Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 26134 keer)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 25-09-2006, 23:00:19 »
Klaar eruit? Ik hoop het niet.
Ja die ondertiteling was ronduit irritant zeg.
Volgens mij zongen ze niet maar floten ze een irri liedje. Het was juist slim van Klaar om die bijl mee te nemen maar niet echt aardig.Overleven noemt men zoiets als je de jungle in moet.
Nee Lenny dan...loopt in de jungle en zegt tegen de rest...pas op ...een boom.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #21 Gepost op: 25-09-2006, 23:03:13 »
Persoonlijk vind ik Klaar geweldig, lekker eigengereid ::ok::

En die proef kende ik al, van Oberon dacht ik :)
Bij Expeditie Robinson 2005 hadden ze ook zoiets. Maar dan hoefden ze niet over obstakels maar gewoon rennen. Misschien ken je het daarvan?

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #22 Gepost op: 25-09-2006, 23:06:20 »
En die proef kende ik al, van Oberon dacht ik :)

Die proef met die tralies? Of was dat geen proef. ::)

Je bedoelt die met dat achtervolgen zeker? Die hadden ze eerder met ER. (Vorige reguliere serie als ik me niet vergis) Alleen toen niet met obstakels maar gewoon om een paar paaltjes.
« Laatst bewerkt op: 25-09-2006, 23:07:59 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #23 Gepost op: 25-09-2006, 23:10:33 »
okee, ken ik t daar van :D 

ja, die tralies en die ondertiteling... arme shotter  ::)

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 26-09-2006, 08:41:31 »
Volgens mij zongen ze niet maar floten ze een irri liedje.

Ja, ze floten, dat wist ik. Waarom schreef ik nou zingen op  ???

:P

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 26-09-2006, 09:29:56 »
knap irritant ja, die ondertiteling. Maar wel een grappige aflevering. Het is toch geweldig dat er een persoon als Klaar in zit, die brengt tenminste wat leven in de brouwerij. Verder vond ik het geslijm van Koen bij de dames (en dan vooral Olga natuurlijk) ook erg grappig. En jammer dat de exit van Saron niet gefilmd is.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 26-09-2006, 11:23:35 »
Er komt nu wel wat meer spanning in ::ok::
Saron eruit zonder beelden is prima wat mij betreft, geen woorden meer aan vuilmaken en weg ermee...Klinkt hard maar het is expeditie Robinson, geen promotie voor de Stichting Correlatie.

Koen zag eruit als een kind in een speelgoedwinkel toen ie Olga zag ;D

Klaar had de bijl wel achter kunnen laten achteraf, wat de mango's betreft had ze gelijk, hamsteruhhhhh ;D

Ik had meelij met Werner dat Robin hem niet koos maar hij zit nu wel in een leuker team!

Jammer van Michelle maar het was te verwachten, zo kort na de mix weet je niet op wie je moet stemmen dus dan maar degene die het zwakste was in de proef. Het was of Bert of zij...

Leuke aflevering! Op naar de volgende en wat mij betreft is Linda degene die de volgende keer afscheid mag nemen ::jaja:: Krijgt ze als afscheid een paar mango's mee :-X
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 26-09-2006, 13:33:12 »
En jammer dat de exit van Saron niet gefilmd is.

Tjee nu je het zegt ik heb haar helemaal niet gemist, sterker nog ik was haar vergeten.
Nu ben ik wel iemand die weet dat ze nieuwsgierig is dus wil ik eigenlijk wel weten hoe die exit is gegaan. Ik vind dat ze zoiets niet voor de kijker mogen achterhouden. Alles hoort erbij.
Bloed, zweet en tranen

Theezakje ik weet ook niet waarom je dat schreef. Misschien het water bij de thee vergeten? ::rofl::

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 26-09-2006, 15:26:28 »
Waarom was er geen gesprek van ER met Michelle, zoals ze dat normaal met de afvaller doen? Nu was t meteen hup bam tot volgende week :-\\

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 26-09-2006, 17:20:01 »
Theezakje ik weet ook niet waarom je dat schreef. Misschien het water bij de thee vergeten? ::rofl::

Ja, Ik "lig" te lang droog denk ik  ;)

