Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Nou hier heb je een echte van Kom elke dag ff langs op het forum,maar heel erg veel reacties komen er niet bij dagelijks.In tegenstelling tot andere jaren dan.Maar ik geniet net zoals altijd weer volop van de expeditie Jij dan...?
Het aloude uitzendverschil komt er ook weer bij he!Okee, je kan het wel op dinsdag bekijken,op Talpa(wat ik doe) maar ik neem aan dat er veel mensen gewoon wachten tot de vrijdag...
Ik krijg een beetje het idee dat de realitymarkt overvoerd is geraakt. Moesten we 'vroeger' een jaar wachten tot ER weer op de buis kwam, tegenwoordig is het zo vaak het maar enigszins kan. Hetzelfde geldt voor PE, want naast de reguliere serie moest daar ook een VIPserie bij. Plus natuurlijk alle reality-achtige programma's die erbij zijn gekomen.Dat is de ene kant van het verhaal. Daarnaast heb je tegenwoordig ook veel meer fora dan voorgaande jaren. Kun je het op het ene forum niet vinden, dan is er altijd wel een ander forum waar je je ei kwijt kunt. Of je opent er zelf eentje. Voor wat betreft ER... Toen de expeditie nog bij Net5 liep was de medewerking voor het maken van een leuke site vele malen groter dan nu de serie bij Talpa loopt. Er was mogelijkheid tot het houden van een chat, kandidaten verschenen hier op het forum; dat soort activiteiten trekken mensen. Helaas is dat nu niet meer.
En hoe het komt dat ik hier niet zoveel meer post..........dat komt door de concurrent
kandidaten op het forum.. .daar zeg je zo wat. Natuurlijk is dat hartstikke leuk! Vooral als ze gewoon meedoen zonder zich bekend te maken (en als ze door de forummers een beetje normaal behandeld worden)Maar helaas... Talpa vindt dat niet goed. Evenmin als chatsessies, interviews, noem maar op. Robinson is big business en daar past een klein realitynetje niet tussen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
507 gasten en 2 vaste bezoekers