Auteur Topic: Meest irritante kandidaten van Expeditie Robinson  (gelezen 30894 keer)

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Meest irritante kandidaten van Expeditie Robinson
« Reactie #60 Gepost op: 5-11-2006, 11:30:32 »
*kuch* Mick *kuch*  ::) :-X
First you go backwards, but then forwards again

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 5-11-2006, 11:33:25 »
"Strijd der Titanen - met in de hoofdrol Mick The Herbarian"  :-X
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Olga

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #62 Gepost op: 5-11-2006, 11:38:50 »
@ Lukas:

I think they didn't make a caricature of nobody.

They can't put on TV what you didn't do or didn't say.

I also don't understand why people got mad at Curd.Person shows his emotions.So what?

And about Koen:from the day i met him till the last day of ER he did his best: working,fishing,being really cool company...

I think it's pretty weak if you are not happy with your actions and words on TV,just blame the montage.

Regards Olga

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #63 Gepost op: 5-11-2006, 11:39:12 »
 Hoe raden jullie het  ???  die persoon  ;) noemde mij zelfs "domme gans"  ::rofl:: ::rofl::

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 5-11-2006, 11:44:54 »
Hoe raden jullie het  ???  die persoon  ;) noemde mij zelfs "domme gans"  ::rofl:: ::rofl::

Dan moet ie wel heel weinig geduld hebben gehad wil hij jou een domme gans noemen ::) :P

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 5-11-2006, 11:50:33 »
Hi Saron,

Your words from my topic:

''Als ik jou was,dan zou ik me er gewoon niet zo druk om maken.Kan jou het schelen,je gaat je toch zeker niet verdedigen over een stukje van 2 tellen? Niet doen,hoor,want dat is niet nodig.Het is maar een TV programma!''

And i'd like to say that i disagree with you : nobody is ''enzijdig weergegeven''.
So people who blame production for ''bad montage'' are wrong.

Then again its my opinion,i just hope that,so far,i didn't give you a reason to doubt it.

Regards Olga

??? ??? ??? ??? ???   ik begrijp ff niet wat het een met het ander te maken heeft maar als we het over olga hebben nee die is inderdaad niet eenzijdig neergezet en dat heeft wel degelijk met de productie te maken en met hoe lang je in het spel zit want hoe langer je blijft des te meer materiaal de productie heeft om iemand neer te zetten bovendien wordt alles achteraf gemonteerd dus iedereen in de prod. heeft erover na kunnen denken hoe ze de boel zo aantrekkelijk mogelijk kunnen monteren zodat het publiek blijft kijken.

Wat saron in jou topic zegt is volgens mij met iets anders te maken en moet die reactie van jou dan ook niet in dat topic blijven? hoewel deze discussie erg interessant is

quote gefixed

« Laatst bewerkt op: 5-11-2006, 18:49:29 door Bakkertje »

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #66 Gepost op: 6-11-2006, 09:14:21 »
Hoe raden jullie het  ???  die persoon  ;) noemde mij zelfs "domme gans" 
::rofl:: ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 6-11-2006, 10:36:08 »
Even als reactie op Olga: het is waar dat de redactie geen dingen kan laten zien die je niet gedaan of gezegd hebt, maar de redactie kan ook dingen niet laten zien die je wel gedaan of gezegd hebt.

