Auteur Topic: All-Stars Expeditie Robinson  (gelezen 89617 keer)

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All-Stars Expeditie Robinson
« Reactie #260 Gepost op: 20-02-2006, 23:10:29 »
Ja.
100 % in die groepsfoto, ik heb de player op pause gezet.
Als je Ilona niet kent, dat was die jonge griet die helemaal klaar was met Bjorn (en geen blad voor de mond nam :))

Het is niet dat ik Ilona niet ken hoor ;) Ik volg ER al vanaf het 1e seizoen in 2000.
Maar ik had geen stop of play knopje bij het filmpje, vandaar. Maar dat zal wel komen doordat ik met Firefox surf en niet met IE.
Dus ik kon hem niet stil zetten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 20-02-2006, 23:18:01 »
Even in IE gekeken en dan zie je bij Douwe en Karin idd ook Ryan staan :) En Jennifer was er ook bij.

Van l. naar r. op de groeps foto: Björn, Pieter, Jennifer, ???, Karin, Maxime, Lydia, Jakobien, Mick, Nathalie(wie heeft er nog meer kort, blond haar?), Ryan, klein vrouwtje met zwart haar (geen idee wie dat is...) en Douwe.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline delete

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 20-02-2006, 23:23:55 »
Het is niet dat ik Ilona niet ken hoor ;) Ik volg ER al vanaf het 1e seizoen in 2000.
Maar ik had geen stop of play knopje bij het filmpje, vandaar. Maar dat zal wel komen doordat ik met Firefox surf en niet met IE.
Dus ik kon hem niet stil zetten.

Ik gebruik ook FF. Gewoon in het videoscherm r-muisknop en in het submenu pauze aanklikken.

Offline Tits

• Forumlid
« Reactie #263 Gepost op: 21-02-2006, 00:00:05 »
Even in IE gekeken en dan zie je bij Douwe en Karin idd ook Ryan staan :) En Jennifer was er ook bij.

Van l. naar r. op de groeps foto: Björn, Pieter, Jennifer, ???, Karin, Maxime, Lydia, Jakobien, Mick, Nathalie(wie heeft er nog meer kort, blond haar?), Ryan, klein vrouwtje met zwart haar (geen idee wie dat is...) en Douwe.

haa, dat meisje zat en zit bij mij op school... heb 1 seizoen dat niet gevolgd... wist niet dat zei dat was:O. Hoe heet die idd?:-)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #264 Gepost op: 21-02-2006, 00:04:48 »
geen Klaar ???
 ::ohno::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #265 Gepost op: 21-02-2006, 00:49:11 »
geen Klaar ??? ::ohno::

Nah. Die is nog aan 't bekomen van vorige keer  ::rofl::
Bjorn is er ook weer bij. ::jaja:: GO BJORN!! ::zwaai:: 't Is bijna Pasen, de messias wordt wedergeboren!! :P

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 21-02-2006, 00:55:41 »
Nah. Die is nog aan 't bekomen van vorige keer  ::rofl::
Bjorn is er ook weer bij. ::jaja:: GO BJORN!! ::zwaai:: 't Is bijna Pasen, de messias wordt wedergeboren!! :P

Ik heb de oudere series niet gevolgd maar Bjorn lijkt me geweldig ::ok::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #267 Gepost op: 21-02-2006, 00:59:49 »
Ik heb de oudere series niet gevolgd maar Bjorn lijkt me geweldig ::ok::

Bjorn is pure TV!!! Jemenfoetisme (spreek uit met Frans accent) op z'n sterkst!

::ok:: ;D
http://www.bjornlemeire.be/expeditie.html
« Laatst bewerkt op: 21-02-2006, 01:16:45 door Lukas »

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 21-02-2006, 08:16:34 »
haa, dat meisje zat en zit bij mij op school... heb 1 seizoen dat niet gevolgd... wist niet dat zei dat was:O. Hoe heet die idd?:-)

Melanie uit ER2001?
Jasha uit ER2001? (had kort haar...)
Annelies uit ER2002? (had ook kort haar...)

Ik zou het anders echt niet weten.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 21-02-2006, 08:41:17 »
Wow wat een gemeleerd gezelschap...dat kan nog leuk worden allemaal... ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #270 Gepost op: 21-02-2006, 09:59:02 »
Melanie uit ER2001?
Jasha uit ER2001? (had kort haar...)
Annelies uit ER2002? (had ook kort haar...)
Ik zou het anders echt niet weten.

Ja, het moet één van die zijn, ik zou ook niet weten wie anders...
:)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 21-02-2006, 11:52:01 »
Ja, het moet één van die zijn, ik zou ook niet weten wie anders...
:)

Ik heb vanmorgen het filmpje frame voor frame zitten kijken en het is Ilonka :)

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 21-02-2006, 12:21:33 »
Was het Melanie maar ::bravo::

Dat kleine vrouwtje met zwart haar is gewoon Ilona. Voor diegene die het niet willen geloven, kijk maar naar haar kleding en dan bij minuut 1:25 dan zie je haar van dichtbij en ook nog dat ze een bril in haar haar heeft die ze bij de groepsfoto op heeft.

Ik zie in ieder geval qua vrouwen

Jennifer
Ilona
Jakobien
Lydia
Karen

Verder kan ik niet zo snel op de namen komen van de lange in de groene broek en de vrouw daarachter.

