Dag (ex-)Meester Werner! (in de hoop dat je dit ooit leest =)
Ken je me nog? Quinten, hier.. Die jongen die je blijkbaar niet zo goed kon hebben destijds.. Of mss juist wel, maar interpreteerde ik dat helemaal verkeerd..
Ik moest bijna elke les op de grond gaan liggen, kreeg zomaar rood tijdens voetbalpartijtjes, mijn fouten op een toets werden voor heel de klas belachelijk gemaakt op bord, de commentaar op m'n rapport werd wel heel erg persoonlijk... kortom, wij konden het goed vinden met elkaar!
U gaf ondertussen 7 jaar geleden les in Essen, op de lagere school van Mariaberg. Dat jaartje zat ik toevallig in uw klasje, het vierde leerjaar. Waarom u daarna van't school bent vertrokken, blijft een groot raadsel voor iedereen... Zat die inspectie daar voor iets tussen?.. Wie zal't weten..
In ieder geval.. sinds bekend geraakte dat Werner Leysen meedeed aan expeditie Robinson (persoonlijk ken ik het programma amper.. geen kabel-tv), kan niemand meer over iets anders praten! Ouders langs het voetbalveld, ex-Mariaberganen onderling.. Altijd over u!
Van propaganda voor dit progamma gesproken!
Ik wens u nog veel succes in't programma.. EN wie weet ontmoeten we elkaar nog wel eens =)
Met vriendelijke groeten,
Quanto