Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 26629 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 9
« Gepost op: 23-10-2006, 07:55:48 »
Hoe vergaat het Olga alleen op een piepklein eiland? Houdt het blok van 5 stand of barst het kapot? En wat gaat de verrassende wending zijn waar Ernst Paul het over heeft?

hier kun je alles kwijt over aflevering 9 !
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Wolkje

• Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2006, 07:58:32 »
Is het niet aflevering 9?

Naja ik hoop dat Linda eruit gaat. Maar ik denk dat het om de een of andere reden ook Curd kan worden. Ik heb iig weer zin in een nieuwe actievolle aflevering. 
Do you want to go to the Seaside?

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2006, 11:25:23 »
Ik ben ook heeeel erg benieuwd naar de aflevering van vanavond, ik hoop dat er veel leuke en spannende dingen gebeuren ;D en dat het complot volledig uit elkaar gehaald gaat worden >:D!!!

Offline Q-CURD

• Deelnemer ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2006, 14:29:49 »

Waarom zou je denken aan CURD, die eruit gaat, i.p.v. Linda..en dan zeggen, graag nog eens een actie volle uitzending??? Zou Curd vor actie kunnen zorgen, denk je...

Offline weener01

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 23-10-2006, 14:33:53 »
Jammer moet werken vanavond dus kan pas om twee! uur kijken en moet er ook nog voor zorgen dat op het werk niet per ongeluk talpa word opgezet....

maar verheug me erop krijg de indruk dat de kaarten vanavond goed door elkaar geschud worden. het enige wat ik jammer vind, is dat het misschien een lose-lose situatie word. Ik vind Lenny,Ignazio,Bernadette en Olga goeie robinsons  ::ok:: maar ze liggen elkaar tegen te werken terwijl naar mijn mening mindere robinsons langs de lijn staan en de lachende derde worden. Waar twee honden vechten voor een been.....  

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 23-10-2006, 15:31:34 »
Dat vrees ik ook.. ik vrees voor het einde van Lenny en Ignazio, waardoor Bernadette, Koen, Curd, Wietske en Linda overblijven. Een van hen moet dan nog afvallen en dat zal Linda zijn dan....
Maar noch Curd noch Wietske vind ik eigenlijk de titel Robinson waard. Koen gaat, al heb ik hem nooit echt leuk gevonden, maar goed, hij vist dan in elk geval nog.

Maar ja, het zal Expeditie Robinson weer eens niet zijn om gewoon heel anders te lopen ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Q-CURD

• Deelnemer ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #6 Gepost op: 23-10-2006, 15:45:57 »
HOi, hou, hou, hie de QC, ...

Ge kunt nie denken hoe plezant dat is, vrienden, jullie reacties telezen...man, man,man toch....blijf kijken, het zal inderdaad nog een wending maken...dit op zich, de wendingen zijn een ER opzich, laat staan het Surviver stuk, wat ik jammer veel te weinig zie in de uitzendingen, maar ja, willen de mensen da wel zien..das de vraag die de productie beter zal weten, wat ze best tonen, van de duizenden uren film materiaal moeten ze 12 x 50 minuten monteren, kunt ge voorstellen wat daarvoor moet gebeuren..

Groetjes  Curd...

Offline bambo

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 23-10-2006, 17:17:23 »
Ik vraag me wat er met het comploot gebeurt je zag Lenny en ignace al zeggen dat ze achteraf gezien beter geen comploot hadden kunnen maken ik denk dat Linda en Wietske even gingen nadenken over wat Olga zei tijdens de eilandraad.

Offline Linnie82

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
« Reactie #8 Gepost op: 23-10-2006, 19:24:24 »
 ::zwaai:: Hallo Allemaal,

Heb alweer de voorstukjes gezien en het beloofd weer leuk te worden.

Veel plezier

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 23-10-2006, 21:33:40 »
Heb alweer de voorstukjes gezien en het beloofd weer leuk te worden.

Zo te zien wordt het de beste aflevering tot nu toe.  ::ok::
Nog even niks.

