Auteur Topic: Meest irritante kandidaten van Expeditie Robinson  (gelezen 30933 keer)

Offline Da Wizz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meest irritante kandidaten van Expeditie Robinson
« Reactie #20 Gepost op: 26-10-2006, 17:48:25 »
Vanaf 2003 heb ik het gezien.

2003:
Ryan en Gio met die bananen. Verder niemand.

2004:
Zo'n beetje alle opgevers op Ernestine na.
Mitchell, omdat ze echt té irritant was

2005:
Meredith, aaargh... wat een chagerijn.
Wim, de meeloper van Meredith.
Emma, tss... dat die de finale haalde.
John, geen uitleg nodig.
Carl, geen uitleg nodig.
Margriet, die ging zich afzonderen. dan zie je het toch aankomen dat je wordt weggestemd?

Strijd de Titanen:
Lydia, waarom deed zij hieraan mee?
Mick, hij was ooit een van mijn favorieten...

2006:
Matthijs, deze is geen commentaar waard.
Frederik, ik krijg nog buikpijn als ik aan m denk.
Koen, eerst wel, ik heb hem nu al vergeven ::tandpastasmiley::

Offline moltje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 26-10-2006, 17:50:47 »
Ik neem aan dat je dan Esther Jacobs bedoelt? of was er ook een Esther in 2003?

Ik ben het helaas niet met je eens als het om Esther van de 2005 serie gaat. ZIJ zette iets recht, waar John en Carl te beroerd voor waren. En zo toonde zij ''ruggegraat''.

Er was ook een Esther in het jaar 2003 waar Jutta won. Zij was vervelend toen met Bjorn. Ik weet nog dat Bjorn iets zat te ouwehoeren over auto's ofzo ???

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #22 Gepost op: 26-10-2006, 17:53:14 »
Ik vond het van die Esther juist wel goed dat ze als enige vrouw meteen al wat tegen Bjorn in durfde te gaan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 26-10-2006, 17:55:04 »
Dit is de 3e serie die ik volg, en de meest irritante personen waren John, Carl(2005), Mick(titanen). Deze expeditie heb ik me niet echt geergerd aan iemand.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 26-10-2006, 20:44:15 »
Mick  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 26-10-2006, 21:08:44 »
Ik heb vanaf het begin gekeken en hier is mijn lijst van irritante personen. Ik verbaas me er wel over dat niemand Sasha van ER1 nog had genoemd. Die staat toch echt in mijn top 3 van meest irritante figuren, samen met John en Nolleke.

ER1

Sasha
Muriel

ER2:
Jasha
Jan
Nathalie

ER3:
Annelies
Kristina
Nolleke
Lydia
Deborah
Keo
Mark

ER4:
Bjorn (later vond ik hem wel leuk)
Gio
Judge
Robin
Karen

ER5:
Ronald
Mick
en alle vrijwillige opgevers

ER6:
John
Carl
Meredith

SDT:
Lydia

ER7:
Matthijs
Frederik
Linda
Robin

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 26-10-2006, 21:14:58 »
Ik heb vanaf het begin gekeken en hier is mijn lijst van irritante personen. Ik verbaas me er wel over dat niemand Sasha van ER1 nog had genoemd.

Soms kan ik me sommige kandidaten niet meer (goed) herinneren en daarom vergeet ik er weleens een aantal, maar volgens mij kan ik die Sacha al weer herinneren, was toch diegene die niet helemaal nederlands had en die best een grote bek mond had, of niet??? Als het die is hoort ze inderdaad ook in dit lijstje ::jaja::

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 26-10-2006, 21:17:46 »
Ik kijk sinds het begin al naar ER, maar veel namen hierboven zeggen mij gewoon niets meer. Alleen de laatste 3 expedities kan ik mij nog goed herinneren, daarvoor hooguit enkele personen of één of twee momenten. Of het is korsakov of een selectief geheugen... ik hoop het laatste! ;)
Dus ik kom eigenlijk niet verder dan John (van de reclame van Giel ;D) en Carl van vorig jaar, omdat ik echt soms met plaatsvervangende schaamte naar hun gedrag tov Esther heb zitten kijken.

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 26-10-2006, 21:23:48 »
Soms kan ik me sommige kandidaten niet meer (goed) herinneren en daarom vergeet ik er weleens een aantal, maar volgens mij kan ik die Sacha al weer herinneren, was toch diegene die niet helemaal nederlands had en die best een grote bek mond had, of niet??? Als het die is hoort ze inderdaad ook in dit lijstje ::jaja::

Alles wat ik van Sasha gezien heb was dat ze op haar kont zat en niets deed, behalve zeuren dat ze honger had. En ja, ze had een grote mond, vooral naar Veronique. Jammer dat ze haar toen niet eerder weggestemd hadden, want uiteindelijk stond ze nog in de finale ook. Overigens, ze is wel Nederlands, maar heeft een beetje buitenlands uiterlijk.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 26-10-2006, 21:24:01 »
Zit John ::kots:: in een reclame van Giel?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 26-10-2006, 21:32:10 »
Zit John ::kots:: in een reclame van Giel?  ???
Ja, is van voor Expeditie Robinson, toen Giel net in de ochtend begon werd je op de tv haast doodgegooid met dit spotje.
In deze reclame (let op: niet geschikt voor de zwakke maag, want heel kort een naakte Giel) zie je hem in het begin van het spotje (in het wit gekleed in de kledingzaak).

