ik vind het wel bijzonder grappig dat er zo negatief gereageert wordt omdat Lenny Igniac eruit stemt in plaats van Bernadette.
Net of dit geen moeilijke keuze zal geweest zijn. Ik ben er trowuens van overtuigd dat niet enkel igniac een goede kameraad geworden is maar ook Bernadette. Dit is een wending die niemand verwachte, maar daarom niet slechter, in tegendeel, respect dat hij deze beslissing heeft durven maken. Als ik voor de overwinning zou gaan had ik waarschijnlijk net hetzelfde gedaan.
Met nobelheid als iemand er in te houden om samen in de finale te komen kom je echt nergens hoor. Als je wil winnen moet je soms moeilijk beslissingen maken. Wat zou een Robinson zijn zonder een winnersmentaliteit... ik vrees de verliezer van deze expeditie.
Idealisme kan je hebben bij het verbeteren van de wereld, hetzij of groote, hetzij op kleine schaal, in een spel echter moet je een vechter zijn, en alles uit de kast halen om te (willen) winnen.
Ik gun het Bernadette trouwens even veel als igniac om in de finale te zitten, zij doet het echt ook heel goed.
Zou het minder erg zijn dat zij er uit lag.
tja het leven kan soms hard zijn, maar dan moet je er gewoon kei hard verder tegen aan gaan.
Go Lenny, ga ervoor en haal die overwinning binnen.