Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 42122 keer)

Madine

• Gast
Re: Aflevering 10
« Reactie #60 Gepost op: 2-11-2006, 16:39:42 »
Ach joh doe niet zo gek je hebt vast zelf ook wel gezien dat het grootste deel een stukje heel slecht acteerwerk was. Hij wist dat hij eruit zou gaan en wilde nog vlug een paar zieltjes winnen in mijn ogen. Bekijk zijn laatste opmerking tegen EP nog maar eens, hij verzint t ter plekke.
En je kinderen missen is gezond maar je kinderen een klein trauma bezorgen is ongelofelijk dom. Gewoon een watje en wat denk je dan van Wietske? Ook een moeder net als ik, en heb je haar zien jammeren als een klein kind? Kom op zeg!!

Oké, en dus alle mensen, alle vaders en moeders, reageren in dezelfde situatie op dezelfde manier? Da's klinkklare onzin.

En als 't dan daadwerkelijk toneel was, om zieltjes te winnen voor de eilandraad, waarom uit hij zijn emoties dan als hij alleen voor de camera zit? Wat is de meerwaarde daarvan dan?

Kom op zeg.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #61 Gepost op: 2-11-2006, 19:20:23 »
ik ben het compleet met ibung en richard eens..
maar zulke dingen kun je 3000 keer zeggen, het helpt gewoon niet dus ik stop er mee.
soms moet je dingen gewoon nog mee maken voor je je enigzins in kunt leven in anderen, blijkbaar hebben een heleboel mensen dat stuk gemist... en ik heb ook nog heel wat jaartjes en levenservaring te gaan; maar ik heb al genoeg meegemaakt om anderen niet lukraak te gaan veroordelen. misselijkmakend vind ik dat.
mijn oordeel is ook maar gebasseerd op een paar uurtjes tv, en die paar uurtjes tv zijn nou nét te weinig om curd zijn emoties te kunnen doorgronden.. jammer zeg.

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #62 Gepost op: 2-11-2006, 21:44:23 »
Ik kan me vergissen hoor, maar het mannenkamp had toch ook al eens een telefoontje naar huis gewonnen?

Dus nogmaals, dat hij baalt, kan ik me voorstellen. Maar de blikken die hij gaf, waren meer van hevige teleurstelling en boosheid. Pas daarna kwamen de tranen. En dat fabeltje van die afzondering geloof ik niet. Hier ga ik af op de beelden, waar hij duidelijk in de groep zit, terwijl de drie hun brief aan het lezen zijn.

En juist vanwege dat eerdere telefoontje, maakt zijn reactie zo overdreven, dat het gespeeld lijkt.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 2-11-2006, 23:18:01 »

En als 't dan daadwerkelijk toneel was, om zieltjes te winnen voor de eilandraad, waarom uit hij zijn emoties dan als hij alleen voor de camera zit? Wat is de meerwaarde daarvan dan?

he he eindelijk je hebt t bijna begrepen. Ik heb nergens gezegd dat hij zieltjes wint voor de eilandraad. Maar je hebt zelf precies uitgelegd waar hij ze wel vond. Voor de tv dus.En dan doel ik niet op zijn kids. Jou zieltje heeft ie daarmee toch ook gewonnen?
Trouwens waarom maak je je zo druk om mijn mening? Hij zegt zelf dat niemand hem raken kan...dus ik ook niet.
Hier laat ik t verder bij, ik kijk al uit naar de volgende uitzending.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 3-11-2006, 12:02:14 »
gisteravond weer van die voorstukjes gezien.ben zo benieuwd.ze krijgen volgens mij weer zo"n gore eetproef!!!dat vind ik altijd zo knap he als iemand van die gekke dingen gaat vreten.jak!!!ben benieuwd.gaat denk ik een hele toffe uitzending worden ::zwaai::

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 3-11-2006, 13:10:57 »
Wat ik ervan begreep is dat ze de veiling van eten krijgen, maar ik kan het mis hebben.
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 3-11-2006, 13:47:31 »
Wat ik ervan begreep is dat ze de veiling van eten krijgen, maar ik kan het mis hebben.
ja,dat ook.frietjes enzo maar volgens mij ook die vieze beesten.we zullen zien ja.heb er weer zin in!!!!! ::rofl::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 3-11-2006, 13:50:42 »
Ik denk een andere eetproef, dat ze bijvoorbeeld zoveel kilo op hun bord moeten laten liggen ofzo (dat is toch al eerder een proef geweest? En dat sommigen dan gewoon alles opeten  ::rofl::), want ik zag ze toch vrij verlekkerd kijken naar dat bordje, dat zal je toch niet doen als er maden op liggen... ik niet althans  ;D

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 3-11-2006, 14:33:42 »
ik heb vorige ER's niet echt bewust gekeken? waar moeten ze mee betalen op zo'n veiling dan?

