Auteur Topic: [kandidaat BE] Matthijs  (gelezen 23624 keer)

Offline mapel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat BE] Matthijs
« Reactie #20 Gepost op: 12-09-2006, 00:04:58 »
Nou ik vond dat Ernst Paul groot gelijk had. Hij was behoorlijk pissig op Mathijs en ik denk ook op Frederik. Het is een enorme voorbereiding zo'n programma. Het kost handenvol geld. Dan is het niet leuk als er plots mensen om een k*treden naar huis willen en in mijn optiek eigenlijk niet serieus proberen om mee te doen.  Mijn hemel die lui moeten toch een aantal jaren ER gezien hebben en toch wel een beetje weten wat je te wachten kan staan. Zeker een Mathijs zou moeten weten dat je jezelf wel eens tegen zou kunnen komen. En dan met de eerste tegenslag opgeven. Nee daar heb ik geen goed woord voor over. ::ohno:: ::ohno::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Madine

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 12-09-2006, 01:12:00 »
Ik kan er geen zinnig woord over melden. Wat moet ik zeggen dan? Dat ík het wel vol had gehouden? Dat ze eerder de lijkschouwer naar het eiland konden sturen dan dat ik na een week opgaf? Misschien wel, misschien niet. Het antwoord daarop zullen we nooit te weten komen, want ik, en met mij de meesten van jullie, zijn nou eenmaal niet zo gelukkig als Matthijs, wij worden niet zomaar even tussen 9000 aanmeldingen uitgepikt om mee te mogen doen. Daarom van mijn kant geen kritiek op die jongen, hij is verder gekomen dan ons allemaal (meelezende kandidaten moeten nu niet vervelend gaan doen hé) Eeuwig zonde blijft het wel, maar dat hij zelf ook wel vinden nu hij de afleveringen terugkijkt.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 12-09-2006, 11:02:41 »
Inderdaad erg zwak, maar ik vond Ernst-Paul, ondanks dat hij groot gelijk had natuurlijk, wel een beetje flauw. Omgekeerd kun je hem ook vragen of hij namens de productie misschien even aan de 9000 mensen die niet geselecteerd zijn uit kan leggen waarom ze Matthijs in godsnaam wél geselecteerd hebben...

Yep, zijn opmerking was flauw, maar toch wel leuk. Ik denk wel dat het geen spontane opmerking was. Een ingecalcueerde denk ik....Je kunt mij niet wijs maken dat een productieteam dat inmiddels ruime ervaring heeft met screenen dit niet ziet aankomen. Een paar vrijwillige exits zorgen altijd voor leuke tv! Gaat altijd wat "drama"aan vooraf en je ziet het: de topics over die kandidaten zijn voller dan de andere!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Remy Bouwman

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 12-09-2006, 16:01:03 »
Ja die opmerking over die gitaar was wel meesterlijk idd, ingecalculeerd of niet. Maar ik vond het wel BIJNA zielig hoe je dan als een hond met je staart tussen je poten van dat trappetje afloopt. Ik hoop maar dat er volgende keer wel iemand wordt weggestemd want misschien mag die ook blijven omdat er dit keer 2 weggingen. Beetje vreemd toch die zwarte stemmen weer terug, in 2005 was dat ook niet terwijl Johnny en Elsje, en later ook Wim, vroegtijdig weggingen, toen hebben ze Nicole een tweede kans gegeven, dat is ook veel onverwachter en in mijn opzicht ook leuker.

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 12-09-2006, 17:07:24 »
wat een loser...neem vooral die gitaar mee...EP rules
ik ben het met koen eens, wat een katten gejank..

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #25 Gepost op: 12-09-2006, 17:10:47 »
Ja zoals de meesten al gezegd hebben een enorme loser. Ook best wel *** voor de productie dat er nu ineens 2 mensen opgeven.

tekst aangepast

« Laatst bewerkt op: 12-09-2006, 21:07:08 door Bakkertje »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Smoky

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 12-09-2006, 17:27:46 »
Vreemd dat Matthijs nooit over honger heeft geklaagd voordat de proef verloren werd. Hij voelde vast wel aan dat hij op de schopstoel zat. Andere kandidaten ergerden zich aan het gitaargejengel en z'n jongens rond een kampvuur houding. Hij heeft volgens mij de zogenaamde honger gewoon als excuus opgevoerd om weg te gaan, en op die manier te voorkomen dat hij als eerste van zijn kamp zou worden weggestemd.

