Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 42116 keer)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10
« Reactie #80 Gepost op: 3-11-2006, 21:15:46 »
op naar de volgende zinloze discussie.  :)
Dát is de spirit ::ok:: ::rofl::

Offline langkousonline

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 4-11-2006, 12:22:07 »
"Niets is zinloos, wanneer het een herinnering nalaat." -Ned Rorem- (wie is dat eigenlijk? ???)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #82 Gepost op: 4-11-2006, 12:26:50 »
Citaat
Tja ik denk dat ik wat meer levenservaring heb als jij
schreef marlie.

erg aanmatigend hoor. moet ik je nog serieus nemen? ::zwaai::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 4-11-2006, 13:15:57 »
schreef marlie.

erg aanmatigend hoor. moet ik je nog serieus nemen? ::zwaai::
Vind ik inderdaad ook...

Marlie, ik krijg van jou een beetje het gevoel dat je denkt dat je altijd gelijk hebt, alleen omdat je veel levenservaring hebt. Sterker nog, ik vind je behoorlijk arrogant overkomen.

Maar goed dat kan ook aan mij liggen...

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 4-11-2006, 14:07:22 »
Dat vind ik nou jammer. Ik denk niet dat ik altijd gelijk heb ik kan heel goed mijn ongelijk toegeven maar dan moet er natuurlijk wel een reden toe zijn. Ik begrijp wel dat t wat uit de hoogte klinkt als ik zoiets schijf als meer "levenservaring" maar t is gewoon zo dat dat al zo vaak is voorgekomen.
Ik heb veel mensen leren kennen in mijn werk in de psychiatrie en hypochonders zijn steeds makkelijker te herkennen, misschien dat t daaraan ligt? Ik weet niet!
Arrogant ben ik zeker niet! Jullie hebben vast wel gemerkt dat je met mij over alles kan discussieren en dat is wat ik hier doe.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #85 Gepost op: 4-11-2006, 14:40:58 »
curd een hypochonder dan??? met mijn bijna 50 jaren levenservaring en 30 jaar ononderbroken werkend in de b, z en psychogeriatrie durf ik mensen echt geen labeltje op te plakken. ik weet wel dat menselijk gedrag in allerlei variaties voorkomt en het scheidslijntje tussen normaal en 'abnormaal' flinterdun is. ::zwaai::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 4-11-2006, 18:53:00 »
curd een hypochonder dan??? met mijn bijna 50 jaren levenservaring en 30 jaar ononderbroken werkend in de b, z en psychogeriatrie durf ik mensen echt geen labeltje op te plakken. ik weet wel dat menselijk gedrag in allerlei variaties voorkomt en het scheidslijntje tussen normaal en 'abnormaal' flinterdun is. ::zwaai::
Ja ik vind Curd een hypochonder op geestelijk vlak, en voor de rest vul je mijn woorden goed aan. Ik hoop dat er volgende week nog een komt. ::joehoe::

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #87 Gepost op: 4-11-2006, 20:21:48 »
Dat vind ik nou jammer. Ik denk niet dat ik altijd gelijk heb ik kan heel goed mijn ongelijk toegeven maar dan moet er natuurlijk wel een reden toe zijn. Ik begrijp wel dat t wat uit de hoogte klinkt als ik zoiets schijf als meer "levenservaring" maar t is gewoon zo dat dat al zo vaak is voorgekomen.
Ik heb veel mensen leren kennen in mijn werk in de psychiatrie en hypochonders zijn steeds makkelijker te herkennen, misschien dat t daaraan ligt? Ik weet niet!
Arrogant ben ik zeker niet! Jullie hebben vast wel gemerkt dat je met mij over alles kan discussieren en dat is wat ik hier doe.