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #69 Gepost op: 3-11-2006, 14:39:48 »
ik heb vorige ER's niet echt bewust gekeken? waar moeten ze mee betalen op zo'n veiling dan?
Met een soort van nepgeld dat ze kunnen winnen met een proef vooraf ;)
First you go backwards, but then forwards again

Madine

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 3-11-2006, 16:03:00 »

he he eindelijk je hebt t bijna begrepen. Ik heb nergens gezegd dat hij zieltjes wint voor de eilandraad. Maar je hebt zelf precies uitgelegd waar hij ze wel vond. Voor de tv dus.En dan doel ik niet op zijn kids. Jou zieltje heeft ie daarmee toch ook gewonnen?

Spreek je dan duidelijk uit. Al moet ik zeggen dat dit zelfs nog onzinniger is. Je zoekt wel echt het slechtste in mensen zeg, een beetje conspiracy mad ofzo.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 3-11-2006, 16:56:56 »
Met een soort van nepgeld dat ze kunnen winnen met een proef vooraf ;)

Nee hoor, da's 't mooie, met echt geld, maar dan met de plaatselijke munteenheid. (dacht ik althans) En dan te zien wat mensen uitgeven voor zo'n patatje. Geweldig!

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #72 Gepost op: 3-11-2006, 16:59:41 »
Nee hoor, da's 't mooie, met echt geld, maar dan met de plaatselijke munteenheid. (dacht ik althans) En dan te zien wat mensen uitgeven voor zo'n patatje. Geweldig!
Van die proef geniet ik ook altijd  ::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #73 Gepost op: 3-11-2006, 17:06:20 »
Maar ze moeten in ieder geval een proef doen om dat geld ook te verdienen  ::jaja::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 3-11-2006, 17:57:42 »
Spreek je dan duidelijk uit. Al moet ik zeggen dat dit zelfs nog onzinniger is. Je zoekt wel echt het slechtste in mensen zeg, een beetje conspiracy mad ofzo.
Nog duidelijker?
Tja ik denk dat ik wat meer levenservaring heb als jij. Geeft niks hoor ik heb t ook allemaal moeten leren.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 3-11-2006, 18:16:31 »
Nog duidelijker?
Tja ik denk dat ik wat meer levenservaring heb als jij. Geeft niks hoor ik heb t ook allemaal moeten leren.

voor levenservaring hoef je in de eerste plaats niet oud te zijn, en misschien ben jij juist wel zo afgestompt en plat gegooid met vooroordelen dat jij niet beter weet, maar de jeugd juist wel, omdat zij een hoop dingen nog niet meegemaakt hebben.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 3-11-2006, 18:23:44 »
Tja zelfs dat zou kunnen Lautje als ik zo oud was geweest. Ik heb een mening en die draag ik uit op een open forum. Als dat niet meer mag vraag ik me af waar dit forum voor bedoeld is. Alleen om zoete broodjes te bakken? Lijkt me sterk.
Maar zoals eerder al gezegd ik kijk uit naar de volgende uitzending en daarna zullen we zien in hoeverre mijn mening klopt of niet. Het is zelfs nog steeds mogelijk dat Curd de expeditie gaat winnen al zou ik nu niet weten hoe hem dat lukken gaat. In ieder geval niet met stemmen. Maar hij kan in feite alle proeven gaan winnen en alle immuniteit nog binnen halen. Dan hebben we strax wel een natte finale. ::rofl::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 3-11-2006, 19:07:39 »
van mij mga je je mening uitdragen, maar kijk dan niet raar op als er op gereageerd wordt.
ik vind je argument de grootste onzin, dat wietske ook ouder is en niet instort en dat curd zich dús aanstelt.
als je zoveel levenservaring hebt dan weet je dat mensen allemaal anders zijn en anders reageren op situaties.
en een klein trauma voor die kinderen... pff, als emoties tegenwoordig niet meer mogen vraag ik me af wat je voor voorbeeld geeft als ouder. laten we met z'n allen lachen en doen alsof het leven één groot feest is, daar wordt de wereld vast een stuk beter van.  ::ohno::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 3-11-2006, 19:25:21 »
pff, als emoties tegenwoordig niet meer mogen vraag ik me af wat je voor voorbeeld geeft als ouder.

Ook dat heb je mij nergens zien schrijven. Echte emoties mogen getoond worden, gespeelde emotie's natuurlijk ook. Lekker handig voor die kids om strax het verschil tussen echt en nep te kunnen onderscheiden.
Maar laat maar zitten joh Curd heeft t in zijn eigen topic al mooi verwoord.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 3-11-2006, 19:31:51 »
Citaat
En je kinderen missen is gezond maar je kinderen een klein trauma bezorgen is ongelofelijk dom.

hier doelde ik op, en over emoties van anderen valt niet te discussieren, dus laat ik het hier bij.
op naar de volgende zinloze discussie.  :)