Verder heeft Mick (ik wist trouwens niet dat mensen met een strafblad mee mochten doen) het over 18 personen en staan er op de groepsfoto maar 15. Logisch is dus dat ik nog 2 vrouwen mis waarvan 1 dan sowieso ernistine zou moeten zijn volgens de berichten op internet.

Van de mannen zie ik

Pieter
Douwe
Frank
Mick
Maxime
ryan
Bjorn

Dan heb ik nog mijn twijfels over wie de man met de hoed is naast Jennifer
lijkt me niet Richard, eerder een verouderde Koen of Harry en de man achter maxime. Dit zou Frank kunnen zijn die in de schaduw staat maar ook Judge. Als het Judge is staan dus alle mannen behalve Frank op de foto maar dan weet je ze dus allemaal. Er staan maar 7 van de 9 vrouwen op de groepsfoto.

Naar alle waarschijnlijkheid dus geen Richard (deden amar 2 winnaars mee volgens de berichten (Frank en Karen). Geen Fatima, geen Keo geen Derek geen Giovanni, geen Robin,geen Marnix, Shandinella en alle andere namen die eerder genoemd zijn.

Hieronder staan ze in ieder geval allemaal als iemand de naam zich niet herinnert van iemand die hij ziet.

Seizoen 1 - 2000

Nele, Dennis, Carine, Harry, Ron, Lisa, (Samensmelting), Jan, Kris, Muriëlle, Sander, Veronique, Tommy, Sascha, Melvin, Eva, Karin.

Seizoen 2 - 2001

Lobke, Hilde, Eric, Koenraad, Gwann, Jan, Jasha, Christine, (Samensmelting), Martijn, Natalie, Gerrit, Jennifer, Koenraad (2e keer), Melanie, Pieter, Pascale, Richard.

Seizoen 3 - 2002

Danny, Meintje,(Herindeling), Annelies, Walter, Raymond, (Samensmelting), Keo, Nolleke, Mark, Jakobien, Lydia, Deborah, Luc, Loes, Kristina, Olivier, Derek.

Seizoen 4 - 2003

Simon, Marlieke, Esther, (Herindeling), Fatima, Eric, Eva, (Samensmelting), Karen, Geert, Björn, Ryan, Franca, Ilona, Robin, Gio, Ilona (2e keer), Judge, Jutta

Seizoen 5 - 2004

Ernestine, Sarah, Klaar, Henk, Mick, (Herindeling), Patrick, Jeroen (Samensmelting), Shandinella, Ernestine (2e keer), Mitchell, Frouke, Kelly, Darline, Ronald, Mohammed, Peter, Darline (2e keer), Mick (2e keer), Klaar (2e keer), Ronald (2e keer), Shandinella (2e keer), Marjolein, Matthias, Frank.

Seizoen 6 - 2005

Douwe, Margriet, Johnny, Elsje, Tom, Nicole (herindeling kampen Noord en Zuid), Nicole (2e keer), John, Esther, Wim, Annita (Samensmelting), Elbert, Maxime, Douwe (2e keer), Carl, Meredith, Fleur, Marleen, Emma, Marnix.
at your service

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 21-02-2006, 12:26:48 »
Dat vrouwtje in het groen met kort blond haar is Marleen ;)))

Ergens aan het begin zie je haar achter Mick en Gina (zijn vrouw lopen) en iets verderop zie je de terminals met vertrektijden ophangen en daar zie je Luc (Marleen's man) onder staan :D

Naast Marleen zie je in de shot waar ook Douwe en Ilona opstaan, nog een vrouw staan. Volgens mij is dat Veronique, gezien de kuif in het haar. Maar het is echt heeeeeeel onduidelijk.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 21-02-2006, 12:37:55 »
Doet Marleen ook mee ???

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 21-02-2006, 13:24:03 »
Doet Marleen ook mee ???

Zo te zien wel he...
Op de ene foto zie je haar achter Mick en Gina en op de andere zie je Luc.

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 21-02-2006, 14:03:28 »
11 kandidaten weten we dus zeker nu:
Björn
Pieter
Jennifer
Karin
Maxime
Lydia
Jakobien
Mick
Ryan
Douwe
Marleen

Nog meer kandidaten die je denkt te hebben gezien in het filmpje? ::)
🜃

Offline vanja-vanja

• Forumlid
  • Rukavina, Vanja
« Reactie #277 Gepost op: 21-02-2006, 14:58:31 »
Volgens mij heb ik fleur gezien in het filmpje, met haar nieuwe kapsel, kort blond, samen met douwe. Maar het zou ook zo kunnen zijn dat ze hem uitzwaait ofzo.

Je ziet haar heel snel, tijdens een shot die na frank komt, als hij heeft gezegd dat hij geen complotten zal smeden, en gewoon doet hoe die normaal doet.
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline vanja-vanja

• Forumlid
  • Rukavina, Vanja
« Reactie #278 Gepost op: 21-02-2006, 15:00:03 »
ze staat dus ook bij de groepsfoto, want in die ene shot heeft ze een felgroene broek aan, en die is duidelijk te zien bij de groepsfoto ;)

Offline vanja-vanja

• Forumlid
  • Rukavina, Vanja
« Reactie #279 Gepost op: 21-02-2006, 15:05:48 »
ohja, Mick = cool  ::tandpastasmiley::