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 12-09-2006, 18:05:24 »
Inderdaad erg zwak, maar ik vond Ernst-Paul, ondanks dat hij groot gelijk had natuurlijk, wel een beetje flauw. Omgekeerd kun je hem ook vragen of hij namens de productie misschien even aan de 9000 mensen die niet geselecteerd zijn uit kan leggen waarom ze Matthijs in godsnaam wél geselecteerd hebben...

Hier ben ik het mee eens,
Maar iedereen zegt wel "Je weet toch waar je aan begint" Maar ik denk dat je dat toch nooit zal weten. Het is wat iedereen daar zegt, je komt in een andere wereld, die je van te voren nooit kan voorspellen. Het draait om grenzen verleggen, iets wat Matthijs niet aandurfde, jammer inderdaad. Maar ik ben het niet eens dat iedereen zegt "je had het kunnen verwachten, loser." Want als je daar komt piep je denk ik wel anders.
Do you want to go to the Seaside?

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 12-09-2006, 21:39:54 »
toch vind ik hem een loser.honger?mijn reet.hij had net een varken opgevreten.robin zei ook al dat ze nog nooit zoveel te eten hadden gehad bij ER.en als je dan toch al zeker weet dat je eruit stapt eet dan niet van het varken mee en laat dat je kampgenoten opeten want die moeten nog verder met de expeditie en hij zit strax lekker aan zijn bord vreten in den bels!hij had met betere argumenten moeten komen want van dat honger klopt volgens mij geen reet.dat het tegen kan vallen als je het in het echt meemaakt ,die expeditie ;kan ik me voorstellen.voor ons is het makkelijk praten maar hang dan aub niet zo"n lulverhaal op van ;honger. ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 12-09-2006, 21:45:05 door anatje »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #29 Gepost op: 12-09-2006, 21:52:50 »
het kan wel zijn  dat er vergelekn met vorige jaren veel eten was maar dat zegt niet dat het veel was!
een heel varken opgevreten? ik meen dat er nog 9 mannen waren! kan me vergissen hoor!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 12-09-2006, 21:59:04 »
het kan wel zijn  dat er vergelekn met vorige jaren veel eten was maar dat zegt niet dat het veel was!
een heel varken opgevreten? ik meen dat er nog 9 mannen waren! kan me vergissen hoor!

wow wow,niet zo boos worden.niet zo serieus.ok,gedeelte van het varken dan,maar na 1 week al zo"N honger hebben.je weet dat je honger zal lijden op de expeditie en dat de eerste dagen vaak het zwaarst zijn maar hij had blijkbaar al moeite met lopen door de honger die hij had.zonde van al die anderen die wel door hadden gezet.ik ben nog steeds van mening dat dat niet de ware reden moet zijn geweest.maar goed van dat kattegejank zijn ze nu in ieder geval vanaf. ::zwaai::

Offline Da Wizz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: 12-09-2006, 22:12:10 »
 ::zwaai:: Matthijs!
Dat hebben we ook weer gehad  :)

Offline plotiemoos

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 12-09-2006, 23:29:02 »
Ik hoop maar dat er volgende keer wel iemand wordt weggestemd want misschien mag die ook blijven omdat er dit keer 2 weggingen. Beetje vreemd toch die zwarte stemmen weer terug, in 2005 was dat ook niet terwijl Johnny en Elsje, en later ook Wim, vroegtijdig weggingen, toen hebben ze Nicole een tweede kans gegeven, dat is ook veel onverwachter en in mijn opzicht ook leuker.

Misschien zie ik het in de verkeerde context, mar elsje had toch haar pols gebroken en Wim bindedarmonsteking?

Ik vind het wel altijd jammer dat er lui zijn die al zo vroeg vrijwillig weggaan, zoals Matthijs, Fredrik, Johnny enzo
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Hoosh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #33 Gepost op: 13-09-2006, 08:19:27 »
Na een week, en met een varken en veel vis, mag je niet gaan klagen over honger. Je weet waaraan je begint. Er zijn expedities geweest waar ze bijna om kwamen van de honger, waar er letterlijk niets te eten was. Hij moet zich diep schamen dat hij dit als argument gebruikt. Als je zijn verdere argumenten hoort, snap je het trouwens wel waarom hij kapt. Hij kan het gewoon niet hebben dat hij niet de kampleider is. Hij wil niet volgen.

