WOW beste aflevering tot nu toe.. Toffe aktie ook van Lenny en Ignazio om het complot op een nette manier tebreken na de samensmelting. Is volgens mij nog nooit voorgekomen dat deelnemers een dergelijke beslissing hebben genomen.
En wat kan je je bij expeditie robinson toch vergissen in mensen, neem Koen ik kon hem eerst niet uitstaan en moet nou mijn mening toch echt naar boven bijstellen. En lenny en ignazio die de vorige aflevering zo een beetje de badguys van de expeditie dreigden te worden blijken echte kerels die hun fouten inzien en dan ook de moed hebben om deze te herzien.
Wat ik ook mooi vond was na de robinsonproef toen Koen,Bernadette,Ignazio en Lenny met zijn vieren op het eiland zaten, de ontspannen,gezellige sfeer straalde gewoon van mijn scherm af, ik denk dat deze momenten voor de deelnemers misschien wel de mooiste van de expeditie zijn en dat ze deze nooit zullen vergeten.
Ohja iedereen mag natuurlijk zeggen/schrijven wat hij wil maar scheldwoorden en grove beledigingen bewijst alleen maar wat voor een beperkte intelligentie je bezit.Op basis van een tv uitzending van 50 minuten bepalen of je iemand een l*l of een k*tw**f vind terwijl je deze mensen niet in persoonlijke sfeer kent is erg kort door de bocht en bewijst gewoon dat je niet snapt dat het gewoon een TV programma is en geen weergave van de werkelijkheid