Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 26624 keer)

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #40 Gepost op: 24-10-2006, 11:21:30 »
Elk jaar keert het avondje resort terug als prijs, en elk jaar zorgt dat voor verrassende wendingen. Zo ook dit jaar. En ik ben daar blij om.

Die actie van Linda om meteen toen ze terug kwam te zeuren dat ze honger had, was wel heel erg bot en egoïstisch. Om dan vervolgens samen met Wietske nog eens lekker een Mango voor de neuzen van de rest op te vreten, getuigd van wel erg weinig respect voor de rest.

Wel schitterend moment toen Ignacio bekend maakte dat het complot na de eilandraad over is. De totale verbijstering van Curd was schitterend.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 24-10-2006, 12:15:56 »
Elk jaar keert het avondje resort terug als prijs, en elk jaar zorgt dat voor verrassende wendingen. Zo ook dit jaar. En ik ben daar blij om.

Die actie van Linda om meteen toen ze terug kwam te zeuren dat ze honger had, was wel heel erg bot en egoïstisch. Om dan vervolgens samen met Wietske nog eens lekker een Mango voor de neuzen van de rest op te vreten, getuigd van wel erg weinig respect voor de rest.

Wel schitterend moment toen Ignacio bekend maakte dat het complot na de eilandraad over is. De totale verbijstering van Curd was schitterend.

Inderdaad, die koppen van Curd, Wietske en Linda, magnifiek  ::jaja::
Ik krijg trouwens steeds meer bewondering voor Bernadette, hoe mooi dat ze zich kan verwoorden zonder anderen te schaden. Toen ze vertelde dat ze het moelijk had gehad na de samensmelting, ze spreekt niemand persoonlijk aan maar iedereen snapt wat ze bedoelt. En in het voorstukje voor de volgende aflevering, hoe ze over Wietske praat. Netjes hoor.

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 24-10-2006, 12:28:17 »
Nou ja, vaak wordt de resort gebruikt om een complot te smeden, nu dus net andersom (de niet-resortgangers braken het complot). ;D
Vreemd dat Linda, Wietske en Curd schijnbaar niet een complot met hun 3-en hebben gesmeed in het resort, om Lenny en Ignace weg te stemmen, mochten ze met de 5 mensen van Noord overblijven.

Offline Cynneke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 24-10-2006, 12:38:52 »

Curd, Linda en Wietske zullen zich ook gerealiseerd hebben dat het vanaf toen 3-3 werd. Zij vormen 1 groep en Ignace, Lenny en Bernadette het 2de. Omdat Linda nog stemmen heeft staan van vorige keer zal zij degene zijn die eruit vliegt als de stemmen 3-3 zijn. Dan is het 3-2 en kunnen Curd en Wietske Linda achterna.
Dat zal ook de reden zijn dat Curd breekt volgende week, bewust of onbewust. Waarschijnlijk, als hij zich nog in de groep van 5 had bevonden, had hij nog wel even doorgekund. Maar wetende dat je niet lang meer meedoet, zal er wel voor zorgen dat hij opgeeft.

Bovenstaande is iets van wishful thinking hoor  ::tandpastasmiley::
Weet niet of het zo gaat :)

Maar een finale met Lenny, Ignace, Bernadette en bijvoorbeeld Olga of Koen (liefst Olga) zou ik niet erg vinden in elk geval.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 24-10-2006, 14:31:45 »
 Snap trouwens de hele opzet van dat stemmen niet..ze moeten gewoon elke keer die gene die een proef verliest naar huis sturen..dan blijft er pas een echte Robinson over.
Bovendien kunnen de spelers dan toch meer hun zelf zijn en hoeven ze geen valse complotten te smeden.. ::jaja::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 24-10-2006, 14:32:54 »
WOW beste aflevering tot nu toe.. Toffe aktie ook van Lenny en Ignazio om het complot op een nette manier tebreken na de samensmelting. Is volgens mij nog nooit voorgekomen dat deelnemers een dergelijke beslissing hebben genomen. ::ok::

En wat kan je je bij expeditie robinson toch vergissen in mensen, neem Koen ik kon hem eerst niet uitstaan en moet nou mijn mening toch echt naar boven bijstellen. En lenny en ignazio die de vorige aflevering zo een beetje de badguys van de expeditie  dreigden te worden blijken echte kerels die hun fouten inzien en dan ook de moed hebben om deze te herzien.

