Hallo iedereen, hier de " Curd " ja vanavond zal het waarschijnlijk de moeite worden...ik weet natuurlijk niet hoe de komende 4 dagen nu in één uitzending gemonteerd zal worden, maar vast en zeker zal het stof tot nadenken worden jongens..echt de moeite, aand e voorstukjes te zien, weet iedereen dat inderdaad, ik zal het plots heel emotioneel moeilijk krijgen...en das zcht uitgedrukt, ik heb gewoon emotioneel in mekaar gestort.. plat op de grond, de grote vraag voor mijn vertrek, kunt u gerust nakijken in de voorstelling van de kandidaten, in uitzending één, ik zeg duidelijk, zal ik emotioneel niet instorten, enzz...en "voila this van da" nu waarom en hoe, das voor vanavond, en dan de discusie met Ignas...ik weet niet hoe ze het gaan monteren, dus verlopig wacht ik de uitzending af, maar tmoest er van komen, en vooral later in de komende weken, zal het duidelijk worden, het is echt te mooi om waar te zijn...maar Curd......
?? Das voor later....kijkers, lezers, thanks , voor alle aandacht dat er is, je doet het voor het avontuur, maar is ongelooflijk, hoe er met ons meegeleefd word op de buis...vanavond vermoed ik voor de tweede keer de nodige doekjes zal boven halen...ja, ja de gevoelige kijkers, zullen weer hun zakdoekje moegen boven halen....
groetjes, Curd Q-C....Veel kijkplezier...en geniet ervan...een exhte aanrader voor de liefhebber avontuur...want het is echt veel echter dan dat ze eens zullen kunnen monteren...Hasta luego...Q-C