Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 198545 keer)

Offline Richard™²

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #280 Gepost op: 14-05-2007, 22:22:48 »
Pffff.. moet je nu al gaan betalen om deel te mogen nemen? En ik ben al net Dagobert Duck. Als ik 750 euro neertelde en ik werd er na 3 dagen uitgeknikkerd dan vielen er gewonden.
† Rust zacht Eepee †

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #281 Gepost op: 15-05-2007, 00:30:18 »
Pffff.. moet je nu al gaan betalen om deel te mogen nemen? En ik ben al net Dagobert Duck. Als ik 750 euro neertelde en ik werd er na 3 dagen uitgeknikkerd dan vielen er gewonden.
Hihi lol ja zo had ik het nog niet bekeken! ::rofl::
Maar dan zit je nog wel lekker in de resort hé, en misschien -je weet maar nooit- nemen ze daar Temptation Brazilië of zo op...  ::love::

;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline honeymaker

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 15-05-2007, 08:53:34 »
Maar dan zit je nog wel lekker in de resort hé

Was dat resort niet alleen voor diegenen die er nà de eilandraad werden uitgeknikkerd?

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #283 Gepost op: 15-05-2007, 10:02:07 »
Was dat resort niet alleen voor diegenen die er nà de eilandraad werden uitgeknikkerd?
Ja dat kan wel kloppen want wat moet je met heimwee op een resort? ::rofl::

(...) "remember koekoe's post"  ;)
Ik ga je nog gelijk moeten geven...  ::jaja::

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #284 Gepost op: 15-05-2007, 11:18:15 »
en je ouders dan mirtjee? zijn die niet bereid?
Ik hoop het, maar ik denk het wel, ze weten ook wel hoe graag ik mee zou willen doen. Maar ach, ik laat het volgende week allemaal wel op me afkomen, ik zie het wel  :) het komt vast goed en anders hou ik hier wel een sponsorconcert.. help-miriam-maleisie-in  ::)
I'm a real big goblin..

Offline FLITS

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 15-05-2007, 14:11:29 »
ik ken zelfs een kerel die een sponsorloop gaat organiseren om zijn deelname te bekostigen indien geselecteerd. onoverkomelijk is dat bedrag in elk geval niet denk ik. en stel dat je eruit geknikkerd wordt, je hebt wel maleisië ff gezien en de robinsonsmaak geproefd. een weekje gaan skieën kost ook 500 euro.

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #286 Gepost op: 15-05-2007, 16:10:25 »
ik ken zelfs een kerel die een sponsorloop gaat organiseren om zijn deelname te bekostigen indien geselecteerd. onoverkomelijk is dat bedrag in elk geval niet denk ik. en stel dat je eruit geknikkerd wordt, je hebt wel maleisië ff gezien en de robinsonsmaak geproefd. een weekje gaan skieën kost ook 500 euro.

Goedkope wintersport..
Trouwens, als je een week boekt, weet je zeker dat je er een week zit.
Stel dat je er bij de eerste eilandraad uitligt. Je kunt mij niet vertellen dat je dan ook maar iets geproefd hebt, hoogstens de zure smaak van de € 750 die je dan mooi kwijt bent.
The sun came up and reality set in.

Offline Richard™²

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 15-05-2007, 16:30:51 »
Als ik daadwerkelijk geselecteerd werd dan telde ik die 750,- wel neer. Maar dan ging ik mijn nieuw verworven bekendheid wel uitmelken om dat bedrag terug te krijgen, of een veelvoud daarvan natuurlijk.

Iemand nog schaatsen en/of dansschoenen te leen voor me?
† Rust zacht Eepee †

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #288 Gepost op: 15-05-2007, 17:29:10 »
 ::rofl::

Je kan je geld ook op een andere manier (al van tevoren) terugverdienen: sluit een sponsorcontract. Ga vervolgens opzichtig met een merkzwembroek/zonnebril/petje rondlopen en roep telkens een reclamekreet voor het betreffende merk. Zorg vooral dat je dat op momenten doet waarvan je zeker weet dat ze uitgezonden worden, zoals midden in een grote ruzie of een belangrijke proef.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 15-05-2007, 17:48:30 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #290 Gepost op: 15-05-2007, 18:18:45 »
"Wacht maar mannetje, ik krijg je nog wel!!!
...maar nu eerst...
*tandpastasmile*
een bavaria!"
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #291 Gepost op: 15-05-2007, 19:29:54 »
Bij mij geen eiland-reclame op diverse lichaamsdelen...  ::ohno::
Er zijn er al teveel die telefoon hebben gehad, psychotesten hebben gedaan, en zelfs al aan de fysieke testen toe zijn...

