Hey iedereen,
Site idd wat uit het oog verloren .
Als Lucas wil dat het is omdat de stemmen geteld zijn, wel dan zal dat zo wel zijn hé...
Het verhaal van de koffer:
-veel stelt het eigenlijk allemaal niet voor hoor.
Het programma begint, wanneer werner en curd smorgens worden opgebeld. Hen wordt gezegd dat iedereen zo snel mogelijk beneden in het hotel wordt verwacht, met alles wat je nodig hebt op het eiland. Mattijs, Ignace en ik zelf krijgen van werner te horen dat we alles moeten meebrengen naar beneden. Dat is het begin van het koffer verhaal. Ik neem dus niet alleen mijn eiland-materiaal mee, maar ook een koffer vol kleren voor een eventueel verblijf op een resort als afvaller ofzo.
Omdat de koffer reeds in beeld was geweest , moest ik hem van de productie meesleuren tijdens de stads-run. Dat was natuurlijk onbegonnen werk.
Tijdens een pauze in het hotel (niet te zien op tv natuurlijk) , heb ik al mijn spullen verdeeld over de rugzakken van Bert en Ignace en Koen. Enkel wat ondergoed had ik in de koffer laten zitten.
Toen de pauze voorbij was , moesten we op de pier lopen richting zee. Op het einde van de pier smijt ik met voor bedachte rade de koffer in zee.
Met als gevolg een beeld dat elke aflevering terugkwam :-)
Dus geen spectaculair verhaal hé mirtje