Dit moet ik nu echt even kwijt: al vanaf het begin vraag ik me af waarom er zoveel mensen zijn die denken dat een model geen robinson kan zijn (ik bedoel; vies zijn, vis schoonmaken, zware proeven doen etc.)er heerst hier toch een tendens van dat alle modellen poppetjes zijn en niets anders kunnen dan poseren voor de camera.
Een model is iemand die zijn/haar geld verdient met de kwaliteiten die hij/zij heeft op visueel gebied voor de ander (wij willen in de bladen en op t.v mooie mensen zien)
daar hebben zij enorme mazzel aan want het verdient beregoed maar dat wil absoluut niet zeggen dat die mensen dus geen dingen kunnen doen die "normale" mensen doen (lichamelijk iets minder bedeelde mensen maar zeker daardoor hele mooie mensen, interessant en ja die wroeten ook in de modder net als olga)daarom vind ik die hele olga-hype nogal overdreven en de media doet hier flink aan mee door haar steeds als "stoeipoes" "sexy" en "olga geeft zich bloot" neer te zetten.
Hier door doen zij de andere mensen die op het eiland zitten enorm tekort want ook voor deze mensen geldt dat zij een ervaring als ER voor het eerst doen en misschien ook nog nooit in de modder hebben gesprongen vis schoongemaakt etc. etc.
Sorry olga ik heb er al vanaf het begin mijn bedenkingen over en vind het jammer dat de media jou toch wat boven de anderen uit trekt daarmee wordt jij eigenlijk ook tekort gedaan want er onstaat een beeld van jou als zijnde modelletje dat ook eens wat doet en iedereen is verbaasd hierover misschien ben je in het normale leven gewoon een bikkel die haar geld verdient met modellenwerk en de media maakt hier veel meer van dan het in werkelijkheid is .......
ondanks mijn idee hierover blijf jij samen met bernadette mijn favo-robinson gewoon omdat je het tot nu toe goed doet maar dat heeft niets met je model zijn te maken