Auteur Topic: [kandidaat BE] Robin - kampleider  (gelezen 31119 keer)

Offline Millesime

• Forumlid
Re: [kandidaat BE] Robin - kampleider
« Reactie #20 Gepost op: 1-09-2006, 18:20:52 »
En de bananenbroodjes zal iedereen altijd blijven herinneren. 

en meer ook !!!

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #21 Gepost op: 1-09-2006, 19:10:05 »
robin is niet zo sterk. kan me nog herinneren dat hij op een gegeven moment erg raar ging doen, alsof hij magic mushrooms had gegeten. het leek me toen erg fake.
verder maakte hij naar mijn mening ook de verkeerde keuze  door gio te steunen in de bananenkwestie. hij deed behoorlijk lullig tegen ryan.
en geneuzel/kennis...tja...voor mij is het niet aantrekkelijk om ipv. survival therapiesessies te zien.

As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline gaffe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 2-09-2006, 17:43:48 »
Ik vind het concept tot nu toe nogal vaag...ik hoop dat het 'leiders-element' is toegevoegd ter verzwaring en niet ter vergemakkelijking.
Het lijkt wel of Robin en Klaar een soort vader en moeder van de kampen zijn, vertrouwenspersoon...jammer.

Iedere kandidaat heeft zijn vakgebied en zijn/haar kwaliteiten, maar een psycholoog toevoegen, ex-deelnemer, die geen kandidaat is..het ligt eraan hoe het gaat uitpakken, maar ik ben voorlopig sceptisch.

En buiten dat, Robin is nooit een favo geweest van mij, vooral door zijn houding in de Ryan, Gio, Bananen-affaire.

sic transit gloria mundi

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #23 Gepost op: 4-09-2006, 22:57:54 »
Ik mag Robin wel, hij heeft in ieder geval het lef zichzelf te zijn. Expeditie Robin, so far so good.
lekkere ruige vent van me

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 4-09-2006, 23:02:27 »
Ik mag Robin wel, hij heeft in ieder geval het lef zichzelf te zijn. Expeditie Robin, so far so good.

grappig dat je dat wel in Robin waardeert maar niet in Klaar.

btw.. ik ben zelf niet zo'n fan van Robin.
er was eens......

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #25 Gepost op: 4-09-2006, 23:07:11 »
Robin durft zich kwetsbaar op te stellen, Klaar niet. Spiegologie studeren stormpie ;)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #26 Gepost op: 4-09-2006, 23:29:22 »
Robin is mijn favoriete kandidaat.  ::ok::

Maar omdat het geen echte kandidaat is zeg ik Olga

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 4-09-2006, 23:32:32 »
Hij speelt leuk met de camera maar vond hem een beetje fake vandaag. Ik hoop dat het geen one-man-show van Robin wordt. Dat verdienen de deelnemers ook niet, het is hun expeditie!!!

Maar ik hoop wel dat Robin z'n zorropakje bij heeft ::bravo::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 5-09-2006, 08:12:41 »
Robin durft zich kwetsbaar op te stellen, Klaar niet. Spiegologie studeren stormpie ;)

Nee... psychologie is aan mij niet besteed. Nederlands zou me wel iets lijken ::)

Tot op heden kan ik bij Robin nog geen kwetsbaarheid ontdekken, maar wie weet komt dat nog. Hoewel.... in de vorige expeditie heb ik Robin hier ook niet op kunnen betrappen. Wel op een perfect uitgezette strategie, waarbij hij de mensen bespeelde en op afstand aan de touwtjes trok.
Dat touwtjestrekken kan nu openlijk gebeuren. De immuniteit is immers in de pocket.
er was eens......

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #29 Gepost op: 5-09-2006, 15:03:33 »
het leek wel of hij de concurrentie aanging met ernst-paul en evi. twee presentatoren vind ik eigenlijk genoeg.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline gaffe

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 10-09-2006, 20:47:11 »

Zo kwetsbaar stelt ie zich niet op, ik vind dat veel van Robin zijn doen en laten toneel is.
Nu hij niet weggestemd kan worden, heeft hij alle ruimte om er een one-man show van te maken.
Hij geniet gewoon van de aandacht en zijn positie..
sic transit gloria mundi

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #31 Gepost op: 11-09-2006, 23:18:39 »
Klasse van Robin om de gedoodverfde stemmagneet Werner in bescherming te nemen, heel mooi  beargumenteerd ook. Niets one man show, gewoon perfect gedaan!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #32 Gepost op: 11-09-2006, 23:21:32 »
Klasse van Robin om de gedoodverfde stemmagneet Werner in bescherming te nemen, heel mooi  beargumenteerd ook. Niets one man show, gewoon perfect gedaan!
Inderdaad ::ok::

Robin is echt een topper ::ok::

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 12-09-2006, 19:56:04 »
idd heel goed gedaan.. Ik hoop dat Robin zo verder gaat ::ok::
er was eens......