Edit: quote gefixt
« Laatst bewerkt op: 26-09-2006, 17:43:13 door Test »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #30 Gepost op: 26-09-2006, 17:22:07 »
Waarom was er geen gesprek van ER met Michelle, zoals ze dat normaal met de afvaller doen? Nu was t meteen hup bam tot volgende week :-\\
Was vorige week met Patricia ook, het gesprek verschijnt binnenkort wel op de Talpa site (net als bij Patricia)

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 26-09-2006, 17:33:33 »
Even over m'n vorige post.. dat ging dus fout, maar het valt wel te snappen toch?  :P

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 26-09-2006, 17:36:01 »
Ja hoor ik snap ut helemaal ::rofl::, maar t leek me beter daar maar ff niks op te zeggen ;)

Offline bambo

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 26-09-2006, 18:27:36 »
Ik denk dat ze geen gesprekje hadden met Mischille doordat ze niet genoeg tijd meer hadden een samensmelting is namelijk ook heel veel beeldmateriaal en mischien was het gesprekje niet interesant genoeg om uit te zenden.
Was wel Leuke aflevering leukste tot nu toe van ER Panama :D

Offline michelle_21

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • olga rocks, maar detje ook!
« Reactie #34 Gepost op: 26-09-2006, 23:04:17 »
Ik denk dat ze geen gesprekje hadden met Mischille doordat ze niet genoeg tijd meer hadden een samensmelting is namelijk ook heel veel beeldmateriaal en mischien was het gesprekje niet interesant genoeg om uit te zenden.
Was wel Leuke aflevering leukste tot nu toe van ER Panama :D

er is zeker een gesprek geweest, als het goed is komt deze nog op de site van talpa te staan...
inderdaad net zoals het bij patricia ging.
er zijn ook geen biechtstoel momenten in de uitzendingen te zien en de eindgesprekken zitten ook niet in de uitzendingen.
of dit de hele reeks uitzendingen zo blijft weet ik niet, maar ik denk het wel.

groetjes michelle

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 27-09-2006, 23:04:51 »
Geen idee wat er met die ondertitels aan de hand was... als je via de Talpa website kijkt, zijn er namelijk helemaal geen ondertitels!  ;D
Ik heb geen tv, dus ik moet het wel via de website kijken. Het is eigelijk prima te volgen zonder ondertitels. Het enige dat ik niet geheel verstond was Curd (?) tijdens het bellen met het thuisfront. Dat was net iets te veel dialect voor mijn oortjes...  ::)
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 28-09-2006, 01:21:56 »
Ik heb bij Curd de ondertitels wel gezien maar verstond um zo ook wel.
Zoveel koosnaampjes heb ik nog nooit in een gesprek gehoord ::rofl::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 28-09-2006, 05:53:32 »
Het enige dat ik niet geheel verstond was Curd (?) tijdens het bellen met het thuisfront. Dat was net iets te veel dialect voor mijn oortjes...  ::)
  ::rofl:: ::rofl:: ik wel  ::jaja:: ::jaja:: sommige mensen keken hem ook aan,en je zag ze denken"wat zegt die nu allemaal" ik denk zelfs dat het nog niet helemaal "plat West-Vlaams" was,maar ik ben niet zeker, zoals ik reeds zei haperde de uitzending op talpa bij mij. Afwachten tot morgen dus...

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #38 Gepost op: 28-09-2006, 12:14:55 »
.
Geen idee wat er met die ondertitels aan de hand was... als je via de Talpa website kijkt, zijn er namelijk helemaal geen ondertitels!  ;D
Ik heb geen tv, dus ik moet het wel via de website kijken. Het is eigelijk prima te volgen zonder ondertitels. Het enige dat ik niet geheel verstond was Curd (?) tijdens het bellen met het thuisfront. Dat was net iets te veel dialect voor mijn oortjes...  ::)

Bij Talpa.tv ontbreekt de ondertitel idd, net als het Talpa logo, linksboven in.
The sun came up and reality set in.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 28-09-2006, 13:13:20 »
Er was wel ondertiteling maar niet de goed tekst. Volgens mij zelfs tekst van de volgende aflevering maar daar ben ik niet helemaal zeker van. In ieder geval dingen die ik in deze uitzending niet zo snel terug kon vinden.
Ach ja, waar gewerkt word worden fouten gemaakt. Toch?