Er waren ook al pm's over dit onderwerp... Ik zal hier antwoorden, dan hoef ik niet tig keer eenzelfde pm te schrijven.
Barbecue, reünie; deze ideeën zijn natuurlijk heel leuk en klinken erg gezellig.
MAAR......
het organiseren van zo'n activiteit vraagt veel voorbereiding. Daar ben je wel even mee bezig.
Als je nu weet dat alles wat hier op de site gebeurt door vrijwilligers na school of werk wordt gedaan, dan begrijp je misschien ook dat deze mensen niet op nog een nieuwe klus erbij zitten te wachten. Daarbij komt dat er voor zo'n activiteit kosten gemaakt moeten worden. Nog voordat je weet of het zal slagen moet je daarvoor in de buidel tasten. En wij van Realitynet hebben veel voor onze forummers over, maar er zijn grenzen aan onze bereidwilligheid.
Ik heb het nu nog niet over de bereidwilligheid van ex-kandidaten om op deze activiteit te verschijnen. Want zonder kandidaten wordt het een flop.
Kortom... wij organiseren geen reünie, barbecue of wat dan ook, maar het staat iedereen vrij om daar zelf mee aan de slag te gaan.