Deze aflevering heeft het beeld dat ik had over de verschillende deelnemers alleen maar meer bevestigd. Ook in deze aflevering zijn een aantal deelnemers grandioos door d mand gevallen (Robin en Bert) en een aantal zijn toch weer hoger gestegen (Olga)
Dat Werner eruit ligt is op zich niet onlogisch. Als je hem zag bij de eerste proef..... kreeg daar een nare associatie bij. Zo mager als hij was, dat was niet gezond meer.
Bert had er van mij ook wel uit gemogen. Eerst heel dom een haak mollen, en dan stiekum nog twee haken achter hebben gehouden..... Zal wonderen doen voor het vertrouwen in hem.
De rooftocht had ik wel verwacht, die komt elk jaar wel terug, dat zouden de deelnemers toch moeten weten, zeker de kampleiders. Dat Ignacio zo`n beetje al het gereedshap en kookgerei mee gejat heeft, is niet al te sportief. Gelukkig is hij een tikje bijziend. Robin vond ik heel misselijk reageren tijdens de rooftocht, zeker omdat hij voor de proef, toen ze zelf van plan waren de bijl terug te halen, niet alles mee wilde nemen.
Vond het verschil met die modderproef wel opvallend groot. Lek een beetje gestuurd.
Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Ik verwacht wat actie in het robinkamp. De tactieken worden daar nu al uitgezet, ik denk dat die net iets te vroeg in gang worden gezet, en dat loopt meestal niet zoals men hoopt.