Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 26626 keer)

Offline connick

• Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 23-10-2006, 23:15:59 »
Linda,

Jij bent in mijn ogen geen geschikte kandidaat omdat je:

- niet bezig bent met survivallen (wat kan je echt dat vlak??)

- manipulatief bent (hoe krijgt Wietske het voor elkaar zich zo
te laten leiden door iemand die zowat 20 jaar jonger is??)

- irritant bent

Dit is mijn mening op basis van wat ik zie...

Offline kahlan555

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 23-10-2006, 23:27:25 »
Leuke aflevering! Alleen errrrrg jammer dat Coen op Curd heeft gestemd en niet op Linda. Misschien wou hij wel erg graag naar Olga ;) Ben erg benieuwd hoe het volgende week verder gaat.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 23-10-2006, 23:32:15 »
Hoi Linda
Een geschikte kandidaat in mijn ogen:
zorgt dat hij/ zij alles in huis heeft om alleen te kunnen overleven op zo een eiland.
Zorgt voor vuur en voldoende eten, kan vissen en weet wat eetbaar is en wat niet.
In teamverband moet hij/zij ook teamgericht zijn. een goede kandidaat gaat niet eten als de rest honger heeft.
Zou dit kunnen doen als de anderen het niet zien maar niet op de manier zoals jij het deed.
Een goede kandidaat is geinteresseerd in alle anderen, ook hen die mogelijk geen winaars zijn. Ik denk hierbij heel sterk aan je houding t.o.v. Saron.
Het is natuurlijk mogelijk dat je al deze ingredienten wel in huis hebt en hebt toegepast maar daar hebben wij niks van gezien.
Je vond t zelf ook mooie uitzendingen dus ga ik ervan uit dat alles zo'n beetje klopt wat wij te zien krijgen.
Ik begrijp dat je nog niks mag zeggen maar wie weet kunnen we hierover nog eens door discussieren, lijkt me dan wel weer erg leuk.
Maar op dit moment ben jij voor mij de minst beste kandidaat. sorryyyyyyyyyyy
Ik zie dat Conninc je vraag beantwoord heeft maar dat vind ik niet genoeg uitleg. Natuurlijk spreek ik alleen voor mezelf.
Groetjeeeeeeeeeees

Offline Linnie82

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
« Reactie #23 Gepost op: 23-10-2006, 23:38:43 »
@ Connick : Bedankt voor je reactie, wat ik echt kan? Tja als je niets ziet kan ik dat ook niet laten zien natuurlijk.

En dat ik manipulatief ben, wiets is oud en wijs genoeg om haar eigen beslissingen te nemen denk ik zo.

Verder wel genoten van de uitzending ?  ::zwaai::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #24 Gepost op: 23-10-2006, 23:40:50 »
Wat ik niet goed begrijp is dat als je het complot wil opblazen dat je dan eerst nog één eilandraad wacht daarmee. ??? Wat is daarvan het nut?
Geniet nooit met mate...

Offline kahlan555

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 23-10-2006, 23:43:23 »
Wat ik niet goed begrijp is dat als je het complot wil opblazen dat je dan eerst nog één eilandraad wacht daarmee. ??? Wat is daarvan het nut?

Helemaal mee eens! Ik begrijp het ook niet helemaal, lijkt een beetje misplaatst loyaliteitsgevoel/schuldgevoel van Ignace te zijn.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 23-10-2006, 23:44:34 »
Was het niet al zo dat de mensen 2 dagen van te voren hun stem al moeten geven?
Mischien heeft het daarmee te maken...

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 23-10-2006, 23:45:44 »
Nee maar omdat Ignazio de imuniteit had en het niet eerlijk vond om dan niet meer met het complot te stemmen omdat ze hem er dan niet uit zouden kunnen stemmen.........

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 23-10-2006, 23:46:56 »
Hoi Test
Dat bedoelde ik ook in mijn eertse bericht van vanavond. ik kan er ook geen hout van maken.
2 dagen later lijkt me sterk. Op de eilandraad zelf en zelfs al ervoor, voordat Ignac de ketting heeft al, zijn ze erover bezig het complot NA de eilandraad op te blazen. Raar!!!

Offline connick

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 23-10-2006, 23:47:39 »
@ Linda

Heb jij dan dingen gedaan die we niet in beeld gezien hebben? Voedselexpedities,
vuur aanmaken of eten koken? Lijkt me stug dat dat helemaal niet in beeld gebracht
wordt als je het wel gedaan hebt. Ik hoor graag je reactie.

Ik heb van deze aflevering genoten maar het wordt écht genieten denk ik als je richting
rots mag vertrekken  ::zwaai::

Offline kahlan555

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 23-10-2006, 23:51:49 »
Nee maar omdat Ignazio de imuniteit had en het niet eerlijk vond om dan niet meer met het complot te stemmen omdat ze hem er dan niet uit zouden kunnen stemmen.........

Misplaatst dus..Want was het wel eerlijk om met zijn vijven een blok te vormen om de 3 anderen eruit te stemmen? En dan als de 3 eruit waren Linda en Wietske eruit te stemmen?

