Auteur Topic: Zou jij mee willen doen aan Expeditie Robinson of juist niet??  (gelezen 11728 keer)

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik zag dat we dit topic dit jaar nog niet hadden, dus vandaar.....
Dus aan alle fans van ER, zou jij ook graag mee willen doen met expeditie robinson?? Of juist niet???

Vertel het hier..........

Madine

• Gast
Re: Zou jij mee willen doen aan Expeditie Robinson of juist niet??
« Reactie #1 Gepost op: 24-10-2006, 00:31:18 »
Call me mister Obvious maar: duhhh!!! Alleen meedoen is niet genoeg hé, ook ver geraken anders is het alleen een teleurstelling, als ze me na drie dagen zouden wegsturen schopte ik de hele eilandraad kort en klein.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 24-10-2006, 08:58:22 »
Echt niet! Ik lust geen vis, geen slakken, geen kreeft ...... ::tandpastasmiley::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Basten

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 24-10-2006, 09:48:39 »
Nee, met het eten (of het tekort eraan) zou ik niet zo'n moeite hebben. Mijn grootste problemen zouden de manier van leven (ik geef eerlijk toe dat ik dan best 'verwend' ben) en het 24/7 leven met dezelfde groep mensen op een klein eilandje zijn. Ik zou in dat maandje liever iets zien, dan continu op een eiland te zitten. Misschien ben ik geschikter voor Peking Express.

Overigens, die resort van gister zou ik dan wel aankunnen. ;)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 24-10-2006, 12:07:11 »
[...] het 24/7 leven met dezelfde groep mensen op een klein eilandje zijn. [...]
Overigens, die resort van gister zou ik dan wel aankunnen. ;)
O ja, dat lijkt me idd het moeilijkst, 24 uur per dag optrekken met andere mensen, die je niet zelf gekozen hebt. Ik heb zelf toch echt regelmatig tijd voor mezelf nodig.

Die resort, is de Gouden Kooi (of Big Brother) dan niets voor jou, ipv Peking Expres?
Keep calm and eat chocolates!

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 24-10-2006, 12:11:09 »
Ik zou ook het meeste problemen hebben met het eten....ik eet namelijk geen vlees en ook geen vis in het dagelijks leven ;D.
Ik denk dat ik er ook niet blij van wordt van het primitieve leven, als ik op vakantie in een tent moet slapen met nog steeds een aantal luxe ben ik de eerste paar dagen meestal al super chagerijnig met veel heimwee.
Maar Robinson opzich lijkt me wel een supertoffe ervaring......overleven met anderen, sociale test voor jezelf en een test voor jezelf om te kijken of je mentaal en/of fysiek sterk genoeg bent om dit aan te kunnen.
Als je de kans krijgt om in dit programma te mogen zitten maak je echt wel een ervaring mee die je je hele leven nooit meer zal vergeten.....Dus misschien toch over een jaar meedoen aan ER............ ;D

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 24-10-2006, 12:18:33 »
Die resort, is de Gouden Kooi (of Big Brother) dan niets voor jou, ipv Peking Expres?
Nou ja, hooguit een weekendje. Maar na een paar dagen opgesloten te zitten in een huis, gaan die mensen (ik heb DGK nog niet echt gezien, wel een paar deelnemers bij Pauw en Witteman, en ik weet zeker dat die mij behoorlijk gaan irriteren) mij behoorlijk tegenzitten.
Nou ja, ik houd wel van reizen en bepaalde interessante plekken ontdekken, dus daarom denk ik dat PE het meest bij mij hoort.

Zou jij - afgezien van het eten - dan nog wel kunnen wennen aan het primitieve leven en het continu samenleven met dezelfde mensen?!

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 24-10-2006, 15:22:01 »
Niets liever !!!

Ik kan het denk ik ook wel ver schoppen,
ben sociaal en fisiek goed en heb niet veel voedsel nodig.
Ook van heimwee heb ik nog nooit last gehad.
Dus zet mij volgend jaar maar op dat eiland en dan zal ik
iedereen us wat laten zien  ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 24-10-2006, 15:42:34 »
Ehm... nou nee...
- Ik hou niet van vis, kokos en rijst
- ik heb absoluut geen behoefte aan de hele dag mensen om me heen
- ik werd met gym ook al altijd als laatste gekozen, dan kan ik net zo gek zijn op voetballen, maar met die proeven zou ik zwaar door de mand vallen (misschien niet met denkproeven ofzo)
- Ik ben tamelijk cameraschuw, als ik ergens een camera zie in de verte, loop ik liever een blokje om.