So be it. Niet mijn karma. Wel beter voor mijn carrière, want het was ER en nadien een onbekende richting uit, of mij NU volledig in de immo-wereld gooien. Dat laatste ga ik dus doen. Ik kijk gewoon met mijn *tataratata* STELLA ARTOIS *ping* biertjuh vanuit mijn luie zetel!! ::rofl::
Ik duim wél voor de Realitynet-Nederlanders. Als ik nog tips&tricks weet voor het interview post ik ze hier! Héél misschien zal ik dit jaar voor een NL-winnaar supporteren?  :o
Doe jullie best hé!
X
::ok::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #292 Gepost op: 15-05-2007, 19:32:50 »
 ::oink::

wat jammer nou :(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 15-05-2007, 19:49:17 »
Er zijn er al teveel die telefoon hebben gehad, psychotesten hebben gedaan, en zelfs al aan de fysieke testen toe zijn...

So be it. Niet mijn karma. Wel beter voor mijn carrière, want het was ER en nadien een onbekende richting uit, of mij NU volledig in de immo-wereld gooien. Dat laatste ga ik dus doen. Ik kijk gewoon met mijn *tataratata* STELLA ARTOIS *ping* biertjuh vanuit mijn luie zetel!! ::rofl::
Ik duim wél voor de Realitynet-Nederlanders. Als ik nog tips&tricks weet voor het interview post ik ze hier! Héél misschien zal ik dit jaar voor een NL-winnaar supporteren?  :o
Doe jullie best hé!
X
::ok::

Jammer, had je wel heel graag mee zien gaan.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #294 Gepost op: 15-05-2007, 20:56:08 »
Zolang je geen definitief "nee" hebt gehoord gewoon moed houden Lukas. Je weet maar nooit hoe een balletje kan rollen. Misschien doen ze die tests ook wel in fases en kom jij ook nog wel aan de beurt. Ik blijf gewoon nog duimen voor je hoor. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline mister T

• Forumlid
  • alias 'snewmot'
« Reactie #295 Gepost op: 15-05-2007, 22:59:35 »
hallo,zit ook al een paar dagen te wachten op een antwoord.Blijkbaar zijn er hier in belgie al enkele die al zekerheid hebben.wij horen maar niets en dit is niet goed voor de zenuwen.Dan heb ik liever dat ze nu ook bekend maken als je er niet bij bent.Of moet ik nog hoop hebben.geduld is een deugd zeggen ze dan,ja watte !!!!!!!!!!! ???
today is life,tomorrow never comes

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #296 Gepost op: 16-05-2007, 03:14:08 »
Zolang je geen definitief "nee" hebt gehoord gewoon moed houden Lukas. Je weet maar nooit hoe een balletje kan rollen. Misschien doen ze die tests ook wel in fases en kom jij ook nog wel aan de beurt. Ik blijf gewoon nog duimen voor je hoor. ::jaja::

Ja, dat klopt natuurlijk wel, en ik blijf nog steeds hopen hoor! Indien niet geselecteerd speel ik met het plan naar ginder te gaan en gewoon mee op het eiland te gaan zitten naast het kampvuur. Het eiland te kapen als het ware. Ik zoek nog een partner, iemand??
::rofl::
De extra kosten zijn NIHIL: je ticket moet je toch zelf betalen, dus daar geen verschil. Inentingen zijn niet verplicht -ook geen 150 euro te betalen dus- en die kan je gebruiken om de huur van de motorboot naar het eiland te betalen.
::jaja::

En dan moet je gewoon je eigen eten vangen en plukken zoals iedereen hé, vers water is voorradig, en 's avonds aan 't kampvuur gezellig liedjes zingen... ::ok:: Anderhalve maand lekkur chilléééé! ;D

Alle gekheid op een stokje: je voelt gewoon dat je niet aan het meedraaien bent in het circuit...  :(
Spijtig dat ik om 11 uur wegmoest (doopfeest), misschien hebben ze dat gezien als een gebrek aan motivatie of was er gewoon geen tijd om een full investigation te doen. Volgens de hostess was het feit dat ik maar één interview had gehad absoluut geen indicatie dat het slecht gegaan is, maar dat is gewoon om ter plaatse discussies, scènes en huilbuien te vermijden... Begrijpelijk wel, niet dat ze daar in mijn geval voor moesten vrezen, maar ja... Too bad, ik had er écht wel zin in, en ze zouden er zeker geen spijt van gehad hebben!
Zoals ik al eerder zei: not my karma this year, maar ik schrijf me volgend jaar gewoon weer in! ;D
Naast mij zat een kwieke zestiger, dus ik kan me nog minstens 20 keer inschrijven! ::rofl::
::zwaai::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #297 Gepost op: 16-05-2007, 09:47:52 »
Gewoon volhouden hoor Lukas!!  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 17-05-2007, 08:13:48 »

Misschien kan je een hemd lenen van Jean-Marie?  ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #299 Gepost op: 17-05-2007, 10:42:25 »
Misschien kan je een hemd lenen van Jean-Marie?  ::tandpastasmiley::
Aaaaargggh :o doe me dan maar zijn banksaldo erbij! ::jaja:: En Kelly hihi ::rofl::
Neen, ik dacht eerder aan een tattoo van Duvel of zo... ;D