Klopt, maar Olga zegt dat dit niet is gebeurd, dat iedereen op TV overkomt zoals hij of zij in werkelijkheid is... Zijn er andere kandidaten (niet Olga, niet Saron) die dat kunnen bevestigen/ontkennen? Eventueel van vorige jaren? Het risico bestaat natuurlijk wel dat iemand die er goed uitkomt zegt dat de montage OK is, en iemand die minder goed overkomt zegt dat ze enkel de slechte dingen hebben laten zien...
Misschien ook maar menselijk hé.
Olga lijkt me wel zeker van haar stuk, want het programma is maar halfweg en ze heeft geen schrik voor wat er nog komen zal. Dat pleit wel voor haar!
Misschien is het een idee om het verhaal over montage of wat dan ook gewoon te laten voor wat het is? Iedereen heeft zijn eigen mening of ervaring. Daarmee is de kous af. Het is aan jullie, de kijkers, om je mening te vormen op grond van wat je ziet. Wat er waar van is of niet (of desnoods wat er is weggelaten en wat niet), dat is niet iets van de kijker, maar van de kandidaat. En of Olga de waarheid spreekt, dat doet al helemaal niet ter zake, omdat haar ervaring anders is dan die van bijvoorbeeld mij of iedere andere kandidaat. Ik heb tot op dit topic mij niet uitgelaten over montage, daar kwamen jullie allemaal zelf mee. Wat jullie hartje hierover zegt, of wat het hartje niet zegt, dat is aan jullie beoordeling en niet aan bewijsvoering over te leveren. Kijk gewoon met plezier naar ER, dat hebben jullie altijd al gedaan en dat hoeft dus niet te veranderen door allerlei verhalen uit de kast te halen van kandidaten. Ik vind ook niet dat kandidaten hun ervaring moeten laten prevaleren boven die van anderen. Niemand verwijt iemand iets. Ik neem aan dat onder de kandidaten wederzijds respect overheerst boven verwijten of aanklachten of bewijsvoering....wat dan ook. Het doet mij veel verdriet om over dit onderwerp te schrijven of te lezen. Ik zie ook dat het keer op keer terugkomt...en dat is jullie goed recht...het is jullie forum, maar ik ben er persoonlijk klaar mee. Ik zal dan ook even niet meer mee forummen, mij kwetsbaar opstellen...nou ja ik ben gewoon gevoelig, dus ik doe het even niet meer.
Dikke kus voor iedereen en een knuffel toe,
Saron alias de Clown!