Kan mij herinneren dat hij na ER ook bij Giel was, kreeg toen hele heftige reacties van luisteraars (en van Jochem van Gelder). ;D

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 26-10-2006, 21:38:39 »
Die reclame met de naakte Giel, oei, die wil ik niet graag nog eens zien. Bah wat een onsmakelijke reclame!  >:( ;)

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 26-10-2006, 21:42:47 »
Die reclame met de naakte Giel, oei, die wil ik niet graag nog eens zien. Bah wat een onsmakelijke reclame!  >:( ;)
Om nachtmerries te voorkomen en toch John (hoewel ook goed voor nachtmerries ;)) te zien, kun je hem ook na zo'n 10/11 seconde stopzetten. 8)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 26-10-2006, 23:38:28 »
ER 2003: Bjorn, Giovanni, Judge, Jutta.
ER 2004: Mohammed, Mick voordat hij bij de Moerasketiers kwam, Klaar nadat ze het complot opblies, en ook een beetje Jutta, vooral omdat ze zo saai was. Frank.
In tegenstelling tot de meesten hier ergerde ik me dus niet in 'Roland'. Ik vond namelijk dat hij nogal 'gedemoniseerd' werd door met name Mo.  ::niet-ok::

Jutta zat idd in 2003, niet in 2004.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #34 Gepost op: 26-10-2006, 23:46:00 »
Johnny en Wim uit 2005, wat een sukkeltjes waren dat zeg. Meredith voor de samensmelting ook, daarna werd ze een stuk beter.

Uit deze Expeditie voor mij ook Frederik en Matthijs. Op TV ook Saron, maar toen ze op het forum was bleek ze  ::ok:: te zijn

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 27-10-2006, 10:08:31 »
John vond ik een naar mens. Niet eens irritant, gewoon naar.

Bij alle anderen heb ik het gevoel dat we in onze mening gestuurd worden door wat de produktie ons wilde laten zien en geloven. Dat de produktie een persoon kan maken en breken wisten we allang al. Maar als je daar naar vroeg antwoordde EP altijd.. 'je krijgt niets te zien wat niet gebeurd is'. En dat geloof ik best. Maar door het weglaten van andere dingen die wèl gebeurd zijn kun je gebeurtenissen/meningen/'feiten' zo verdraaien dat de dingen heel anders lijken.
Dat deze manipulatie zo ernstig kon zijn zag je dit jaar heel goed bij Saron.
Saron is bij de introductie door de produktie al neergezet als een saaie tut. Dat ging er, ook bij onze forummers, in als zoete koek. Maar wat bleek? Hier op het forum zagen we een heel andere van levenslust sprankelende Saron. Eentje die in de verste verte niet leek op de persoon die we op expeditie zagen. Waarom is in haar introductie haar theaterdeel weggelaten? Iets wat een wezenlijk onderdeel uitmaakt van haar persoonlijkheid.
En als dit bij Saron is weggelaten, wat hebben ze ooit bij anderen weggelaten? Hoe erg is er met de beelden gemanipuleerd om hier in dit topic steeds dezelfde namen te zien?

Een tijdje terug werd ik attent gemaakt op een filmpje. Helaas maar kort, want het onderwerp vind ik interessant genoeg om meer over te horen. Maar misschien is het net lang genoeg om mensen aan het denken te zetten om ook bij Expeditie Robinson niet alles voor zoete koek aan te nemen.
er was eens......

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 27-10-2006, 10:23:49 »
Een tijdje terug werd ik attent gemaakt op een filmpje. Helaas maar kort, want het onderwerp vind ik interessant genoeg om meer over te horen. Maar misschien is het net lang genoeg om mensen aan het denken te zetten om ook bij Expeditie Robinson niet alles voor zoete koek aan te nemen.
Ook leuk om te zien, wie het heeft gemaakt: Marjolein Cuijpers!

Maar goed, natuurlijk is dat wat je ziet een vertekend beeld. Elke deelnemer zou zich dat ook moeten realiseren. Je kunt niet een totaal objectief, realistisch beeld creëren: Mensen zitten daar namelijk weken of maanden op een eiland of in een huis, terwijl je dus slechts een uur samenvatting hebt. Samenvattingen zijn natuurlijk verknipt en daarnaast geldt natuurlijk dat een tv-programma wordt gemaakt om mensen te amuseren. Hoe amuseer je mensen?! Niet met wat voortkabbelende beelden, mensen willen ruzies en intriges zien... en dus krijgen mensen ruzies en intriges te zien.
Maar het gaat mij te ver om het 'creality' te noemen, want hoe er ook in wordt geknipt, het blijven beelden van de realiteit!

Offline moljanne

• Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
« Reactie #37 Gepost op: 27-10-2006, 10:24:54 »
Aan John heb ik de slechtste herinneringen, idd gewoon naar.
Maar de meeste irritante personen maken juist het programma leuk. zou het sjeuig zijn om nar een aflevering met alleen maar Bernadettes te kijken? ::hypocriet:: Kijkcijfertechnisch niet interressant.
huh?

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #38 Gepost op: 27-10-2006, 10:30:46 »
Misschien voer voor een nieuwe format?! ???
Een realityprogramma dat iedereen laat zien zoals hij/zij écht is! ;D
kassa kassa! :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 27-10-2006, 10:38:29 »
Misschien voer voor een nieuwe format?! ???
Een realityprogramma dat iedereen laat zien zoals hij/zij écht is! ;D
kassa kassa! :P

Wat ik me vooral afvraag.. want je hebt natuurlijk gelijk als je zegt dat je niet alles van 4 dagen in 40 minuten kan proppen, waarom welke keuzes worden gemaakt. Ik denk namelijk dat vooral de produktie van het programma, dmv montage en omwille van de kijkcijfers, deelnemers behoorlijk kan beschadigen. En besef je dit ook als deelnemer? Wist Saron van te voren dat zij als suftut neergezet zou worden? Dat dat haar rol in de expeditie zou zijn?
er was eens......