Misschien speelt het tijdstip van uitzenden ook een grote rol. Immers er zit bijna een werkweek tussen in Nederland en België. Wellicht dat met name de Belgen dan niet meer zoveel behoefte hebben om nog mee te discussieëren, omdat er zoveel al gezegd is, en ze niet in herhaling willen vallen.
Ik zelf kijk dus niet vanwege het late tijdstip. Voor mij gaat de wekker elke dag om 6.00 uur en ik heb gewoon mijn slaap nodig. Nu kan ik het wel opnemen en later bekijken, maar ook dan is de lol van de discussie er voor mij af, omdat ik vaak al gelezen heb wat ik ook zou posten
maar dat de fandag niet doorgaat vind ik jammer maar ook weer heel begrijpeleijk. De organisatie van zo'n dag is ontzettend bewerkelijk en ook financieel moet het haalbaar zijn. De crew bestaat ook maar uit enthousiaste forummers, die overigens heel goed werk leveren, en dat mag ook wel weer eens gezegd worden
Voila,dat zijn wijze woorden van een wijze vrouw
Ikzelf kijk elke dinsdag op Talpa naar programma gemist,maar veel Vlamingen kunnen vandaag pas de aflevering zien.Zoals ik reeds zei in het topic dat Peter ER 2004 gestart heeft, "Wat moet je als Vlaming een week nadien nog gaan vertellen?" Jullie zitten al vol spanning te wachten op de nieuwe afl.,terwijl wij over iets zitten te zeuren wat reeds "oud nieuws" voor jullie is.Ik heb eens gevraagd aan zowel sbs-Ned. als sbs-Bel.(dat was dan wel ivm PE) of dat het niet mogelijk was om de programma's op het zelfde tijdstip uit te zenden. Geen enkele reactie!!
Het is een commerce he, het zal wel weer met uitzendrechten,kijkcijfers te maken hebben zeker? En dan moet het nog in hun uitzendschema passen
2landen organiseren samen een spel,maar gezamelijk uitzenden? hoho, das een groot Probleem.Terwijl Oberon op één en op Ned. 1,2 of 3(ik weet het niet meer) wel terzelfdertijd uitgezonden werdt!!!!
Ik vind dit jammer,misschien kan ik het VTM eens vragen? Mocht ik als bij wonder een antwoord krijgen,dan horen jullie het wel.