Zolang je geen definitief "nee" hebt gehoord gewoon moed houden Lukas. Je weet maar nooit hoe een balletje kan rollen. Misschien doen ze die tests ook wel in fases en kom jij ook nog wel aan de beurt. Ik blijf gewoon nog duimen voor je hoor.
Ja, dat klopt natuurlijk wel, en ik blijf nog steeds hopen hoor! Indien niet geselecteerd speel ik met het plan naar ginder te gaan en gewoon mee op het eiland te gaan zitten naast het kampvuur. Het eiland te kapen als het ware. Ik zoek nog een partner, iemand??
De extra kosten zijn NIHIL: je ticket moet je toch zelf betalen, dus daar geen verschil. Inentingen zijn niet
verplicht -ook geen 150 euro te betalen dus- en die kan je gebruiken om de huur van de motorboot naar het eiland te betalen.
En dan moet je gewoon je eigen eten vangen en plukken zoals iedereen hé, vers water is voorradig, en 's avonds aan 't kampvuur gezellig liedjes zingen...
Anderhalve maand lekkur chilléééé!
Alle gekheid op een stokje: je voelt gewoon dat je niet aan het meedraaien bent in het circuit...
Spijtig dat ik om 11 uur wegmoest (doopfeest), misschien hebben ze dat gezien als een gebrek aan motivatie of was er gewoon geen tijd om een
full investigation te doen. Volgens de hostess was het feit dat ik maar één interview had gehad absoluut geen indicatie dat het slecht gegaan is, maar dat is gewoon om ter plaatse discussies, scènes en huilbuien te vermijden... Begrijpelijk wel, niet dat ze daar in mijn geval voor moesten vrezen, maar ja...
Too bad, ik had er écht wel zin in, en ze zouden er zeker geen spijt van gehad hebben!
Zoals ik al eerder zei:
not my karma this year, maar ik schrijf me volgend jaar gewoon weer in!
Naast mij zat een kwieke zestiger, dus ik kan me nog minstens 20 keer inschrijven!