Wat ik ook mooi vond was na de robinsonproef toen Koen,Bernadette,Ignazio en Lenny met zijn vieren op het eiland zaten, de ontspannen,gezellige sfeer straalde gewoon van mijn scherm af, ik denk dat deze momenten voor de deelnemers misschien wel de mooiste van de expeditie zijn en dat ze deze nooit zullen vergeten.

Ohja iedereen mag natuurlijk zeggen/schrijven wat hij wil maar scheldwoorden en grove beledigingen bewijst alleen maar wat voor een beperkte intelligentie je bezit.Op basis van een tv uitzending van 50 minuten bepalen of je iemand een l*l of een k*tw**f vind terwijl je deze mensen niet in persoonlijke sfeer kent is erg kort door de bocht en bewijst gewoon dat je niet snapt dat het gewoon een TV programma is en geen weergave van de werkelijkheid ::hypocriet::  

Offline MissC

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 24-10-2006, 14:57:12 »
Ik vond het een super aflevering!
Eindelijk gebeurde er van alles!
Ben nu alweer benieuwd naar volgende week!

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 24-10-2006, 15:05:45 »
een hele mooie aflevering waarin eindelijk wat mooie dagboekmomenten en mensen die er echt hongerig uitzien (behalve linda die is volgens mij niet zoveel afgevallen als de rest maar dat zal wel met "energiebesparing" te maken hebben)en mooi heel mooi hoe mensen toch gaan inzien dat je iemand eerst wat beter moet leren kennen voor dat je ze wegstemt. Die gezichten van linda wietske en curd als ze merken dat hun uitje iets anders teweeg heeft gebracht n.l saamhorigheid tussen de achtergebleven 4 (hebben jullie dan helemaal niet gevraagd wat er ondertussen gebeurd is?) enne olga is weer mooi in beeld gebracht maar het leukste vind ik dat ze werkelijk geniet op dat eiland heel erg mooi!!!!!!!!!!

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 24-10-2006, 16:53:28 »
Ohja iedereen mag natuurlijk zeggen/schrijven wat hij wil maar scheldwoorden en grove beledigingen bewijst alleen maar wat voor een beperkte intelligentie je bezit.Op basis van een tv uitzending van 50 minuten bepalen of je iemand een l*l of een k*tw**f vind terwijl je deze mensen niet in persoonlijke sfeer kent is erg kort door de bocht en bewijst gewoon dat je niet snapt dat het gewoon een TV programma is en geen weergave van de werkelijkheid ::hypocriet::  
::ok::
Inderdaad, iedereen mag vinden wat hij/zij vindt, maar een beetje genuanceerd reageren kan absoluut geen kwaad!

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 24-10-2006, 17:26:15 »
een hele mooie aflevering waarin eindelijk wat mooie dagboekmomenten en mensen die er echt hongerig uitzien (behalve linda die is volgens mij niet zoveel afgevallen als de rest maar dat zal wel met "energiebesparing" te maken hebben)en mooi heel mooi hoe mensen toch gaan inzien dat je iemand eerst wat beter moet leren kennen voor dat je ze wegstemt. Die gezichten van linda wietske en curd als ze merken dat hun uitje iets anders teweeg heeft gebracht n.l saamhorigheid tussen de achtergebleven 4 (hebben jullie dan helemaal niet gevraagd wat er ondertussen gebeurd is?) enne olga is weer mooi in beeld gebracht maar het leukste vind ik dat ze werkelijk geniet op dat eiland heel erg mooi!!!!!!!!!!
Ja leuk he, dat Olga zo geniet. Vind ik echt stoer van haar, je moet het maar durven zo alleen op een eiland, ook 's nachts en dan jezelf zien te redden en toch maar slakken eten ook al zijn ze zo vies.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 24-10-2006, 17:47:04 »
Ik krijg nu veel meer respect voor Lenny en Ignace. Ze zien in wat voor super mensen Bernadette en Koen zijn.