Offline FLITS

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 23-10-2006, 22:20:28 »
Zo te zien wordt het de beste aflevering tot nu toe.  ::ok::

dat wordt al 3 weken lang gezegd. toch een teken dat de reeks flink op dreef is

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 23-10-2006, 22:33:27 »
dat wordt al 3 weken lang gezegd. toch een teken dat de reeks flink op dreef is

Het valt nu ergens toch tegen, ik dacht dat Ignazio & Lenny met Bernadette & Koen zouden gaan samenspannen. :(

Volgende week 3 tegen 3?
Nog even niks.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #12 Gepost op: 23-10-2006, 22:37:28 »
Geweldige aflevering  8)  Echt heerlijk om te zien hoe die van kamp Noord door de mand vallen :D Nuja, Linda is in ieder geval de volgende die eraan gaat :) En terecht.
First you go backwards, but then forwards again

Offline bambo

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 23-10-2006, 22:42:27 »
ik weet nog niet zo of Linda de volgende keer gaat ik vraag me af wat Curd gaat doen.
als die bij de vrouwen blijft dan is het 3 tegen 3

Offline MiSs Stefanie

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 23-10-2006, 22:46:17 »
Eindelijk is het complot gevallen ::tandpastasmiley:: en moest je die gezichten van Linda en Wietske zien ::rofl::. Ik vind het echt super dat Lenny en Ignazio dit hebben gedaan!! Ik hoop ook dat Linda of Wietske er volgende week uit gaan maar ik denk dat Curd er vrijwillig uit gaat zodat Linda of Wietske er helaas niet uithoeven......

Offline Goldfrapp

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 23-10-2006, 22:47:04 »
Ja Linda gaat er 100% uit. Als het 3-3 wordt in stemmen heeft Linda het nadeel dat zij bij de vorige eilandraad al stemmen heeft gekregen, dus dag Linda

Edit: scheldwoorden verwijderd - Test
« Laatst bewerkt op: 23-10-2006, 23:05:06 door Test »

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 23-10-2006, 22:48:36 »
Enigszins verwarrende maar ook boeiende aflevering. Lenny en Ignaz die het pact willen gaan breken, maar pas na de eilandraad  ???
Ik had verwacht, nu wordt het 4 tegen 3 hotelgasten, maar toch besluit Ignaz om gewoon op Koen met een K te stemmen. Dat wil zeggen het pact pas verbreken op het moment dat de 3 van het andere eiland op 1 na al weggestemd zijn. Blijkbaar kan hij het niet over zijn hart halen om Bernadette weg te stemmen.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Linnie82

• Erkend Insider
« Reactie #17 Gepost op: 23-10-2006, 22:55:38 »
Jammer dat er weer gescholden moet worden, maar ach !

Verder vond ik het een leuke uitzending weer vandaag, ondanks dat ik natuurlijk weer wat er gaat gebeuren.

« Laatst bewerkt op: 23-10-2006, 23:28:18 door Linnie82 »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 23-10-2006, 23:02:13 »
Citaat Goldfrap verwijderd door Marlie zelf

Nou nou Goldfrap ik zal je ff uitleggen wat een .... is:

uitleg ook verwijderd

Volgens mij heb je toch wat anders gezien als ik. Dit slaat nergens op.
Ik vind Linda heus een ongeschikte kandidate maar dit gaat te ver.

Ik vond t weer een mooie uitzending alleen begrijp ik niet waarom ze deze ronde nog volgens de afspraken stemmen en pas volgende keer uiteen gaan vallen. Daar had Koen toch ook van kunnen profiteren?

aaaah Linda je was met net voor.
« Laatst bewerkt op: 23-10-2006, 23:52:09 door Marlie »

Offline Linnie82

• Erkend Insider
« Reactie #19 Gepost op: 23-10-2006, 23:08:14 »
@ Marlie : Wat is volgens jou een geschikte kandidaat?  Ben ik wel benieuwd naar namelijk, wat vond je verder van de uitzending ?  ::zwaai::