Dat vind ik nou jammer. Ik denk niet dat ik altijd gelijk heb ik kan heel goed mijn ongelijk toegeven maar dan moet er natuurlijk wel een reden toe zijn. Ik begrijp wel dat t wat uit de hoogte klinkt als ik zoiets schijf als meer "levenservaring" maar t is gewoon zo dat dat al zo vaak is voorgekomen.
Ik heb veel mensen leren kennen in mijn werk in de psychiatrie en hypochonders zijn steeds makkelijker te herkennen, misschien dat t daaraan ligt? Ik weet niet!
Arrogant ben ik zeker niet! Jullie hebben vast wel gemerkt dat je met mij over alles kan discussieren en dat is wat ik hier doe.
dat arrogante komt bij mij ook zo over, maar met je levenservaring door je leeftijd zou ik niet zo pronken als ik jou was. ik ben pas 20, maar heb al zat meegemaakt met een psychisch ernstig zieke beste vriend, werk in de psychogeriatrie (hé, ibung
), enz. en dat is nou net wat ik je al continue duidelijk probeer te maken, maar goed, zo te merken komt dat er bij jou niet in.
het is dus onzin om jouw mening op je levenservaring te gooien (en te doen alsof anderen geen mening kunnen hebben, wegens minder levenservaring).
dat komt ontzettend vervelend over en ik neem aan dat dat je bedoeling niet is.