Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 42120 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 10
« Reactie #40 Gepost op: 31-10-2006, 12:40:20 »
Wat ik me afvraag...

Hij is man, duidelijk gecharmeerd van haar, zij gaat half naakt dr haren staan wassen in zee, 's nachts slapen ze dicht bij elkaar...

Trekt ie dat zomaar ???

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline loesje63

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 31-10-2006, 12:44:26 »
een beetje man trekt dat volgens mij niet!!!!!! ::rofl::
 ::ok::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 31-10-2006, 13:17:20 »
Plavuizen in de keuken ::)

verzin t maar op een onbewoond eiland ::rofl::
Ja een leuk idee van Coen en handig dat er nu juist iemand bijkomt om de vloer af en toe te schrobben, water heeft ie al ::rofl::

Wat ik ook zo slim vond was Ignace die de vragen expres fout beantwoorde en zo zelf bijna geen messen hoefde te zetten en ze ook niet terugkreeg. Een geslepen manneke

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 31-10-2006, 13:20:06 »
een beetje man trekt dat volgens mij niet!!!!!! ::rofl::
 ::ok::
oops  :-X

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #44 Gepost op: 31-10-2006, 16:49:52 »
Wat ik me afvraag...

Hij is man, duidelijk gecharmeerd van haar, zij gaat half naakt dr haren staan wassen in zee, 's nachts slapen ze dicht bij elkaar...

Trekt ie dat zomaar ???

Na 4 dagen overleven is je seksgevoel weg toch?

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 31-10-2006, 16:55:40 »
Ja een leuk idee van Coen

Om even Koen te herhalen: "Ah nee he, met een K..."
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #46 Gepost op: 31-10-2006, 20:01:25 »
Na 4 dagen overleven is je seksgevoel weg toch?
Bij Koen niet  ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 31-10-2006, 21:22:55 »
Wat ik me afvraag...

Hij is man, duidelijk gecharmeerd van haar, zij gaat half naakt dr haren staan wassen in zee,

Trekt ie dat zomaar ???

misschien was het water zeer koud?  ::)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 31-10-2006, 22:26:05 »
ik wou het jullie hier nog even vertellen, ik weet het ik weet het,
maar kijk allemaal even naar...

http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=27064.msg723392#new

Offline PHT

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 31-10-2006, 23:05:52 »
Ik heb me enorm geërgerd aan Wietske, Linda en Curd. Na de eilandraad zitten ze te lullen dat ze er ook mee op wilden houden, dat is echt complete bullshit. Ik ben blij dat Curd eruit is, al hadden Wietske en Linda het ook wel verdiend.

Hier wil ik ff op reageren. ik ken Linda al vanaf ons 4de jaar en als iets karakteristiek is voor haar is dat ze gewoon alles zegt en er geen doekjes om wind! maar goed dat ter zijde...

volgens mij is in de aflevering niet ter sprake gekomen hoe Linda en Wietske erover d88...althans ik heb er niets over gezien! Alleen maar Ignace en Lenny die erover zaten te zeuren eigenlijk (het complot dus)...dus die gesprekken zijn wel uitgezonden maar het zou missch ook kunnen dat Linda en Wietske het er samen over hebben gehad en dat dat dan niet is uitgezonden!!?? Nu over achterbaksheid (want naar mijn idee beschuldig je hun hiervan)...er word niets gezegd over het feit dat Lenny en Ignace het complot bedacht hadden...(dat is nr 1.) Wat hadden Linda/Wietske moeten doen dan? Als ze het niet wilden dan werden ze er meteen uit gegooid! Dan ten tweede: Wat ik veel achterbakser vind is op een Eilandraad nog zeggen (ik praat hier over Lenny) dat je nog voor 1 eilandraad je je aan het complot houdt om vervolgens alsnog 'stiekem' anders te stemmen! En hij zei nog geen minuut ervoor tegen iedereen dat dit de laatste stem zou zijn volgens het complot! tja dat vind ik iets smeriger...maar fair is fair, ik ben blij dat complot is opgeheven!
en weet dat dit over de aflevering hiervoor gaat maar dat schijnt iedereen vergeten te zijn. Eigenlijk komen Ignace en Lenny veel in beeld en naar mijn idee worden hun meningen overgenomen..ik ben het daar niet mee eens, maar goed andere weer niet met mij ha ha!

Linda ik vind dat je het goed doet! (wilde ik ook nog ff zegge) maar dat weet je wel. Verder heb ik het idee dat ER nu wel voorspelbaar word..wel jammer, maar goed we w88 af!

Offline anne-soos

• Forumlid
  • don't worry be happy.
« Reactie #50 Gepost op: 1-11-2006, 01:42:08 »
Het is toch humor, plavuisjes passen op een eiland en dat huisje spelen. Moest wel lachen dat Olga zei dat ze geen ruzie krijgen omdat ze zijn Nederlands niet verstaat en hij verder klapt in het Vlaams en zij in Russisch. Ze hebben het wel knus op hun eilandje :-)
Maar oei, nu Curd erbij.

