Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Die Koen krijgt volgende week de tijd van zijn leven met Olga
Sexpeditie Robinson?
Zeker . En naast de 'sociale voordelen' is Koen ook nog nuttig, want hij kan vissen. Dat zou lastiger geweest zijn als bijv. Linda er bij gekomen was. Dan hadden ze met z'n tweeën van de karakollekes moeten eten.
Op zich mag ik hem wel, behalve dan uiteraard dat "schatje dit, poppeke dat" geslijm, echt te walgelijk voor woorden. Ook omdat het erg denigrerend, want betuttelend, kan overkomen.
Die woordjes.. ach, hoe vaak zal ie dat nu werkelijk gezegd hebben? Ik vind Koen echt één van de verrassingen van de expeditie. Ik begrijp nog steeds niet dat psycholoog Robin hem niet op waarde wist te schatten.
Ja, dat snap ik ook niet: Iemand die tijdens een expeditie tegels gaat leggen voor het keukentje is toch van hééééél erg grote waarde?!
Ik vind Koen echt één van de verrassingen van de expeditie. Ik begrijp nog steeds niet dat psycholoog Robin hem niet op waarde wist te schatten.
Tikje arro, vind je niet? Ik zou voorlopig de kookboeken niet voor de psychologieboeken verruilen lieve Stormpie..Koen is een handige, creatieve kerel, absoluut waar. Maar hij is teveel ik en niet wij. Hij is dirigent van het eigen orkest, totdat het publiek met zakdoekjes gaat zwaaien.
En jij weet meer van psychologie dan Stormpie?
Ik zou voorlopig de kookboeken niet voor de psychologieboeken verruilen lieve Stormpie..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
625 gasten en 7 vaste bezoekers