Grappig, heb toch aardig wat andere beelden gezien.
Hoe verklaar je je haar en kleding switch zo plotseling na je breakdown?
Lieve lieve sneek,
Grappig idd, ahum........
a. alle kleding op het eiland was ter bescherming tegen de zon veel keuze was er niet, ik draag thuis mijn eigen kleding (dwz: vnl. strak shirtje, lekkere wijde broek en een paar sportschoenen liefst met drie strepen aan de zijkant) en die draag ik al jaren. Aangezien ik voor ER alweer was gaan studeren (theatermaken, ja iets wat een extravert persoon zou kiezen), heb ik niet eens geld om ineens een nieuwe garderobe aan te schaffen.
b. ik heb in de afgelopen paar jaar de volgende haarstijlen gehad:
- rood krul tot op mijn kont,
- rood kort met spikes en gouden glitter (trouwkapsel, hehehe),
- blond kort met spikes,
- kort rood met extra rood erin en een matje en zijkant ongeveer weggeschoren,
- rode krullen (pipo-kapsel, heb ik momenteel ook weer),
- heel kort rood (finale aflevering),
dus heel veel variatie in deze 'grijze muis', groen haar kon niet met mijn baan, maar in augustus ineens weer wel...wie weet....
c. je kent me niet, via ER afleveringen zal je me ook niet leren kennen. Je hebt geen idee waar je over praat als je het hebt over mij, mijn therapeut (hmmm die ken ik nog niet, als jij m wilt betalen dan zal ik eens over een therapeut gaan denken), mijn leven, mijn manier van zijn en wat boeit het je eigenlijk?
d. oh ja, wellicht dat je zelf ook ooit eens een breakdown krijgt, ik hoop dat jij er net zoveel van leert als dat ik heb gedaan......grootste les: verander jezelf niet voor wie dan ook, jezelf zijn is namelijk da bomb.
En ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de RN-ers in volgend seizoen. Ik gok dat van wie we niets horen, inmiddels idd ergens op een eiland zitten elkaar warm te houden in een plensbui en slakken naar binnen te werken............
Wat denk jij Lukas, kan je nog een heerlijke situatie bedenken voor onze RN-ers ver weg?