Auteur Topic: aanmelden Robinson 2007  (gelezen 198454 keer)

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aanmelden Robinson 2007
« Reactie #100 Gepost op: 4-04-2007, 09:59:03 »
(...) en ik hoorde pas half april 2006 over de selectieronde die plaatsvond ergens eind april 2006...
;D
Nog 10 keer slapen duzzz...
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Angel007

• Forumlid
  • itsybitsyspider
« Reactie #101 Gepost op: 4-04-2007, 19:43:45 »
;D
Nog 10 keer slapen duzzz...
::jaja::

Jaaaa! Ze mogen opschieten... ik wil mijn vakantie plannen  :P

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 4-04-2007, 22:55:26 »
Miriam gedraag je! :P ;D
;D  ::hypocriet::

Samen een beschuitje mangootje eten
Oehw jaaaa  ::tandpastasmiley::
I'm a real big goblin..

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #103 Gepost op: 5-04-2007, 18:01:30 »
Jaaaa! Ze mogen opschieten... ik wil mijn vakantie plannen  :P

Dat zou ik even laten voor wat het is. Als je geselecteerd wordt weet je niet precies wanneer en wat hoor. Vakantie boeken even in de koelkast dus...
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #104 Gepost op: 6-04-2007, 14:04:00 »
Misschien dat EP en Evy iemands vakantie hier gaan invullen? ::jaja:: ::tandpastasmiley::
:P

Offline Angel007

• Forumlid
  • itsybitsyspider
« Reactie #105 Gepost op: 6-04-2007, 17:51:50 »
Dat zou ik even laten voor wat het is. Als je geselecteerd wordt weet je niet precies wanneer en wat hoor. Vakantie boeken even in de koelkast dus...

Dan maar snel een last-minuutje boeken als je er toch niet bij bent  ;D

Offline Destiny5

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 10-04-2007, 15:59:34 »
OK GROOT NIEUWS!!!!

Vandaag zijn de inschrijvingen gesloten voor Expeditie Robinson!!
Ze zullen nu dus wel onderhand gaan beginnen met de selectie denk ik  ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #107 Gepost op: 10-04-2007, 23:22:35 »
Vandaag zijn de inschrijvingen gesloten voor Expeditie Robinson!!

Leuk! Vanwaar heb je dit nieuws?
:)

Offline Angel007

• Forumlid
  • itsybitsyspider
« Reactie #108 Gepost op: 11-04-2007, 10:32:57 »
Inderdaad, op de site van ka2 kan je je niet meer inschrijven, het formulier is weg ... :) (maar op die van vtm staat ie er nog  :-\\)
Spanneund!

Offline Destiny5

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 11-04-2007, 12:52:27 »
Oh en ik had het eigenlijk van de site van Talpa, daar staat het ook niet meer.
Misschien moet VTM nog ff updaten, want ik denk dat het nu wel gesloten is  ::trots::.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #110 Gepost op: 13-04-2007, 23:45:22 »
Nu wordt het zoetjesaan wel écht half april...
!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 15-04-2007, 10:17:09 »
Wat zou Lukas hier hebben ingevuld?
*Motivatie

Waarom wil je deelnemen aan Expeditie Robinson?
Wat is je missie/ doelstelling?
Waarom zouden we jou moeten kiezen als kandidaat?

Andere relevante info of opmerkingen zijn eveneens welkom...

::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::  ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #112 Gepost op: 17-04-2007, 00:28:59 »
Wat zou Lukas hier hebben ingevuld?
*Motivatie

- Waarom wil je deelnemen aan Expeditie Robinson?
- Wat is je missie/doelstelling?
- Waarom zouden we jou moeten kiezen als kandidaat?
- Andere relevante info of opmerkingen zijn eveneens welkom...

