Euh... Ik vind het in dit topic wel allemaal een beetje zeurderig overkomen, maar goed
Hoe kan je nou weten dat Lenny alleen concurrentie had van Curd als Olga zich nooit echt heeft kunnen bewijzen met de individuele proeven? Ze had als zwakheid water, big deal, sommige mensen hebben nu eenmaal zwakke punten, ik vind het hypocriet om dan meteen te zeggen dat ze nooit aan ER mee had mogen doen. Ik vond dat Olga mooi haar achterstand inhaalde bij de laatste proef, ze liep ver achter maar haalde tegen het einde Bernadette nog zo ongeveer in.
Daarbuiten vind ik het knap dat Olga het zover heeft weten te redden zonder mee te doen aan complotten en zich in diepe strategieën te verwikkelen. Mensen hadden er respect voor, waardoor ze ook naar de finale is gegaan. Dit zie ik bij Lenny nog niet gebeuren. Want kom nou, Lenny is goed in proeven, maar Olga heeft heel goed survivalled. Lenny's opmerking dat ze enkel kwam om zichzelf te promoten, vond ik onder de gordel. Dat sloeg echt werkelijk nergens op - het leek net op een verbitterde reactie door Ignace. Als hij teleurgesteld was om Olga terug te zien, had hij zijn hersens eerder moeten gebruiken. Het was een hele grote kans dat Ignace of Koen niet terug zouden keren.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb Lenny altijd als één van mijn favoriete kandidaten beschouwd (samen met Olga dus). Gisteren viel hij me een beetje tegen dankzij enkele uitspraken. Nee, niet het filmpje. Niet de andere dingen die gemonteerd konden zijn. Het was de live show...
Voor de rest was het mijn droomfinale, Olga en Lenny. Ik had liever ook een andere finale gehad, qua vorm, maar ik ga er niet heel mijn kijk op de expeditie door laten veranderen...