dat arrogante komt bij mij ook zo over, maar met je levenservaring door je leeftijd zou ik niet zo pronken als ik jou was. ik ben pas 20, maar heb al zat meegemaakt met een  psychisch ernstig zieke beste vriend, werk in de psychogeriatrie (hé, ibung  ::zwaai::), enz. en dat is nou net wat ik je al continue duidelijk probeer te maken, maar goed, zo te merken komt dat er bij jou niet in.
het is dus onzin om jouw mening op je levenservaring te gooien (en te doen  alsof anderen geen mening kunnen hebben, wegens minder levenservaring).
dat komt ontzettend vervelend over en ik neem aan dat dat je bedoeling niet is.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 4-11-2006, 21:01:11 »
Dit word het laatste wat ik hierover kwijt wil tenslotte gaat dit topic niet over mij. Ook pronken over mijn leeftijd heb je me nergens zien doen Lautje en dat verhaal over levenservaring was niet aan jou gericht dat was een antwoord naar Richard toe. Maar wie de schoen past trekke hem aan. Ook heb ik nergens gezegd dat jongere mensen geen of minder ervaring hebben toch?
Verder sluit ik voor mij dit topic

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 4-11-2006, 21:03:10 »
Dit word het laatste wat ik hierover kwijt wil tenslotte gaat dit topic niet over mij. Ook pronken over mijn leeftijd heb je me nergens zien doen Lautje en dat verhaal over levenservaring was niet aan jou gericht dat was een antwoord naar Richard toe. Maar wie de schoen past trekke hem aan. Ook heb ik nergens gezegd dat jongere mensen geen of minder ervaring hebben toch?
Verder sluit ik voor mij dit topic
Jij hebt dit ook naar mij toe gebruikt hoor, alleen niet in dit topic. Dus dit is echt niet de enige keer.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 5-11-2006, 09:22:34 »
't is hier precies spannender dan de uitzending op tv  ::) ::)

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 5-11-2006, 10:17:13 »
Het leek mij toe dat Curd met zijn verhaal voor de camera er voor wilde zorgen dat hij alsnog zijn brieven zou krijgen (omdat het anders unfair voor de kinderen zou zijn).

Maar goed, ik geloof verder wel dat Curd geestelijk wel bijna of helemaal op zijn breekpunt zat, wat een goede verklaring is voor zijn gedrag.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 5-11-2006, 11:27:08 »
Het leek mij toe dat Curd met zijn verhaal voor de camera er voor wilde zorgen dat hij alsnog zijn brieven zou krijgen (omdat het anders unfair voor de kinderen zou zijn).

Maar goed, ik geloof verder wel dat Curd geestelijk wel bijna of helemaal op zijn breekpunt zat, wat een goede verklaring is voor zijn gedrag.
ooooooooh,pas maar op met wat je schrijft hier!strax word je nog aangevallen!!!! dames en heren,dit was een grapje!ik vind gewoon  dat ieder voor zijn mening uit mag komen maar wel een beetje respect voor elkaar mag hebben.dikke kus allemaal ::bravo::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #93 Gepost op: 5-11-2006, 13:20:05 »
(denk dat marlie mijn post niet helemaal begrepen heeft... ::ohno::)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #94 Gepost op: 5-11-2006, 15:26:24 »
volgens mij hebben meer mensen hier er niks van begrepen.  ::ohno::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #95 Gepost op: 5-11-2006, 16:09:54 »
 ::ohno::

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 5-11-2006, 16:24:40 »
Volgens mij ook niet terwijl het onderwerp al uitgebreid is besproken. Maar ik wil niet nogeens een discussie hierover dus laten we er maar over ophouden.....

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 7-11-2006, 14:43:38 »
Ik denk een andere eetproef, dat ze bijvoorbeeld zoveel kilo op hun bord moeten laten liggen ofzo (dat is toch al eerder een proef geweest? En dat sommigen dan gewoon alles opeten  ::rofl::), want ik zag ze toch vrij verlekkerd kijken naar dat bordje, dat zal je toch niet doen als er maden op liggen... ik niet althans  ;D

Zulke voorspellende gaven hebben en nog nooit een pool hebben gewonnen, onbegrijpelijk...