Misschien moeten we maar tegen de volgende verkiezingen alle lijsttrekkers maar eens op expeditie sturen :-) Lijkt me bijzonder boeiend!

Madine

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 1-11-2006, 22:33:08 »
Tjonge Curd wat viel je me tegen man. Je ziet je kids aan hun bureautje zitten zeg je?
Je hebt geen moment nagedacht over het feit dat je kids hun pa op tv zien janken als een klein kind. Ja praatjesmakers past bij jou.Helemaal eens met Bernadette.

Wat een ongelooflijke rotopmerking, werkelijk. Ik kan me donders goed voorstellen dat Curd 't moeilijk had daarmee. En wat is minder gezond? Je kinderen wél of je kinderen niet missen in al die weken?

Ga jij maar eens op dat eiland zitten, kijken of je dan ook nog zo'n stoere praatjes hebt. Wat mij betreft ben jij een praatjesmaker.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 1-11-2006, 23:11:04 »
Ach joh doe niet zo gek je hebt vast zelf ook wel gezien dat het grootste deel een stukje heel slecht acteerwerk was. Hij wist dat hij eruit zou gaan en wilde nog vlug een paar zieltjes winnen in mijn ogen. Bekijk zijn laatste opmerking tegen EP nog maar eens, hij verzint t ter plekke.
En je kinderen missen is gezond maar je kinderen een klein trauma bezorgen is ongelofelijk dom. Gewoon een watje en wat denk je dan van Wietske? Ook een moeder net als ik, en heb je haar zien jammeren als een klein kind? Kom op zeg!!

Offline Hoosh

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 2-11-2006, 08:22:51 »
Heb je die blik gezien die Curd liet zien toen Lenny bekend maakte dat er slechts twee anderen een brief kregen, en dat Curd daar niet bij was?
Een mengeling van verbaasdheid, boosheid en teleurstelling.

Ik ontken niet dat hij het moeilijk had dat hij niet izjn brief kreeg. Linda en Wietske zullen het er ook moeilijk mee hebben gehad. De manier waarop hij zijn emoties heeft geuit waren heel erg overdreven. Zo overdreven dat je daar niet meer omheen kon.

En zoals anderen ook al stelden, hij kon zijn kinderen voor zich zien hoe ze een brief schreven, maar is hij de enige ouder die geen brief kreeg?

Curd heeft egocentrische trekjes, en die komen er het sterkst uit als er iets "negatiefs" tegen hem gebeurd.
Dit merkte je al aan de zwarte stem, en nu weer met die brieven.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 2-11-2006, 08:37:46 »
Heb je die blik gezien die Curd liet zien toen Lenny bekend maakte dat er slechts twee anderen een brief kregen, en dat Curd daar niet bij was?
Een mengeling van verbaasdheid, boosheid en teleurstelling.

Ik ontken niet dat hij het moeilijk had dat hij niet izjn brief kreeg. Linda en Wietske zullen het er ook moeilijk mee hebben gehad. De manier waarop hij zijn emoties heeft geuit waren heel erg overdreven. Zo overdreven dat je daar niet meer omheen kon.

En zoals anderen ook al stelden, hij kon zijn kinderen voor zich zien hoe ze een brief schreven, maar is hij de enige ouder die geen brief kreeg?

Curd heeft egocentrische trekjes, en die komen er het sterkst uit als er iets "negatiefs" tegen hem gebeurd.
Dit merkte je al aan de zwarte stem, en nu weer met die brieven.
hier ben ik het dus helemaal mee eens/dat hij zijn kids mist ok.logisch,zou ook niet goed zijn.maar wat d8 je dn van de anderen?idd,ik denk dat hij het meest pissed was om het feit dat bernadette en niet hij de brief kreeg van lenny.net als bij die zwarte stem was hij weer erg teleurgesteld en liet dat naar mijn idee te erg merken.dat heeft hem telkens geen goed gedaan blijkt dus wel.ik vind hem zo erg labiel overkomen.[let op,ik zeg niet dat hij dat is maar hij komt zo op tv wel over] ::pinokkio::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #55 Gepost op: 2-11-2006, 09:32:12 »
wat zijn jullie hard in je oordeel. ongelooflijk zeg. wat mij betreft hoef je curd niet bij je favorieten te plaatsen, maar om hem zo neer te sabelen doordat zijn emoties waarschijnlijk door de programmamakers uitvergroot worden vind ik niet terecht
dat gedoe met die brieven ook, bah. natuurlijk is het niet leuk om geen brief te krijgen en dan mag je verbaast en teleurgesteld kijken, zelfs boos omdat je dacht toch aardig overweg te kunnen met lenny. en wie zegt dat dit niet gemonteerd is? (denk aan het frank met het klokgelui-effect)
dat hij niet reageert zoals wietske (omdat die toch ook kinderen heeft) snijdt geen hout; iedereen reageert anders, ieder mag toch zichzelf zijn?
(ik bv. zou lenny persoonlijk zijn pluisjes uit zijn wangen hebben getrokken als hij mijn brief niet had meegenomen) ::zwaai::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 2-11-2006, 13:17:34 »

