Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Laatste bericht door KD. Gepost op 13-03-2007, 09:32:10 »
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
Ik dacht dat ze haar 15 minuten al lang overschreden had.......
2
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / Re: [Kandidaat BE] Lydia
« Laatste bericht door WorldExpress Gepost op 7-03-2007, 15:11:21 »
Lydia doet mee aan het Belgische programma Idool (Idols), en heeft al de eerste 2 rondes overleefd!  :o

Fotos zijn van de http://www.vtm.be/idool2007/


3
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / Re: 2007
« Laatste bericht door KD. Gepost op 26-10-2006, 17:38:55 »
Zover ik weet is daar nog geen nieuws over, maar als je het zeker wilt weten, dan kun je beter even op het board van de huidige serie posten.
4
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / 2007
« Laatste bericht door thapunk Gepost op 26-10-2006, 15:09:29 »
heey alemaal

is er al nieuw over expeditie robinson 2007 of je je al kan in schrijfen hoor het wel

gr thapunk
5
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Laatste bericht door Clown Gepost op 12-10-2006, 14:26:49 »
Hallo Remy,

Jààà, dat is mij ook opgevallen : ZO VEEL eten dit jaar (tot hiertoe toch) aan een rantsoen wordt niet gedacht, heb ik zo de indruk.
Maar wel bar-, bar-, barlsecht weer. Poeh, dat valt niet mee hoor.
Maar het eten : nog nooit zulke hoeveelheden gezien en al gelijk 2 jonge broekventjes naar huis na 1 week verblijf wegens ... niet genoeg eten.

Hi Veronique,

Ik wil toch even iets zeggen over deze comment. Ik vond de honger ook niet zo'n punt, sterker nog ik at steeds minder dan nodig omdat ik gewoon niet goed in mijn vel zat, maar als je niet gewend bent om weinig te eten (de vrouwen hadden elke avond een handje slakken met wat cocos en in de ochtend een mango en soms twee, dat is echt niet veel hoor), dan kan dat hard aankomen. Ik wil dus wel even benadrukken dat het voor deze twee jongens (Fred ging niet weg vanwege honger, zoals ik het heb gezien) ook niet makkelijk is geweest. Het gaat mij echt aan het hart dat mensen zo hard kunnen oordelen over anderen. Tuurlijk jij hebt het twee keer gedaan, tuurlijk het was vast allemaal veel zwaarder, maar je kan toch niet kijken in het hoofd van een ander? Ik ben ook voortijdig zonder stemming vertrokken, maar ik voel me bepaald geen watje. Ik ben geen robinson, maar wat zou dat voor mijn verdere leven, toch? Ik wil het gewoon heel even opnemen voor twee jongens die zichzelf niet verdedigen kunnen of willen of what ever. Het zijn ook mensen en ER is niet het belangrijkste in de wereld. Alsof wij alledrie zijn meegegaan met het idee dat we met geen centje pijn door ER zouden hossen. Zo dom waren we alledrie niet, we waren denk ik alledrie wel ongeschikt voor ER. Maar dat had dan bij de selectie moeten worden vastgesteld door de mensen die de selectie verrichten en die hadden kunnen kiezen uit zoveel diverse mensen.

::zwaai:: 
6
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Laatste bericht door Remy Bouwman Gepost op 3-10-2006, 16:50:04 »
hai hai, ik denk dat je misschien wel een kans zou maken in Frankrijk als je verteld dat je in de Nederlands/Vlaamse versie al hebt meegedaan, maar het zal idd niet heel gezond zijn. Ik vind het wel heel raar dat mensen denken dat jullie stiekem worden volgestopt met allemaal eten, je ziet toch hoe mager jullie na afloop allemaal zijn??
Ik had trouwens nog een vraag, ik weet dat je weinig tijd hebt vanwege je werk enzo, maar zou je ook niet een verslag kunnen maken over je beide expedities, net als Ryan en Ernestine, want vooral voor jou waren de 2 expedities wel heel verschillend, je staat nog steeds geregistreerd als de kandidaat met de meeste stemmen achter haar naam ooit, terwijl je in de titanenstrijd geen enkele stem hebt gekregen. Ik vind het ook heel leuk dat je af en toe nog langs komt op deze site als oud-deelnemer, Mick en Peter uit 2004 komen ook nog wel is langs, het is leuk om de opinie van oud-deelnemers te horen over een nieuwe expeditie.
Groetjes, Remy
7
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Laatste bericht door Véro-2006 Gepost op 2-10-2006, 16:18:32 »
Hallo Remy,