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #34 Gepost op: 15-09-2006, 11:09:06 »
15/09. Jullie hebben aflevering 2 al gezien, ik nog niet.
Ik vind (na dus uiteindelijk aflevering 1 gezien te hebben) dat Robin veel van zijn kinderlijke spontaniteit verloren is die ik zo enorm in hem heb geappreciëerd tijdens zijn vorige ER. Nu komt hij mij wat fake en soms zelfs een beetje gay wat verwijfd over. Misschien is het voor hem ook nog even wennen, en zoeken naar de juiste houding?
???
Ik vind hoe-dan-ook dat Robin het als kampleider die eerste avond véél en véél beter doet dan dan die contactangstige voyeur Klaar. Ze heeft de mensen die haar zijn toevertrouwd toch maar een nacht lekker in de kou laten zitten. Vind ik not done. Daar zal ze op afgerekend worden, de eerste keer dat ze haar immu kwijt is flikkeren ze hopelijk die bazige bij eruit!
:o
Misschien betert het bij allebei naarmate de expeditie vordert?
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 15-09-2006, 11:50:05 »
Ik weet niet of Klaar haar immuniteit kan verliezen. Robin en Klaar doen namelijk niet echt mee en kunnen dus ook niet winnen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #36 Gepost op: 15-09-2006, 12:05:09 »
Ik weet niet of Klaar haar immuniteit kan verliezen. Robin en Klaar doen namelijk niet echt mee en kunnen dus ook niet winnen.
???
Dat heb ik blijkbaar gemist was bij ons niet zo duidelijk, misschien werd dat gezegd in de kennismakingsaflevering?
Ik vind het wel raar dat je "immuun" bent als je er toch nooit uit kan gewipt worden. EP heeft toch ook geen immuniteit? De wok en de machette toch ook niet? Doen ze nu mee of doen ze nu niet mee? Zijn ze kampleider die hun immuniteit zullen verliezen bij de samensmelting, of ze het verlengstuk van EP en Evy? Wie weet het?
???
« Laatst bewerkt op: 15-09-2006, 12:21:16 door Lukas »

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #37 Gepost op: 15-09-2006, 12:36:24 »

Ik vind hoe-dan-ook dat Robin het als kampleider die eerste avond véél en véél beter doet dan dan die contactangstige voyeur Klaar. Ze heeft de mensen die haar zijn toevertrouwd toch maar een nacht lekker in de kou laten zitten. Vind ik not done.
Helemaal mee eens!  ::jaja::

Zijn ze kampleider die hun immuniteit zullen verliezen bij de samensmelting, of ze het verlengstuk van EP en Evy? Wie weet het?
???
Als het goed heb gekregen verdwijnen ze gewoon bij de samensmelting. Tot die tijd zijn ze inderdaad een soort verlengstuk van EP en Evy, met dat verschil dat ze meedoen met proeven en stemmingen. En ze mogen telkens iemand de hand boven het hoofd houden.  :-\\

Op zich vind ik dat gegeven wel interessant: omdat ze de 'morele verplichting' hebben de beste robinsons in het spel te houden, kunnen ze voorkomen dat sociaal wat zwakkere robinsons eruit gestemd worden. Het is natuurlijk de vraag of zij dit goed inschatten, als ze er midden in zitten, maar ze worden hierbij misschien ook wel gestuurd door de productie.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #38 Gepost op: 16-09-2006, 03:28:18 »
Als het goed heb gekregen verdwijnen ze gewoon bij de samensmelting. Tot die tijd zijn ze inderdaad een soort verlengstuk van EP en Evy, met dat verschil dat ze meedoen met proeven en stemmingen. En ze mogen telkens iemand de hand boven het hoofd houden.  :-\\
Op zich vind ik dat gegeven wel interessant: omdat ze de 'morele verplichting' hebben de beste robinsons in het spel te houden, kunnen ze voorkomen dat sociaal wat zwakkere robinsons eruit gestemd worden. Het is natuurlijk de vraag of zij dit goed inschatten, als ze er midden in zitten, maar ze worden hierbij misschien ook wel gestuurd door de productie.
Da's wel leuk ja, eens iets anders... En natuurlijk zien we ze allebei ook terug bij de finale, om punten te geven!
;D
« Laatst bewerkt op: 16-09-2006, 10:41:12 door Lukas »

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 19-09-2006, 13:07:16 »
 ::niet-ok::ben gisteravond bijzonder op robin afgeknapt; dat je iemand's kwetsbare punt weet te vinden (bert) knap, maar 't hoort wel bij zijn vak maar wat daarna gebeurde vond ik echt blehhhhh! dat geroddel en dat opruien zal er wel bij horen want dat vind het publiek smakelijk nou ik niet en vooral dat hij zichzelf en zijn mening zo geweldig vond nee sorry not my kind of type ::ohno::