Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 42117 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 30-10-2006, 22:39:50 »
ik zal dan wel ongevoelig zijn, maar ik had echt geen zakdoekje nodig hoor :-\\  ik vond het niet meer dan terecht dat zij die brieven kregen, die andere 3 hebben inderdaad al hun prijs gehad, en toen die terug kwamen van dat hotel heb ik geen greintje medelijden bespeurd

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 30-10-2006, 22:40:59 »
Ik von het een spannende aflevering.

En die uitspraak van Bernadette bij de eilandraad toen ze op Curd stemde.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #22 Gepost op: 30-10-2006, 22:42:09 »
Ik heb me enorm geërgerd aan Wietske, Linda en Curd. Na de eilandraad zitten ze te lullen dat ze er ook mee op wilden houden, dat is echt complete bullshit. Ik ben blij dat Curd eruit is, al hadden Wietske en Linda het ook wel verdiend.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 30-10-2006, 22:42:31 »
hahaaha Koekoe leuk gevonden maar dat was Curd niet gelukt hoor.

Maar wat een mieterse uitzending weer. Ik heb maar 1 vraag goed in de pool.
Tjonge Curd wat viel je me tegen man. Je ziet je kids aan hun bureautje zitten zeg je?
Je hebt geen moment nagedacht over het feit dat je kids hun pa op tv zien janken als een klein kind. Ja praatjesmakers past bij jou.Helemaal eens met Bernadette.
Kijk ik begrijp best dat je het jammer vond om geen post te krijgen van t thuisfront, maar wat d8 je van Wietske...een moeder notabene. Je bent een slechte verliezer en ik begrijp ook niet dat juist jij op dit forum gaat verkondigen dat t allemaal zo geweldig gaat worden.
alléé is da nie wontherfull...die west-vlamingen...ja, ja, ze gaan ze wel leren kennen die westvlamingen....ha, ha, ha...
dat is wel waar Curd ::rofl::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #24 Gepost op: 30-10-2006, 22:43:27 »
En die uitspraak van Bernadette bij de eilandraad toen ze op Curd stemde.

Ik vind Bernadette erg negatief over de anderen
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 30-10-2006, 22:45:02 »

Eens, aan de ene kant heeft ze wel geljk, maar die opmerking vond ik erg kinderachtig.....

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #26 Gepost op: 30-10-2006, 22:45:42 »
Nee vond ik niet, Bernadette had gelijk
First you go backwards, but then forwards again

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 30-10-2006, 22:46:25 »
Dat lijkt misschien zo maar ik zie dat ze met beide voeten op de grond blijft staan en zich geen stroop om de mond laat smeren. Go girl!!!

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 30-10-2006, 22:47:28 »
Ik vraag me echt af hoe het zal gaan bij Olga en Koen als Curd erbij komt.

Offline loesje63

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 30-10-2006, 22:48:22 »
Bernadette was niet negatief maar ze is wel erg direct.
en ze vertelt het met een heerlijke Twentse nuchterheid die ik geweldig vind ( als geboren en getogen tukker) ::trots::

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 30-10-2006, 22:51:09 »
Ik vond die uitspraak van Bernadette over dat Praatjesmakers eigenlijk niet echt iets voor Bernadette maar ze heeft wel gelijk opzich...........

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #31 Gepost op: 30-10-2006, 22:51:44 »
Curd terecht weggestemt. Als het inderdaad toneelspel was, dan is het helemaal terecht. Maar ook als Curd gewoon echt zo verdrietig was, was hij mentaal gezien gewoon de zwakste toen. Dus terecht weggestemt.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #32 Gepost op: 30-10-2006, 23:12:53 »
ik vind ook dat bernadette te negatief praat, ik zat me echt groen en geel te ergeren aan haar uitspraken. zo neerbuigend.
iedereen heeft wle eens een breekpunt, zij heeft die van haar waarschijnlijk in een ander moment van haar leven wle gehad toen er geen camera's bij waren...
bah.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 30-10-2006, 23:52:23 »
sorry ff off topic ik kan niet meer op de chat komen dus ben niet weggelopen hoor. Was net zo gsellie :\'(

Offline Jelly55

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 31-10-2006, 09:44:22 »
Een prachtige en spannende aflevering.

Tof van Lenny dat hij de brieven aan Ignace en Bernadette gaf. Hadden ze wel verdiend. Lenny denkt tenminste ook aan anderen omdat hij eerst de rijst wou meenemen, voedsel aan allemaal. Maar toen realiseerde hij zich dat die andere drie zich al hadden volgegeten in het hotel. Maar toen kreeg hij de rijst toch nog mee.

Ik denk dat Olga en Koen zich gaan ergeren aan Curd, hij past niet bij ze, ben benieuwd.
De Twentse nuchterheid van Bernadette spreekt mij wel aan, ze is eerlijk, zeurt niet, ze is een goede Robinson.
De twee andere meisjes Linda en Wietske die praten net als met de wind mee, ik vind ze achterbaks en niet eerlijk. Het is heel gemakkelijk om na die tijd te zeggen dat ze het ook niet eens waren over het komplot, i.v.m. stemmen.

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #35 Gepost op: 31-10-2006, 10:17:42 »
Goede aflevering, en terecht dat Curd weg is gestemd. Het was duidelijk dat de andere kandidaten hem beu waren. Hij was egoïstisch bezig. De spanning is terug.
Ze hadden gelijk dat de sfeer op het eiland beter is na het beëindigen van het complot. Afvallereiland begint op een afvallershuis te lijken. Ook wel een leuk idee.

Ignacio is heel strategisch bezig, daar maar eens opletten in de komende afleveringen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 31-10-2006, 12:16:11 »
Een leuke aflevering. Super dat Lenny allebei de proeven won. Ik vond de verdeling van de brieven ook wel terecht. Al begrijp ik wel dat het moeilijk is om anderen brieven te zien lezen van thuis, terwijl jij niks hebt. Ik vond Bernadette wel erg hard overkomen in de aflevering van gister. Dat viel me een beetje tegen, want het lijkt me best een lief mens.

Verder heb ik me helemaal gek gelachen om Koen en Olga op hun eilandje.  ::rofl:: Wel jammer voor ze dat er weer iemand bijkomt.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #37 Gepost op: 31-10-2006, 12:26:43 »
Verder heb ik me helemaal gek gelachen om Koen en Olga op hun eilandje. 

Plavuizen in de keuken ::)

verzin t maar op een onbewoond eiland ::rofl::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 31-10-2006, 12:37:00 »
Plavuizen in de keuken ::)

verzin t maar op een onbewoond eiland ::rofl::

Inderdaad Megan..en het zag er nog leuk uit ook.. ::jaja::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline loesje63

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 31-10-2006, 12:38:05 »
Ja vond dat wel erg komisch van Koen.
Ergerde me alleen dat hij Olga constant schatje noemde....