Jààà, dat is mij ook opgevallen : ZO VEEL eten dit jaar (tot hiertoe toch) aan een rantsoen wordt niet gedacht, heb ik zo de indruk.
Maar wel bar-, bar-, barlsecht weer. Poeh, dat valt niet mee hoor.
Maar het eten : nog nooit zulke hoeveelheden gezien en al gelijk 2 jonge broekventjes naar huis na 1 week verblijf wegens ... niet genoeg eten.
Je zou denken, hebben die mensen dan nog nooit gekeken ? Maar neen, er zijn er die halstarrig blijven geloven dat de produktie ons tussendoor toch wat eten toestopt en dat het dus allemaal wel nog meevalt.  Echt waar, er zijn er nog steeds die bij hun selectie steevast geloven dat het zo erg niet kàn zijn. ZElfs nadat de produktie ontkent, blijven ze totdat ze het dus zelf aan den lijve ondervinden geloven dat er gesjoemeld wordt.
Niet, dus...   ::rofl::
Héérlijk toch dat er zoveel mensen zich nog aan blijven mispakken ?
Geeft idd toch een beetje weer dat de ene al wat meer karakter heeft dan de ander.
Ikzelf blijf er toch bij dat het zich allemaal vnl tussen de oren afspeelt, afgezien van een ernstige lichamelijke kwaal die plots opduikt natuurlijk.  Als je dat voorhebt, kan het ook zo afgelopen zijn voor je, zonder dat je dat zelf echt wil. Maar voor de rest , neem het van mij aan, het is vooral een zaak van wilskracht en doorzettingsvermogen en een portie geluk natuurlijk.
Ik heb afgelopen zomer ook een stukje proberen meevolgen van de Franse versie, met mijn nieuwe Franse werkgever heb ik een pak collega's die helemaal vol bewondering zijn omdat ik al 2 maal heb deelgenomen, in Frankrijk is het programma nl waanzinnig populair. De collegea daar hebben me al gevraagd of ik niet nog een keer wil meedoen, ik heb gezegd dat ze me maar moeten inschrijven. => ik geloof dat ik verslaafd geworden ben, het doet me ook ontzettend veel telkens ik de begintune hoor e.d. ik beleef het elke keer opnieuw en ik had nu echt wel gezworen dat ik zoiets nooit meer wil meemaken zonder echt een minimum aan eten per dag en een heel, heel, heel dik boek, maarre, ik zou er beslist op ingaan denk ik moest ik geselecteerd worden, hoewel ik denk dat het onmogelijk is, wellicht moet je echt Franse inwoner zijn.
Het zou ook niet goed zijn voor mijn gezondheid vrees ik.
Ik heb nog steeds eetmoeilijkheden op dit moment.
Het is nu net de omgekeerde wereld in tegenstelling tot de eerste keer, ik moet me bijna dagelijks forceren om wat binnen te krijgen en meestal is dat dan nog niet echt voedzaam te noemen - toch niet in de zin dat het eigenlijk zou moeten volgens mijn normen.b Ik probeer het in ieder geval maar het is echt een opgave. Heel raar, ik snap het zelf ook niet zo goed.
anyway, weer genoeg geleuterd hier.
greets,

Véronique
8
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Laatste bericht door Remy Bouwman Gepost op 29-09-2006, 11:25:15 »
Hai Veronique, je bent niet de enige die watjes roept hoor, vergeleken met het eten wat jullie hadden op miniloc is het net een lopend buffet hier. Talpa heeft ook de grote fout gemaakt om Belgische mannen en Nederlandse vrouwen te nemen, Belgische vrouwen zijn gewoon veel sterker, jij bent het levende bewijs, jij had voor 2006 geen vetlaag opgebouwd (althans niet zichtbaar) en je weet wel degelijk wat bikkelen is. Ik heb ook nog steeds jouw foto staan omdat ik dit jaar geen favoriet weet te vinden en jij bent mijn favoriet aller tijden ::ok:: Succes verder met je baan en als je even tijd hebt om weer te reageren, graag  ;)
9
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Laatste bericht door Véro-2006 Gepost op 21-09-2006, 16:35:55 »
Hallo allemaal,
Ik heb nog eens een seconde gevonden om hier langs te komen.
Ik rij me suf tussen België, Frankrijk en Luxemburg voor mijn nieuwe job, maar het is wel voldoening-gevend. Alleen nog een beetje lastig voor mijn privé-leven, ik moet een nieuw ritme vinden waarin ik ook nog voldoende tijd overhou voor mezelf tijdens de week. Thuiskomen rond 22 of 23u is natuurlijk geen leven hé. Maar goed, hopelijk is dat maar een beginfase.
en neen Lukas, ik zit niet in de verkoop : ik ben als accountant (in Ndl komt dat ongeveer overeen met Register-accountant) nu in de functie van financieel manager verantwoordelijk voor 3 vennootschappen in 3 landen bij mijn nieuwe WG.

Ik volg met spanning het nieuwe seizoen, maarrre ik heb wel al WATJES geroepen hoor  ::rofl::

Misschien tot snel !

Véronique
10
Expeditie Robinson 2006 - Strijd der Titanen / Re: [Kandidaat BE] Veronique
« Laatste bericht door Remy Bouwman Gepost op 16-08-2006, 07:57:10 »
Jeeej!!!! ;D Véronique is weer terug ::love::
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10