Auteur Topic: Wat voor Robinsonner ben jij?  (gelezen 9713 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat voor Robinsonner ben jij?
« Gepost op: 4-11-2006, 16:50:33 »
Ik heb een test in elkaar gestoken. Hiermee kan je zien met wie jij te vergelijken valt en hoe jij het in het spel zou doen. (neem het uiteraard niet 100 % serieus allemaal)
Klik hier om de test te doen!

Ik ben:
Sterke jongeman
Je bent jong en staat sterk in je schoenen. Je valt niet uit de toon tegenover die hardwerkende teamgenoten en kan alles aan, maar helaas net niet lang genoeg om finalist te worden! Je bent te vergelijken met: Maxime, Giovanni en Tommy 

Offline Millesime

• Forumlid
Re: Wat voor Robinsonner ben jij?
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2006, 17:17:25 »
ik zou te vergelijken zijn met Jutta en Karin... Maar met de talpa kwis had ik maar 30 %... ik snap het niet echt, zou ik toch geschikt zijn ??? ::rofl::

Madine

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 4-11-2006, 17:29:03 »
Sterke jongeman
You scored 66% popularity, 21% bitchiness! 
Je bent jong en staat sterk in je schoenen. Je valt niet uit de toon tegenover die hardwerkende teamgenoten en kan alles aan, maar helaas net niet lang genoeg om finalist te worden! Je bent te vergelijken met: Maxime, Giovanni en Tommy 

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 4-11-2006, 17:39:47 »
Quitter!
You scored 10% popularity, 25% bitchiness!
Jij bent niet volhardend en geeft het snel op. Honger? Heimwee? Bang van die enge beestjes? Allemaal reden genoeg om er al snel de brui aan te geven. Jij kiest vroeg in het programma om er zelf mee te stoppen. Je bent te vergelijken met: Sarah en Marlieke

Klopt niet helemaal... Volgens mijn partner is dat wel 99% bitchiness :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 4-11-2006, 18:07:00 »
 ::rofl::   ::rofl::  ::rofl::

Gefeliciteerd! Je bent tegen alles en iedereen opgewassen, hebt de tegenslagen verwerkt en de harten van je medekandidaten veroverd. Jij bent dé winnares van Expeditie Robinson! Je bent te vergelijken met: Karin en Jutta

My test tracked 2 variables How you compared to other people your age and gender:

You scored higher than 99% on populariteit
          You scored higher than 99% on Bitchiness
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 4-11-2006, 18:18:58 »
Je bent jong en staat sterk in je schoenen. Jij kan je mannetje wel staan in deze harde strijd, maar helaas net niet lang genoeg om finalist te worden! Je bent te vergelijken met: Shandinella, Meredith en Ilona

You scored higher than 50% on populariteit

You scored higher than 0% on Bitchiness

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 4-11-2006, 18:27:24 »
Leuke test, mijn uitslag was:

Sterke jongeman
    (You scored 68% popularity, 19% bitchiness!)

"Je bent jong en staat sterk in je schoenen. Je valt niet uit de toon tegenover die hardwerkende teamgenoten en kan alles aan, maar helaas net niet lang genoeg om finalist te worden!

Je bent te vergelijken met:
Maxime, Giovanni en Tommy"

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 4-11-2006, 18:51:45 »
@swifty ik had hetzelfde als jij wat grappig, in die andere test kom ik als een bernadette uit de bus maarre............ik ga dus echt nooit naar zo'n eiland om andere mensen op t.v te vermaken wel als ik lekker alleen kan gaan lijkt me zalig ::tandpastasmiley::

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 4-11-2006, 19:02:18 »
Dit is echt grappig. Met de test op Talpa kom ik het meeste overeen met Bernadette. En hier mee:

Winnares
You scored 21% popularity, 21% bitchiness! 
Gefeliciteerd! Je bent tegen alles en iedereen opgewassen, hebt de tegenslagen verwerkt en de harten van je medekandidaten veroverd. Jij bent dé winnares van Expeditie Robinson! Je bent te vergelijken met: Karin en Jutta 

Ja ik ben wel zo iemand als Jutta. Niet teveel op de voorgrond.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #9 Gepost op: 4-11-2006, 20:25:22 »
Sterke jongeman
You scored 68% popularity, 28% bitchiness!

