Ik vond het heel spannend. Minder spannend is natuurlijk dat de tweede kans zo overduidelijk is gemaakt. Ik vond het altijd spannend om dat af te wachten of de afvaller de kans neemt, nu staat dat al vast. Maar goed er komt vast weer iets anders raars terug. Ik vond het goed van Olga dat ze zei wat ze wilde zeggen! Balen is natuurlijk wanneer Bernadette de volgende zou zijn voor het afvallerseiland, dan bestaat er geen kans meer op een finale met beide dames. Maar ik ben nog steeds van mening dat een complot moet kunnen, ookal is het nog zo oneerlijk voor de anderen. Wel heel jammer dat er meteen ook geen ruimte meer was op normale gesprekken, waardoor het alleen nog ging over stemmingen. Tot op heden komen de persoonlijkheden nog veel te oppervlakkig aan bod, terwijl er meer aan deze mensen te beleven valt dan we nu zien. Ik snap dat mensen deze editie de minste vinden, dat zou ik ook hebben als regulier publiek. Als afvaller vind ik het waanzinnig spannend, omdat ik een aantal van de mensen ken.