Karikaturen zijn niet zomaar gemaakt. In een karikatuur worden meestal bepaalde eigenschappen uitvergroot. Daarvoor moeten die eigenschappen wel eerst aanwezig zijn. Dus als iemand in ER op een bepaalde manier overkomt, zullen hier trekken van in zijn persoonlijkheid zitten. Maar met montage kan dit wel vergroot worden. Daarnaast kunnen bepaalde eigenschappen weggelaten zijn.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #68 Gepost op: 6-11-2006, 12:09:59 »
Even als reactie op Olga: het is waar dat de redactie geen dingen kan laten zien die je niet gedaan of gezegd hebt, maar de redactie kan ook dingen niet laten zien die je wel gedaan of gezegd hebt.
Karikaturen zijn niet zomaar gemaakt. In een karikatuur worden meestal bepaalde eigenschappen uitvergroot. Daarvoor moeten die eigenschappen wel eerst aanwezig zijn. Dus als iemand in ER op een bepaalde manier overkomt, zullen hier trekken van in zijn persoonlijkheid zitten. Maar met montage kan dit wel vergroot worden. Daarnaast kunnen bepaalde eigenschappen weggelaten zijn.
Klopt, maar Olga zegt dat dit niet is gebeurd, dat iedereen op TV overkomt zoals hij of zij in werkelijkheid is... Zijn er andere kandidaten (niet Olga, niet Saron) die dat kunnen bevestigen/ontkennen? Eventueel van vorige jaren? Het risico bestaat natuurlijk wel dat iemand die er goed uitkomt zegt dat de montage OK is, en iemand die minder goed overkomt zegt dat ze enkel de slechte dingen hebben laten zien...
Misschien ook maar menselijk hé. :-\\
Olga lijkt me wel zeker van haar stuk, want het programma is maar halfweg en ze heeft geen schrik voor wat er nog komen zal. Dat pleit wel voor haar!
:)

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #69 Gepost op: 6-11-2006, 14:10:00 »
Klopt, maar Olga zegt dat dit niet is gebeurd, dat iedereen op TV overkomt zoals hij of zij in werkelijkheid is... Zijn er andere kandidaten (niet Olga, niet Saron) die dat kunnen bevestigen/ontkennen? Eventueel van vorige jaren? Het risico bestaat natuurlijk wel dat iemand die er goed uitkomt zegt dat de montage OK is, en iemand die minder goed overkomt zegt dat ze enkel de slechte dingen hebben laten zien...
Misschien ook maar menselijk hé. :-\\
Olga lijkt me wel zeker van haar stuk, want het programma is maar halfweg en ze heeft geen schrik voor wat er nog komen zal. Dat pleit wel voor haar!
:)

Misschien is het een idee om het verhaal over montage of wat dan ook gewoon te laten voor wat het is? Iedereen heeft zijn eigen mening of ervaring. Daarmee is de kous af. Het is aan jullie, de kijkers, om je mening te vormen op grond van wat je ziet. Wat er waar van is of niet (of desnoods wat er is weggelaten en wat niet), dat is niet iets van de kijker, maar van de kandidaat. En of Olga de waarheid spreekt, dat doet al helemaal niet ter zake, omdat haar ervaring anders is dan die van bijvoorbeeld mij of iedere andere kandidaat. Ik heb tot op dit topic mij niet uitgelaten over montage, daar kwamen jullie allemaal zelf mee. Wat jullie hartje hierover zegt, of wat het hartje niet zegt, dat is aan jullie beoordeling en niet aan bewijsvoering over te leveren. Kijk gewoon met plezier naar ER, dat hebben jullie altijd al gedaan en dat hoeft dus niet te veranderen door allerlei verhalen uit de kast te halen van kandidaten. Ik vind ook niet dat kandidaten hun ervaring moeten laten prevaleren boven die van anderen. Niemand verwijt iemand iets. Ik neem aan dat onder de kandidaten wederzijds respect overheerst boven verwijten of aanklachten of bewijsvoering....wat dan ook. Het doet mij veel verdriet om over dit onderwerp te schrijven of te lezen. Ik zie ook dat het keer op keer terugkomt...en dat is jullie goed recht...het is jullie forum, maar ik ben er persoonlijk klaar mee. Ik zal dan ook even niet meer mee forummen, mij kwetsbaar opstellen...nou ja ik ben gewoon gevoelig, dus ik doe het even niet meer.

Dikke kus voor iedereen en een knuffel toe,

Saron alias de Clown!  ::bravo:: ::love:: ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #70 Gepost op: 6-11-2006, 14:27:42 »
Hoi Saron!
Zoals al eerder gezegd: hou je sterk, en probeer toch aan dit alles een positieve draai te geven, al is het dat je cursussen gaat volgen, nieuwe job, nieuwe vrienden, weet ik wat nog... Moest ik ooit mee mogen gaan naar ginder zal ik je waarschijnlijk (nòg beter) begrijpen!
Tot later, ik hoop stiekem je toch nog af en toe op het forum te mogen lezen!! ::jaja::
::hug:: ::joehoe:: ::zwaai::

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #71 Gepost op: 6-11-2006, 17:56:11 »

I also don't understand why people got mad at Curd.Person shows his emotions.So what?

