Ik vind dat lenny meer dan rede genoeg heeft om ontgoocheld te zijn.
* Olga werd reeds een maand voor het programma naar voor gedragen als kandidaat, van de anderen was toen nog geen sprake
* Olga krijgt in diverse tijdschriften (in vlaanderen!!!) artikels en gratis reclame, Lenny als beste Belg dus niet
* De dag van de Finale komt in diverse kranten waaronder GVA een artikel vna olga van 1/4 pagina met foto en al bij, hierin verkondigd ze een deel avn de winst aan een weeshuis te schenken.
Gratis reclame dus
* Tijdens de opnames wordt het verschillende keren onder zijn neus gewreven dat hij een complot tegen ignace heeft, terwijl dit gewoon een tactische zet in het spel was, over het rotte gedrag van Olga is echter weinig uitgewijt. (negatieve reclame dus)
* In de voorstukjes en beelden in de uitzending wordt Lenny Negatief naar voor gebracht, over Olga niks dan goed. (heel positief voor de stemmen)
* In de uitzending krijgt de mama van Olga de kans 5 minuten te vertellen hoe fantastisch Olga wel is. Bij Lenny krjgt niemand die kans
* Ze peuteren bij Ignace en zijn vriendin tot die iets negatief zeggen.
* Ze blijven Lenny vragen stellen over Olga haar finaleplaats en zijn "complot", terwijl Olga duidelijk geniet.
* En als kers op de taart laten ze Klaar hem nog eens afmaken terwijls robin er niet is om hem te verdedigen.
Rekening gehouden met deze grote Olga-show en de 15mln Nederlanders tegen 6mln Vlamingen vindt ik 52% van de stemmen echt wel mager.
Lenny kop omhoog, jij bent voor mij de enige winnaar.