En Olga alleen op dat kleine eilandje echt knap dat ze daar nog 3 of 4 dagen alleen heeft gezeten ::ok:: ::ok::

Offline pjotrbosch

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 25-10-2006, 20:12:15 »
echt super gaaf zo. Ik heb ook iets meer respect gekregen voor lenny en ignias. Ik vond het eerst maar een gluiperd, maar dat wordt beter.

quote koen: met een playmate of the year op 1 eiland wat wil je nog meer  ::jaja::

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 26-10-2006, 03:08:54 »
Ik vind wel dat Robin als 'neutrale leider' een nogal dubieuze rol gespeeld heeft. Hij heeft mensen gemanipuleerd, en dat vind ik voor een leider toch erg not-done. Lijkt alsof hij zich heeft laten meeslepen door persoonlijke antipathieën, en het valt me van hem tegen dat hij zich daarin niet beheerst heeft. Ik had hem toch iets hoger ingeschat wat dat betreft.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 26-10-2006, 12:29:14 »
Ik vind wel dat Robin als 'neutrale leider' een nogal dubieuze rol gespeeld heeft. Hij heeft mensen gemanipuleerd, en dat vind ik voor een leider toch erg not-done. Lijkt alsof hij zich heeft laten meeslepen door persoonlijke antipathieën, en het valt me van hem tegen dat hij zich daarin niet beheerst heeft. Ik had hem toch iets hoger ingeschat wat dat betreft.

Idd. Ik vond Robin deze expeditie ook veel anders dan zijn eigen expeditie.

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 26-10-2006, 14:05:30 »
@starry night; ben het met je eens ik vond robin niet leuk en manipulatief, hij had frederik echt wel kunnen helpen b.v en over koen was hij ook niet te spreken maar ik vind koen steeds sympathieker worden.
Hij reageerden heel cool op bert toen bert vertelde dat hij (ongevraagd) was gaan vissen en dat hij het haakje kwijt was koen zei alleen maar dat het jammer was en dat er niets meer aan te doen was daar heb ik respect voor want als ik daar had gezeten was ik zeker niet zo rustig gebleven.
misschien naar bernadette toen niet zo vriendelijk over dat vuurtje maken maar het was ook frustratie en ik denk dat bernadette dat ook wel begrepen heeft maar hoe hij dan later zegt dat hij zo dolgraag met bernadette dat etentje had willen doen daar spreekt iemand met gevoel en dat laat hij zien mooi toch zo'n vent hij ziet er trouwens ook heel anders uit nu hij is afgevallen volgens mij is het gewoon een hartstikke aardige peer die veel van vrouwen houd ::zwaai::

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 26-10-2006, 15:20:09 »
over koen was hij ook niet te spreken maar ik vind koen steeds sympathieker worden.
Dat heb ik hierboven ook al gezegd: Ik heb het idee - zoals je zelf ook al zegt - dat Koen gedurende de expeditie is veranderd. In het begin wilde hij zich te veel profileren, wat je bv. zag nadat hij samen met Lenny vissen had gevangen. Daar baalde Robin toen van (vond hij te patserig). Nu - na de herindeling - lijkt Koen veel rustiger over te komen.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #56 Gepost op: 26-10-2006, 15:21:32 »
Misschien houd Koen zich in omdat hij wist dat hij anders snel weg zou zijn na de samensmelting?

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #57 Gepost op: 26-10-2006, 16:06:37 »
Misschien houd Koen zich in omdat hij wist dat hij anders snel weg zou zijn na de samensmelting?
Of misschien is hij gewoon leuk en werd hij negatief neergezet door de productie en Robin voor de samensmelting? ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 26-10-2006, 19:12:26 »
HOi, hou, hou, hie de QC, ...

Ge kunt nie denken hoe plezant dat is, vrienden, jullie reacties telezen...man, man,man toch....blijf kijken, het zal inderdaad nog een wending maken...dit op zich, de wendingen zijn een ER opzich, laat staan het Surviver stuk, wat ik jammer veel te weinig zie in de uitzendingen, maar ja, willen de mensen da wel zien..das de vraag die de productie beter zal weten, wat ze best tonen, van de duizenden uren film materiaal moeten ze 12 x 50 minuten monteren, kunt ge voorstellen wat daarvoor moet gebeuren..

Groetjes  Curd...

Ben jij Curd van robinson???

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #59 Gepost op: 26-10-2006, 21:07:00 »
Was het dan niet "eerlijk" geweest om Coen nog een kans te geven?

Beetje off-topic, maar het is Koen, Koen, Koen!

Het is natuurlijk slechts een kleine schrijffout  ;), maar als mede-Koen ben ik van mening dat C-Coenen geen echte Koenen zijn.  ;D

Lullig dat zelfs één van de kandidaten die op hem stemde zijn naam verkeerd schreef.  ::niet-ok::

On-topic: ik vind dat Koen nu inderdaad zijn naam weer eer aan doet en dat hij zich als een koene robinson gedraagt!  ::ok:: ;D
« Laatst bewerkt op: 26-10-2006, 21:08:31 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.