;D
Weet je dat ik het eigenlijk niet goed meer weet, ik zou het terug moeten gaan opzoeken, maar het zal zo wel iets geweest zijn:
- lijkt me wel leuk! ;D
- winnen ::ok::
- ik wil een chocoladebar openen 8)
- lid van realitynet.nl ;)

::rofl::
« Laatst bewerkt op: 17-04-2007, 00:39:22 door Lukas »

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #113 Gepost op: 17-04-2007, 23:51:49 »
Koekoe! Heb het teruggevonden. Ik heb echter meer een brief geschreven, niet zo afgelijnd (waarom/missie/...)
Beetje over mezelf gelald natuurlijk, dat ik al aan drie TVprogramma's heb meegedaan en hoop dat dat geen nadeel is, dat ik er volledig voor ga en dat de enige manier om me van dat eiland te krijgen met de voeten vooruit is (of via de eilandraad natuurlijk), dat ik geen opgever ben, voor niet veel verlegen, dit alles doorspekt met wat humor en foto's...
::ok:: Duimen duzz, maar half april is al voorbijgedobberd :\'( , en het enige wat ik tot nu toe heb gehoord is van Puzzeltijd (voor nieuwe opnames half mei, denk niet dat ik ga meedoen), dat Vriend of Vijand heruitgezonden wordt in augustus, en dat die laatsten ook nog duo's zoeken voor een nieuw programma volgend jaar en of ik me daarvoor wil inschrijven (natuurlijk, wat had je gedacht!) ;)
Toast Kannibaal zoekt ook nog volk, maar daartoe voel ik me niet geroepen... ::rofl::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 18-04-2007, 07:02:36 »
Zender Tien gaat op in RTL
Door MARK LANGESLAG

CANNES - De zender Tien van John de Mol gaat op in RTL Nederland. De deal tussen beide partijen is rond, ...

Het voetbal zal komend seizoen bij RTL4 te bekijken zijn. De opvolger van Wilfred Genée is nog niet bekend. FOTOMONTAGE AD
.. bevestigen verscheidene goed ingevoerde omroepbronnen. Het contract tussen Talpa en RTL kan op ieder moment worden getekend. SBS, dat ook in de race was voor tv-zender Tien, is definitief afgevallen.

Deze zomer al verhuizen De Mols succesvolle tv-programma’s als Gooische Vrouwen en Deal or No Deal, alsmede het eredivisievoetbal naar RTL. Ook brengt de mediatycoon marktleider Radio 538 in bij RTL. In ruil daarvoor verwerft hij een belang in RTL Nederland. Het zou gaan om 25 tot 30 procent.

Tien houdt op te bestaan. RTL Nederland lanceert een vierde zender. Volgens insiders gaat die vermoedelijk RTL8 heten, maar ook over RTL6 en RTL10 wordt nog nagedacht. Enkele programma’s van Tien worden over de RTL-kanalen verspreid. Het eredivisievoetbal, dat voor een jaar meeverhuist naar RTL, krijgt een plek op RTL4. De Mol had een contract voor drie jaar met de eredivisieclubs, waarvan hij er twee heeft gebruikt.

Welke sterren van Tien wel en niet meeverhuizen naar RTL is nog niet bekend. De Mol heeft bedongen dat RTL jaarlijks gegarandeerd een bepaald aantal door hem geproduceerde programma’s afneemt. De media-ondernemer is bezig de wereldwijd actieve tv-producent Endemol terug te kopen van het Spaanse Telefónica.

Commercieel directeur Frank Eijken van RTL Nederland bevestigt dat hij deze week met directeuren van kabelbedrijven heeft gesproken over doorgifte van een eventuele vierde RTL-zender. ,,Maar ik wil benadrukken dat nog nergens een handtekening onder staat. We zijn nog altijd in gesprek.’’ Talpa-woordvoerder Thomas Notermans zegt dat er geen overeenkomst is. ,,En ik verwacht niet dat we binnen een paar dagen mededelingen gaan doen.’’

Hete zomer verwacht in tv-land

Het is opvallend. Waar tv-producenten en zenderbazen in Cannes, deze week het toneel van s werelds grootste televisie-beurs MIP, normaal niet kunnen ophouden met opscheppen over hun eigen succesnummers, praten ze nu maar over één ding: de toekomst van tv-zender Tien.

Op de vele borrels aan de boulevard en op de poenerige schepen in de haven van de Zuid-Franse badplaats is het gespeculeer niet van de lucht. Gaat De Mol in zee met RTL, SBS of verrast hij iedereen en probeert hij het nog een keer in zijn eentje?