Schitterende reactie van EP, leg het maar uit aan de 9000 die niet geselecteerd zijn, en dan als afsluiter, "vergeet je gitaar niet." Al had ie die misschien achter mogen laten, hadden ze hem als brandhout kunnen gebruiken.

Ben blij dat die kleuter weg is.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 13-09-2006, 11:32:22 »

Schitterende reactie van EP, leg het maar uit aan de 9000 die niet geselecteerd zijn, en dan als afsluiter, "vergeet je gitaar niet." Al had ie die misschien achter mogen laten, hadden ze hem als brandhout kunnen gebruiken.

En dan afsluiten met: Dit was brandpunt, goedeavond" ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Madine

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 13-09-2006, 14:41:15 »
Na een week, en met een varken en veel vis, mag je niet gaan klagen over honger. Je weet waaraan je begint. Er zijn expedities geweest waar ze bijna om kwamen van de honger, waar er letterlijk niets te eten was. Hij moet zich diep schamen dat hij dit als argument gebruikt. Als je zijn verdere argumenten hoort, snap je het trouwens wel waarom hij kapt. Hij kan het gewoon niet hebben dat hij niet de kampleider is. Hij wil niet volgen.

Ben blij dat die kleuter weg is.

Cut the guy some slack, net alsof jij met zekerheid kon zeggen dat je a la Ray Mears door die bossen ging. Hij zal van te voren vast wel een ander idee van zijn expeditie hebben gehad. En of hij nu daadwerkelijk van honger vertrokken is of dat hij het als excuus voor iets anders aanvoerde, hij had gewoon het gevoel dat hij niet langer verder kon.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 13-09-2006, 14:55:04 »
Cut the guy some slack, net alsof jij met zekerheid kon zeggen dat je a la Ray Mears door die bossen ging. Hij zal van te voren vast wel een ander idee van zijn expeditie hebben gehad. En of hij nu daadwerkelijk van honger vertrokken is of dat hij het als excuus voor iets anders aanvoerde, hij had gewoon het gevoel dat hij niet langer verder kon.
ja,maar ben dan eerlijk tegenover jezelf denk ik dan.ik zou het ook echt niet kunnen hoor,alle respect voor de deelnemers maar het lijkt gewoon net ofdat hij geen moeite heeft gedaan om te blijven.ik dacht dat de expeditie grenzen verleggen was voor jezelf dan he.is zijn grens al wel erg snel bereikt.vooral omdat hij vooraf allemaal vertelde wat hij allemaal had gedaan in zijn leventje zou je denken,die komt wel verder.ik blijf het toch een vreemd verhaal vinden.voor ons was het zo plotseling ook dat hij ermee kapte.ik denk voor de andere mannen ook.blijkbaar had hij in al die dagen niet geklaagd en dan komt zoiets vreemd over.jammer.

Offline LISANNEKE

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 13-09-2006, 16:59:37 »
jaja en al die mensen die zo'n commentaar geven zullen het wel hebben volgehouden!! kzou dat wel graag es eerst zien voor ze commentaar spugen op anderen...

en wat de (die ik hier las op dit forum, want in belgie zitten we zover nog niet...) van ernst betreft vind ik dit voor een presentator heel laag bij de grond!! het kan heel goed zijn dat hij pissig was maar dat doe je niet, dat is mens beledigen voor gans vlaanderen en nederland!! hijz elf zit daar niet met het minium hé!! Ze zitten zelf idd ook niet in een luxepaleis, maar zij hebben alle dagen eten en zo bij de vleet...dit gezegd zijnde....

(edit:hoofdletters verwijderd en normale lettergrootte van gemaakt)

« Laatst bewerkt op: 13-09-2006, 17:10:51 door Bakkertje »

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 13-09-2006, 18:20:47 »
Volgens mij zette Matthijs zichzelf te kakken, daar had hij Ernst Paul niet voor nodig  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #39 Gepost op: 13-09-2006, 19:54:09 »
Citaat
kzou dat wel graag es eerst zien voor ze commentaar spugen op anderen...

lisanneke spuugt ook lang niet slecht
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw