Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Altijd handig, bijhouden wie wanneer hoeveel stemmen kreeg.Eerste eilandraad: Saron 4, Patricia 3, Linda 1
Eilandraad 1Klaar -> Patricia 'Ik heb je net iets meer zien zitten en niks doen dan anderen.'Wietske -> Saron 'Puur op gevoel omdat we nu nog iemand weg moeten stemmen.'Patricia -> Saron 'Ik heb het minste met je.'Olga -> Linda 'Ik vind het moeilijk want we kennen elkaar nog niet. Ik stem op de persoon waarmee ik het minst contact heb'Linda -> Saron 'Puur op gevoel. Ik wil met de sterkste 10 overblijven, daar zie ik haar wel tussen maar als ik mag kiezen kies ik voor anderen.Saron -> Patricia 'Je hebt gewoon de meeste heimwee en that's it eigenlijk.'Michelle -> Saron 'Ik denk niet dat je in deze groep thuis hoort'Bernadette -> Patricia 'Ik vond je heel grappig en gezellig maar ik moet iemand kiezen, en ik heb eigenlijk het minst met jou'
Linda -> Saron 'Puur op gevoel. Ik wil met de sterkste 10 overblijven, daar zie ik haar wel tussen maar als ik mag kiezen kies ik voor anderen.
Dat moet natuurlijk sterkste TEAM zijn, als je nog maar met 8 overbent is het namelijk vrij lastig om daar 10 van te maken door mensen weg te stemmen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
534 gasten en 1 vaste bezoeker