Was het Melanie maar
Dat kleine vrouwtje met zwart haar is gewoon Ilona. Voor diegene die het niet willen geloven, kijk maar naar haar kleding en dan bij minuut 1:25 dan zie je haar van dichtbij en ook nog dat ze een bril in haar haar heeft die ze bij de groepsfoto op heeft.
Ik zie in ieder geval qua vrouwen
Jennifer
Ilona
Jakobien
Lydia
Karen
Verder kan ik niet zo snel op de namen komen van de lange in de groene broek en de vrouw daarachter.
Verder heeft Mick (ik wist trouwens niet dat mensen met een strafblad mee mochten doen) het over 18 personen en staan er op de groepsfoto maar 15. Logisch is dus dat ik nog 2 vrouwen mis waarvan 1 dan sowieso ernistine zou moeten zijn volgens de berichten op internet.
Van de mannen zie ik
Pieter
Douwe
Frank
Mick
Maxime
ryan
Bjorn
Dan heb ik nog mijn twijfels over wie de man met de hoed is naast Jennifer
lijkt me niet Richard, eerder een verouderde Koen of Harry en de man achter maxime. Dit zou Frank kunnen zijn die in de schaduw staat maar ook Judge. Als het Judge is staan dus alle mannen behalve Frank op de foto maar dan weet je ze dus allemaal. Er staan maar 7 van de 9 vrouwen op de groepsfoto.
Naar alle waarschijnlijkheid dus geen Richard (deden amar 2 winnaars mee volgens de berichten (Frank en Karen). Geen Fatima, geen Keo geen Derek geen Giovanni, geen Robin,geen Marnix, Shandinella en alle andere namen die eerder genoemd zijn.
Hieronder staan ze in ieder geval allemaal als iemand de naam zich niet herinnert van iemand die hij ziet.
Seizoen 1 - 2000
Nele, Dennis, Carine, Harry, Ron, Lisa, (Samensmelting), Jan, Kris, Muriëlle, Sander, Veronique, Tommy, Sascha, Melvin, Eva, Karin.
Seizoen 2 - 2001
Lobke, Hilde, Eric, Koenraad, Gwann, Jan, Jasha, Christine, (Samensmelting), Martijn, Natalie, Gerrit, Jennifer, Koenraad (2e keer), Melanie, Pieter, Pascale, Richard.
Seizoen 3 - 2002
Danny, Meintje,(Herindeling), Annelies, Walter, Raymond, (Samensmelting), Keo, Nolleke, Mark, Jakobien, Lydia, Deborah, Luc, Loes, Kristina, Olivier, Derek.
Seizoen 4 - 2003
Simon, Marlieke, Esther, (Herindeling), Fatima, Eric, Eva, (Samensmelting), Karen, Geert, Björn, Ryan, Franca, Ilona, Robin, Gio, Ilona (2e keer), Judge, Jutta
Seizoen 5 - 2004
Ernestine, Sarah, Klaar, Henk, Mick, (Herindeling), Patrick, Jeroen (Samensmelting), Shandinella, Ernestine (2e keer), Mitchell, Frouke, Kelly, Darline, Ronald, Mohammed, Peter, Darline (2e keer), Mick (2e keer), Klaar (2e keer), Ronald (2e keer), Shandinella (2e keer), Marjolein, Matthias, Frank.
Seizoen 6 - 2005
Douwe, Margriet, Johnny, Elsje, Tom, Nicole (herindeling kampen Noord en Zuid), Nicole (2e keer), John, Esther, Wim, Annita (Samensmelting), Elbert, Maxime, Douwe (2e keer), Carl, Meredith, Fleur, Marleen, Emma, Marnix.