Citaat
(ik bv. zou lenny persoonlijk zijn pluisjes uit zijn wangen hebben getrokken als hij mijn brief niet had meegenomen) ::zwaai::
ha,ha,klopt.maar blij zijn voor een ander siert de mens.dat kwam niet echt over.op het eilandraad was hij wel blij voor hun maar eerder liet ie het niet merken dus petje af voor de anderen die geen brief hebben gekregen.voor lenny was het ook een moeilijke keus en je kunt nu eenmaal niet iedereen blij maken maar om dan jezelf zo te laten gaan terwijl de anderen hun brief lezen vind ik voor hun en linda en wietske ook niet echt leuk.maar goed,mss is het gemonteerd en huilde hij niet naast ignace en lenny maar zat hij op een boomstammetje aan de zee.en ach,hard in ons oordeel?bij linda waren de mensen ook niet echt zachtaardig en bij saron maar als je het netjes houdt en erbij verteld dat je er gewoon zo over denkt dan mag dat toch gewoon?iedereen heeft een eigen mening.tuurlijk is het niet leuk voor curd dat hij zo overkomt op tv maar hij is er zelf bij nietwaar?het valt ook gewoon op dat hij iets onterecht vind naar zichzelf toe.ik denk dat robin toch ook een beetje weet hoedat hij overkwam.hij sprak curd daar niet voor niets op aan.wij zien het idd alleen maar op tv maar ik denk dat er toch helaas wel een kern van waarheid inzit.

quote gefixed

« Laatst bewerkt op: 3-11-2006, 07:21:02 door Bakkertje »

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 2-11-2006, 13:32:07 »

en ach,hard in ons oordeel?bij linda waren de mensen ook niet echt zachtaardig en bij saron maar als je het netjes houdt en erbij verteld dat je er gewoon zo over denkt dan mag dat toch gewoon?iedereen heeft een eigen mening.tuurlijk is het niet leuk voor curd dat hij zo overkomt op tv maar hij is er zelf bij nietwaar?h

Wat ik zo hard vind is dat hier wordt geoordeeld over een emotie. Als je echt verdriet hebt, is het heel pijnlijk als anderen zeggen 'stel je niet zo aan, je speelt dit allemaal'. Je kunt niet oordelen over het verdriet van een ander, en juist met verdriet moet je zo voorzichtig omgaan. Wat hij voelde op dat moment, daar kunnen wij ons niets bij voorstellen.

Misschien was Wietske ook wel heel verdrietig, maar uit zij dat moeilijker (ze is een Fries tenslotte  ;)) of is dat niet uitgezonden. Vanwege de latere ruzie met Ignace was het verdriet van Curd natuurlijk belangrijker om te monteren.

Ik vind trouwens niet dat je alles kunt zeggen, als je er maar bij vertelt dat het je mening is. Dit is dus niet persoonlijk op anatje, ik heb van andere mensen dingen gelezen die echt niet netjes waren.
Keep calm and eat chocolates!

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 2-11-2006, 13:55:47 »
 :\'(

Als je bepaalde voedingsstoffen te kort komt dan word je ook emotioneler, dat kan bij de een sneller gebeuren dan bij de ander

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 2-11-2006, 14:35:35 »
:\'(

Als je bepaalde voedingsstoffen te kort komt dan word je ook emotioneler, dat kan bij de een sneller gebeuren dan bij de ander

klopt helemaal.maar ik bedoelde net dus ook dat je het wel netjes moet houden idd.er zijn zeker bepaalde mensen die het zeer zeker niet netjes houden en dat is erg beledigend naar de kandidaten toe.maar ik dacht dat het eigenlijk wel meeviel op het forum.de meesten houden het toch wel netjes dacht ik zo.ik heb natuurlijk niet alles gelezen.maar wat je schreef.honger doet erg veel met de mens.als ik eens voor de zoveelste keer aan het dieeten ben kan ik verdomd sjachie worden.en om over iemands emotionele toestand oordelen kan ook niet,ik heb zelf ook kids en weet als geen ander dat het erg is om ze te moeten missen maar voor de kandidaten kan ik het mij best voorstellen dat het er  voor hun zo ook niet echt gezelliger op word.laat ik het zo zeggen als er iemand labiel overkomt werkt dat sterk op de groep.kijk maar naar lydia de vorige keer.veronique en ryan werden er op een gegeven moment ook erg moedeloos van.gelukkig trok lydia later bij en had ze zichzelf weer in de hand en werd het een top-tijd voor haar en ryan