Zo, dat was dus aflevering 11. Lees het forum, hoef je de serie niet meer te volgen.. ::ohno::
lekkere ruige vent van me

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 6-11-2006, 18:30:30 »
Zo, dat was dus aflevering 11. Lees het forum, hoef je de serie niet meer te volgen.. ::ohno::

Huh, wat bedoel je hier nou mee?
Wat Olga vertelt gaat toch gewoon over aflevering 10? Naja ik zal het wel niet begrijpen (A)
Iig, jij klaagt volgens mij vaker over "spoilers" maar die kun je nou eenmaal verwachten op een site als deze. En de moderators doen er vaak enorm snel iets aan als een spoiler te erg is! (Bedankt overigens daarvoor  :) )
Do you want to go to the Seaside?

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #73 Gepost op: 6-11-2006, 18:32:34 »
Dolly ::)

Expeditie Fictie dus he ::tandpastasmiley::

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #74 Gepost op: 6-11-2006, 18:43:39 »
moderators doen er vaak enorm snel iets aan als een spoiler te erg is!

lekkere ruige vent van me

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 6-11-2006, 18:46:48 »

Offline Remy Bouwman

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 11-11-2006, 19:11:28 »
2000:
irritantste=Tommy
leukste=Veronique (toen al)

2001:
irritantste=Richard
leukste=Koenraad

2002:
irritantste=Derek
leukste=Nolleke (idd jammer dat ze er in ERST niet bij was)

2003:
irritantste=Robin
leukste=Ilona

2004:
irritantste=Matthias
leukste=Ernestine

2005:
irritantste=Wim (heeft totaal geen inbreng in het programma gehad in tegenstelling tot John en Carl)
leukste=Douwe natuurlijk

ERST:
irritantste=Richard
leukste=Veronique

2006:
irritantste=Bert (eigenlijk Robin maar die deed niet echt mee)
leukste=Koen

Ik dacht doe ook maar m'n favorieten erbij om die negativiteit weer op te heffen
« Laatst bewerkt op: 11-11-2006, 19:16:11 door Remy Bouwman »

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 12-11-2006, 12:06:21 »
Ik zet irritant (iemand werk op mijn systeem, leukste: die grappig is   tofste :mijn favoriete en meest Robinsongehalte.....

2000:
zag ik niet

2001:
irritantste=Jennifer
leukste= /
tofste = Pieter
meeste Robinson : Richard

2002:
irritantste= Lydia en Deborah
Leukste : Nolleke (omdat ze zo gevat was)
tofste=Olivier
meest Robinson : Olivier
2003:
irritantste=Judge
Leukste : Björn
tofste =Ryan
meest Robinson :Gio

2004:
irritantste=Matthias
leukste : de musketiers !
Tofste= Frank
meest Robinsongehalte : Frank

2005:
irritantste=Douwe 
leukste= /
tofste : Emma en Marnix op het eiland
meest Robinsongehalte : Maxime

ERST:
irritantste=Lydia
leukste=Mick
Tofste : Richard,Ryan... (ik kon niet kiezen)
meest Robinsongehalte : Richard
2006:
irritantste=Linda en Curd
Tofste : Lenny en Olga
meest Robinson : Ignazio
« Laatst bewerkt op: 13-11-2006, 00:50:29 door Millesime »

Offline Iloverobinson

• Forumlid
  • Peter eeuwig favoriet!
« Reactie #78 Gepost op: 12-11-2006, 22:56:53 »
Ronald (2004) & John (2005) ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 14-11-2006, 00:50:06 »
Mijn lijstke dan maar he:

2004:
Irritantste = Mitchell/Ronald
Leukste = Frank
Meest Robinsonwaardig = Frank

2005:
Irritantste = Wim
Leukste = Emma
Meest Robinsonwaardig = Marnix

Strijd der Titanen:
Irritantste = Lydia
Leukste = Richard/Ilona
Meest Robinsonwaardig = Richard

2006:
Irritantste = Saron (sorry Saar, tijdens de afleveringen vond ik je ergerlijk)
Leukste = Ignazio/Lenny
Meest Robinsonwaardig = Ignazio