Auteur Topic: Concepten voor volgende Expedities  (gelezen 10904 keer)

Offline Basten

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Concepten voor volgende Expedities
« Reactie #20 Gepost op: 17-10-2006, 22:22:31 »
Ik geloof dat het probleem van Terra Incognita (ik vond het een leuk programma) dat het te doordacht was. Een concept moet simpel zijn en te volgen, terwijl TI te ingewikkeld in elkaar zat, met verschillende niveaus en dat hele verhaal van de Zeenomaden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #21 Gepost op: 17-10-2006, 22:24:41 »
Ik geloof dat het probleem van Terra Incognita (ik vond het een leuk programma) dat het te doordacht was. Een concept moet simpel zijn en te volgen, terwijl TI te ingewikkeld in elkaar zat, met verschillende niveaus en dat hele verhaal van de Zeenomaden.
Klopt. Ik kon het verder wel volgen, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen er erg moe van werden. En helemaal mensen die halverwege binnenzapte.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #22 Gepost op: 17-10-2006, 22:38:47 »
Het probleem was dat er afleveringen lang gezanikt werd over een spannend mysterie, dat aan het einde helemaal niet zo spannend bleek te zijn.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #23 Gepost op: 17-10-2006, 22:58:09 »
Het probleem was dat er afleveringen lang gezanikt werd over een spannend mysterie, dat aan het einde helemaal niet zo spannend bleek te zijn.  ;)
Klopt, maar daarom was het ook een flop.

De muziek en sfeer van Terra Incognita vond ik trouwens veel beter dan die van Expeditie Robinson.