Offline Taco

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 4-11-2006, 20:30:58 »
Winnaar
You scored 75% popularity, 26% bitchiness! 
Gefeliciteerd! Je bent tegen alles en iedereen opgewassen, hebt de tegenslagen verwerkt en de harten van je medekandidaten veroverd. Jij bent dé winnaar van Expeditie Robinson! Je bent te vergelijken met: Marnix, Richard, Olivier, Frank en Ryan (in Strijd der Titanen) 

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 4-11-2006, 23:59:52 »
Winnaar
You scored 75% popularity, 26% bitchiness! 
Gefeliciteerd! Je bent tegen alles en iedereen opgewassen, hebt de tegenslagen verwerkt en de harten van je medekandidaten veroverd. Jij bent dé winnaar van Expeditie Robinson! Je bent te vergelijken met: Marnix, Richard, Olivier, Frank en Ryan (in Strijd der Titanen) 

proficiat en ik had elk jaar jouw idool geweest.... ::rofl:: ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #12 Gepost op: 5-11-2006, 18:29:53 »
Taco & Moltje, hebben jullie je al ingeschreven voor de nieuwe serie? ;D

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 6-11-2006, 09:33:03 »
@swifty ik had hetzelfde als jij wat grappig, in die andere test kom ik als een bernadette uit de bus maarre............ik ga dus echt nooit naar zo'n eiland om andere mensen op t.v te vermaken wel als ik lekker alleen kan gaan lijkt me zalig ::tandpastasmiley::

Zo, Bernadette, dat lijkt mij ook wel een winnares!

Ik had bij die test Linda ...

Ik vind van mijn uitslag vooral die populariteit en bitchiness erg lachen, bitchiness meer dan 99% en dan ook nog zo populair, hoe doe je dat?  ::rofl::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 6-11-2006, 11:08:52 »
Jippie, ik ben de drie personen die ik de minst leuke finalisten vond.  ::rofl::

Je hebt je sterk verweerd en hebt de expeditie tot het einde vol kunnen maken. Je staat in de finale! Helaas is je concurrentie te groot en ben je nét niet de winnares! Je bent te vergelijken met: Matthias, Derek en Judge

Leuke tekst Robbie!  ::ok:: Maar je weet dat Derek gewonnen heeft en Olivier verloren heeft in seizoen 3, toch?  ???
Nog even niks.

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 6-11-2006, 12:03:13 »
Ik had ook Jutta en Karin met 50% popularity and 50% bitchiness!!!!

Daar kan ik alle kanten mee op!!! Misschien toch opgeven voor de volgende keer!

Tessa

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 6-11-2006, 12:11:03 »
Leuke tekst Robbie!  ::ok:: Maar je weet dat Derek gewonnen heeft en Olivier verloren heeft in seizoen 3, toch?  ???
Oh ja, hoe dom!  ::oink:: ::dom::

Dat moet ik nog eens aanpassen dan! Ik word al wat ouder he.  ::)

En @ Swifty: zeker dat er niet stond dat je meer bitchiness scoorde dan 99 % van de mensen die die test gedaan hebben?
Want hij geeft een vaste score (en dus niet "meer dan 99 %").

Bovendien is "populariteit" een beetje moeilijk gekozen van mij. Vooral omdat ik die variabele gebruikt heb om geslacht te bepalen. Als je man antwoordt, krijg je meteen 50 punten erbij, zodat je resultaat ook een man is. De mannen zullen dus een hogere "populariteits"percentage hebben.
 Maar als je als man dus 51 % hebt, ben je niet erg populair. Als je als vrouw 49 % populair bent, ben je héél populair! :)
« Laatst bewerkt op: 6-11-2006, 12:15:24 door Robbieazerty »

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 6-11-2006, 12:55:15 »

Haha ik zal wel willen maar ben nog 2 jaartjes te jong.

Offline Taco

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 6-11-2006, 13:19:28 »

Ik word 20 September pas 18.. dus dan is het net weer afgelopen  ;) (Het filmen dan he)

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 6-11-2006, 14:16:34 »
Oh ja, hoe dom!  ::oink:: ::dom::

Dat moet ik nog eens aanpassen dan! Ik word al wat ouder he.  ::)
En bij Art staat ook dat hij geen 'winnares' zal worden. Als hij de tekst letterlijk gequote heeft, klopt daar ook iets niet helemaal volgens mij ???

Citaat
En @ Swifty: zeker dat er niet stond dat je meer bitchiness scoorde dan 99 % van de mensen die die test gedaan hebben?
Want hij geeft een vaste score (en dus niet "meer dan 99 %").

Bovendien is "populariteit" een beetje moeilijk gekozen van mij. Vooral omdat ik die variabele gebruikt heb om geslacht te bepalen. Als je man antwoordt, krijg je meteen 50 punten erbij, zodat je resultaat ook een man is. De mannen zullen dus een hogere "populariteits"percentage hebben.
 Maar als je als man dus 51 % hebt, ben je niet erg populair. Als je als vrouw 49 % populair bent, ben je héél populair! :)

Dit is het letterlijke citaat:

My test tracked 2 variables How you compared to other people your age and gender:
You scored higher than 99% on populariteit
You scored higher than 99% on Bitchiness

En mijn Engels is niet helemaal je van het, je hebt gelijk, er staat idd compared to other people your age and gender.

Maar dan is populariteit toch ook vergeleken met mensen van mijn geslacht? Die 50 punten voor mannen waar jij het over hebt, snap ik dan niet helemaal? ???
« Laatst bewerkt op: 6-11-2006, 14:18:12 door Swifty »