Na maanden van onzekerheid is het nu echter eindelijk duidelijk: RTL (RTL 4, 5 en 7) gaat er met de buit vandoor. Het omroepconcern geeft daarmee concurrent de SBS- groep (SBS6, Net5 en Veronica) het nakijken. SBS dacht met de programma’s van Tien marktleider in Nederland te worden en daarmee RTL van de troon te stoten.

Vriend en vijand zijn het erover eens dat RTL de injectie van goed scorende Tien-programma’s als Gooische Vrouwen, Deal or No Deal en met name het Eredivisievoetbal erg goed kan gebruiken. Het verzekert zich daarmee voor de komende jaren van het marktleiderschap.

Vooral vlaggenschip RTL 4 loopt de laatste tijd averij op. De zender heeft de afgelopen maanden een paar pijnlijke flops moeten verwerken. Na de verloren ijsdansoorlog met SBS 6 scoren recent geïntroduceerde programma’s als Wie Wordt de Man van Froukje, De Weg naar Fame en Voor de Rest van je Leven onder de maat.

Voor Goede Tijden Slechte Tijden, het anker in de vooravond, schakelden afgelopen vrijdag voor het eerst sinds lange tijd minder dan een miljoen kijkers in.

Het wordt hoe dan ook een hete zomer in medialand. Tien-sterren als Beau van Erven Dorens, Caroline Tensen en Jack Spijkerman maken zich zorgen over hun toekomst.

Een aantal van hen verhuist mee naar RTL. Sommigen gaan bij een andere zender aan de slag. Van weer anderen, die uit de gratie zijn geraakt, wordt het contract afgekocht. Ook bij RTL is het onrustig. Sterren als Wendy van Dijk en Robert ten Brink zien de invasie van Tiencoryfeeën met angst en beven tegemoet.

Voor Wilfred Genee zijn de druiven heel zuur. De presentator van De Wedstrijden op Tien mag van de RTL-directie niet met het voetbal mee verhuizen naar RTL 4. Zij hebben Genee nog niet vergeven dat hij in 2005 naar Talpa overstapte, terwijl hij kort daarvoor een contract met RTL had getekend.

bron: ad.nl
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Destiny5

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 18-04-2007, 10:23:02 »
Ik las het ook, alleen heeft Talpa ook al een ontkenningsbericht gestuurd.
Maar ik denk dat het allemaal niet lang meer gaat duren voordat ze naar RTL gaan.
Wordt wel spannend dan of ER mee gaat natuurlijk, maar ik denk dat dat een perfect RTL5 programma is.

Iemand ondertussen al wat gehoord?

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 18-04-2007, 10:35:14 »
Telegraaf.nl meldt er zelfs niet over.

Maar het zal idd wel niet lang meer duren.. ontkenningsbericht of niet. Als er zulke dingen verteld worden, zit er echt wel een kern van waarheid in.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 19-04-2007, 19:39:15 »

Toast Kannibaal zoekt ook nog volk, maar daartoe voel ik me niet geroepen... ::rofl::
Lukas,Lukas,Lukas, Dit is net je grootste fout geweest  ::jaja:: ER: ze proppen verschillende karakters samen op een eiland. Had je gezegd dat je een kannibaal bent,en in het weekend rondhuppeld met een peniskoker,dan was je geselecteerd geweest  ::rofl:: ::rofl:: Maar serieus nu, uit jouw (en de posts van andere mensen)die zich ingeschreven hebben,kan ik een beetje uitmaken dat als je na 15 april nog niets vernomen hebt,je het een beetje mag vergeten. Heb ik dat goed?
 ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Angel007

• Forumlid
  • itsybitsyspider
« Reactie #118 Gepost op: 19-04-2007, 20:31:28 »
Meen je dat  :-\\  :( We zijn idd al lang overtijd
Ze weten niet welke goede vangst ze missen  ::rofl::

Offline Angel007

• Forumlid
  • itsybitsyspider
« Reactie #119 Gepost op: 19-04-2007, 20:34:05 »
Clown zei: "... hoorde half april 2006 over de selectieronde die plaatsvond ergens eind april 2006"

We hebben dus nog misschien een klein klein kansje, niet?
« Laatst bewerkt op: 19-04-2007, 20:40:47 door Angel007 »