het komt mij wat gekunsteld over: robin is geen deelnemer in het spel, maar hij is er wel. waarom? om leider te zijn? als ze een goede leider erbij wilden, zijn er die dit veel beter zouden doen.
robin kon niet mee omdat ie net vader ging worden of was geworden tijdens de titanenstrijd. en daarom hebben ze dit bedacht. ben bang dat ze zijn psychologische kennis gaan uitmelken en dat staat mij tegen.
wat die andere beroepen betreft: je hoeft geen timmerman te zijn om een hut te kunnen bouwen of kok om karakollen gaar te krijgen.
Ik snap niet echt goed wat je hiermee bedoelt maar goed.
Jij vindt misschien dat er mensen zijn die deze taak veel beter kunnen doen, maar ik denk daar duidelijk anders over. Waarom zou hij dat niet kunnen? Ik denk dat een leider goed moet kunnen opschieten met het hele team, en moet kunnen stimuleren dat íedereen goed met elkaar gaat opschieten. Een psycholoog zal naar mijn mening goed zijn voor de teamgeest en mentale problemen, die zeker zullen opdoen tijdens zo'n expeditie.
(Eerst praatte je trouwens nog over Robin's "geneuzel" en nu is het toch "psychologische kennis" geworden
)
Ik snap overigens ook wel dat Klaar en Robin er voornamelijk bijgehaald zijn voor kijkcijferwinning, net als Olga denk ik. Maar wat maakt het uit? als de kijkcijfers hoger worden vind ik dat alleen maar beter hoor.. Dan zal ER eerder blijven doorgaan.
Je hoeft idd geen kok te zijn om karakollen te bereiden, máár toen Giovanni in de expeditie zat heeft het team er zéker voordeel mee gehad dat hij kok was. Hij wist namelijk precies hoe hij het beste uit het eten kon halen. En de bananenbroodjes zal iedereen altijd blijven herinneren.