Wel een beetje vreemd om opeens een geweten te krijgen!  ::hypocriet::

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 23-10-2006, 23:55:05 »
Misplaatst dus..Want was het wel eerlijk om met zijn vijven een blok te vormen om de 3 anderen eruit te stemmen? En dan als de 3 eruit waren Linda en Wietske eruit te stemmen?

Wel een beetje vreemd om opeens een geweten te krijgen!  ::hypocriet::

Ja maar heeft ie toch ook gezegd waarom: omdat hij Koen en Bernadette beter heeft leren kennen en zijn mening over hun toen is veranderd en daarom dat hij het complot wilde stoppen.....volgens mij...........

Offline kahlan555

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 23-10-2006, 23:58:48 »
Was het dan niet "eerlijk" geweest om Coen nog een kans te geven? Maar ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, ik had het alleen zelf anders gedaan.

Trouwens hoe zit het eigenlijk met die extra stem die Ignace en Olga gekregen hadden? Ik dacht eigenlijk dat ze die voor de rest van de expeditie hadden gekregen?

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #33 Gepost op: 24-10-2006, 00:01:14 »
Trouwens hoe zit het eigenlijk met die extra stem die Ignace en Olga gekregen hadden? Ik dacht eigenlijk dat ze die voor de rest van de expeditie hadden gekregen?

Dat was maar 1 extra stem die je maar 1 keer kon inzetten en die hebben ze beide vorige eilandraad al gebruikt.
Geniet nooit met mate...

Offline kahlan555

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 24-10-2006, 00:04:42 »
Dat was maar 1 extra stem die je maar 1 keer kon inzetten en die hebben ze beide vorige eilandraad al gebruikt.

Ok, duidelijk. Had ik dus verkeerd begrepen, bedankt!

Offline anne-soos

• Forumlid
  • don't worry be happy.
« Reactie #35 Gepost op: 24-10-2006, 03:27:05 »
Het is en blijft een spelletje, met sommige slechter verliezers en soms mensen die hun mening wijzigen. Het is toch elk jaar weer complotten...en we weten toch ook dat dat op den duur niet werkt. Nu beweerde Lenny dat ie zich er aan zou houden die laatste ronde maar deed het niet...en dan is de politie onze beste vriend? Tsss.
Linda moet er maar uit en dan Curd, slappe hap die vent. Eerst aanpappen met Wietske, dan een pact met de mannen einde gezellig met Wietske en dan neem zij hem weer mee naar het hotel. Dom meisje.
Maar ik amuseer me kostelijk.  En dat zal Koen ook zeker doen voor een paar dagen.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 24-10-2006, 08:05:52 »
Wat ik wel lullig vond, was dat Wietske en Linda nog uitgebreid een mango gingen eten toen ze terugkwamen van hun resort. Je hebt je net vol kunnen vreten en de rest moet het met weinig stellen, dan ga je toch niet voor hun neus nog een mango op zitten schransen? Ik vond dacht echt zo'n actie van: Kijk eens wat wij gewonnen hadden en wat jullie moeten missen...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 24-10-2006, 08:56:02 »
Ten eerste: Linda, ik vind het super hoe je hier reageert. De meeste mensen zouden terug schelden, maar jij negeert het gewoon en wilt echt discussiëren met anderen over jou houding. Super  ::ok::. Dit neemt niet weg dat ik het in grote lijnen met Marlie eens ben. Marlie weet het keurig te verwoorden in haar uitgebreide bericht.

Dan over deze aflevering: het blijkt wel dat Robin enorm heeft lopen manipuleren in het mannenkamp. Echt fijn voor Koen (met een K  ::rofl::) dat Ignace en Lenny inzien dat hij wel meevalt!
Daarnaast geeft echt iedere kandidaat erg hoog op over Bernadette (en terecht, denk ik). Zou dat gunstig voor haar zijn? Ik zie wel parallellen met Marnix vorig jaar.
Verder vind ik het afvallerseiland een heel goed idee. De sterkste kandidaat wegstemmen werkt op deze manier niet meer, want die kan dan alsnog in de finale komen. Sterk punt van deze serie. ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Basten

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 24-10-2006, 09:52:09 »
Dan over deze aflevering: het blijkt wel dat Robin enorm heeft lopen manipuleren in het mannenkamp. Echt fijn voor Koen (met een K  ::rofl::) dat Ignace en Lenny inzien dat hij wel meevalt!
Nou ja, het mes werkt een beetje aan twee kanten: Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Koen zich anders gedraagt. Volgens mij had hij in het mannenkamp toch last van geldingsdrang (met die vissen lopen pronken etc.), wat niet onlogisch gedrag is als je in een onbekende groep terechtkomt. Ik heb het idee dat hij dat nu een beetje van zich heeft afgeworpen.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 24-10-2006, 11:16:00 »
Marlie weet het keurig te verwoorden in haar uitgebreide bericht.

Thanx Swifty, dit is wel off topic maar toch... een compliment negeer ik niet vlug.
Wat de deelnemers betrefd. We leren ze eigenlijk niet kennen zoals ze echt zijn.
Dat is wel jammer, mensen krijgen soms een heel ander beeld voorgeschoteld.