JOngens, voor alle duidelijkheid, ge moet eens als kandidaat, jullie commentaren lezen, amaai, respect...voor alle duidelijkheid, als het nu nog niet duidelijk moest zijn....ik heb zowel Olga naar halve finale gestemd, als naar de Finale....ben op een oneerlijke en smerige manier weggestemd geweest, door groepje Lenny, heb Lenny, staat duidelijk in mijn verslag, gezegd na de finale, dat ik zo blij ben dat Lenny verloren heeft, en dat deze nederlaag, de grootste overwinning zal worden in derest van zijn leven, en da is veel meer waard dan een medaille + 50.000 €, en nu komt het antwoord...ra, ra, ra, voor de hele rappe, die het nog niet wisten en doorhadden..
.....ja, ik ben blij dat OLga wint...joeppie, joeppie, de grote onthulling, na zoveel getreussel van de lustige forummers...yes, yes , he didit again...yes, zo blij, kijk ik ga zelfs nu een dansje doen, trallalalalalala...
respect gasten, voor jullie allemaal, welkom in deze wereld, deze wereld waar ik zo graag deel van uitmaakt...adios, buenes tardes....hasta luego, me husto...Q-CURD
Morgen een TV INTERVIEUW! Dinsdag een tv intervieuw, niet slecht voor iemand zoals ik die veel woorden gebruik, maar weinig zegt, niveau...groetjes...tralalalala, ben ik blij dat Olga wint...zo mooi, so beautifull, mission compleet...