Duidelijk genoeg?  ::rofl::

Offline AnnasSkies

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 24-10-2006, 16:24:24 »
Het enige nadeel vind ik de camera, de rest zal wel gaan! Daar ben ik van overtuigd.
It is our light, not our darkness, that most frightens us.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2006, 16:34:54 »
Ja dat lijkt me geweldig!
Heerlijk om op zo'n eiland te overleven, vissen, eten zoeken, hut bouwen etc. :)
In proeven ben ik denk ik wel redelijk goed, zowel denk als fysieke proeven. Maar dat weet je vantevoren natuurlijk nooit helemaal zeker..

Het enige nadeel vind ik de eventuele haaruitval.. maar goed dat zou ik er maar bij nemen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2006, 16:48:13 »
Ehm... nou nee...
- Ik hou niet van vis, kokos en rijst
- ik heb absoluut geen behoefte aan de hele dag mensen om me heen
- ik werd met gym ook al altijd als laatste gekozen, dan kan ik net zo gek zijn op voetballen, maar met die proeven zou ik zwaar door de mand vallen (misschien niet met denkproeven ofzo)
- Ik ben tamelijk cameraschuw, als ik ergens een camera zie in de verte, loop ik liever een blokje om.

Duidelijk genoeg?  ::rofl::
Stop met zoeken: We hebben de ideale Robinson gevonden! ;D
Het enige nadeel vind ik de eventuele haaruitval.. maar goed dat zou ik er maar bij nemen.
Grappig, dat is bijna het enige waar ik juist geen last van heb. 8)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #12 Gepost op: 24-10-2006, 17:31:24 »
ik zou graag willen, maar die haaruitval zou mij ook serieus tegen houden denk ik.  :-X ;D

krijg er eeuwig complimenten over en ik denk dat een paar mensen het mij niet zouden vergeven  ;)
zou denk ik ER wel kunnen overleven maar de kritiek naderhand niet.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 24-10-2006, 19:21:58 »
Ik ben drie weken terug met mijn eigen expeditie begonnen...ik ben op dieet gegaan en val al bijna net zo snel af als de deelnemers ;) :P

Maar om even serieus te zijn...nee ik zou niet mee willen doen. ik zou veel te veel heimwee krijgen naar mijn man en kinderen en ook het eten van vis en karakollekes staat mij vreselijk tegen. Daarnaast heb ik niet de conditie om mee te doen aan de proeven. Was het me twintig jaar geleden gevraagd dan had ik wss ja gezegd maar nu zeg ik volmondig en hartstondig NEEEEEEEEE!!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 25-10-2006, 00:40:35 »
TUURLIJK zou ik willen meedoen  ::jaja:: ::jaja::
Al zou ik wel zeer  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: zijn wat men van mij denkt  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #15 Gepost op: 25-10-2006, 00:45:30 »
Ik zou wel mee willen doen, alleen denk ik dat het niet handig is met mijn lenzen. En een bril lijkt me ook niet alles want ik raak dat zo kwijt.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #16 Gepost op: 25-10-2006, 01:39:52 »
Volgend jaar DOE ik gewoon mee!
::jaja::
(tenzij ze zoals eerder gezegd saai en voorspelbaar kiezen voor enkel Belgische VROUWEN...) :(
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 25-10-2006, 09:51:10 »
TUURLIJK zou ik willen meedoen  ::jaja:: ::jaja::
Al zou ik wel zeer  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: zijn wat men van mij denkt  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Ik zou meteen een koekoe avatar nemen... ;D ::hypocriet::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline bambo

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 25-10-2006, 19:31:29 »
Ik zou meteen ja zeggen lijkt me geweldige ervaring ik kijk al 4 seizoenen en zou zelf ook wel op een eiland zitte kijken hoe ik het er van afbreng maargoed ik ben pas 17 en er schrijven elk jaar iets van 9000 man in waarvan veel jongens van mijn leeftijd dus een heeeele kleine kans dat ik ooit mee doe :P maar je weet maar nooit

Offline Sleeve

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #19 Gepost op: 26-10-2006, 09:09:08 »
Ik ga me ook weer opgeven dit jaar!
Vorig jaar ben ik na de eerste selectieronde niet doorgegaan, super jammer!!
Aan de ene kant denk ik dus ook weinig kans te maken omdat ik al een keer ben afgewezen, aan de andere kant wéét ik gewoon dat ik een ideale kandidaat ben  ::tandpastasmiley::