Lieve Lukas (...) wie weet nou dat jij het bent? Geen foto, alleen een naam, neen ik geloof je complottheorie gewoonweg niet. Bij tegendeel wil ik dat graag ook weer weten. Stay cool Lukas, die selectiedag is nog even weg en we willen allemaal dat je er zonder hartkloppingen of aanverwante stresssymptonen heen kan gaan, behalve als dat jou neerzet zoals je bent, hihihi. Het komt allemaal goed!
*PA-NIEK* Ik heb me al zo dikwijls verraden: Lukas, half kaal en grijs. IEDEREEN herkent me gewoon!
lol! Neuh, 't zal wel nix zijn, ik zie spoken, ja toch hé EP?
Hartkloppingen heb ik niet, stress daarentegen zal ik wel hebben (heb ik nu al)
maar da's ook maar normaal hé!
De kans dat er nu iemand meedoet van RN is mss toch al wat groter dan vorige jaren, ik kan me niet herinneren dat er al ooit zoveel geselecteerd zijn... In het dagboek hier ergens op de site staat: "Van de 4000 aanmeldingen zijn er nog 160 over", en dat ging over de eerste selectieronde. Vorig jaar waren er 9000 aanmeldingen heb ik ergens gelezen.
Proficiat trouwens hé Clown!
(en Ignazio, Lenny en al de anderen!). Geen slechte prestatie toch!
Zouden er nu ook maar een 160 naar de eerste ronde mogen? Statistisch gezien heb je dan eigenlijk toch een redelijke kans om naar de volgende ronde te gaan, niet? Ze hebben er 8 nodig van elk geslacht, 160 delen door twee (man/vrouw) is 80, daarvan gaan er zeker 20 van elk geslacht (ongeveer het dubbele van wat ze nodig hebben) naar de tweede ronde. Zéker 20.
Dus heb je een kans van ongeveer één op vier om door te gaan.
Redelijk toch? Niet?