Poll

wie zijn het sterks

vrouwen
11 (32.4%)
mannen
18 (52.9%)
geen verschil
5 (14.7%)

Totaal aantal stemmen: 33

Auteur Topic: vrouwen tegen de mannen  (gelezen 23437 keer)

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: vrouwen tegen de mannen
« Reactie #20 Gepost op: 25-08-2006, 21:45:55 »
Ik stem voorlopig voor Klaar het-is-hier-net-een-kantoor-alleen-de-achtergrond-is-anders-en-de-kantine-is-dicht ;D omdat ze haar wel een tijdje immuniteit zullen gegeven hebben!
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 25-08-2006, 21:55:41 »
Ik stem voorlopig voor Klaar het-is-hier-net-een-kantoor-alleen-de-achtergrond-is-anders-en-de-kantine-is-dicht ;D
;)

Leuk dit uitspraken van haar... Sommigen hier vinden het jammer dat de ex-robinsonners terug opgevoerd worden maar ik verheug me al mateloos op het wederoptreden van Klaar...

of deze : Wees nou eens groter dan je eigen ego (over Mick)
          "Ik denk dat ik een teamspeler ben. Misschien ben ik sociaal geen genie maar ik ben sociaal ook geen wrak. Het is net zo als met olijven, niet iedereen houdt ervan

(uit : http://www.cocoon.nl/klaar/)

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #22 Gepost op: 25-08-2006, 22:03:18 »
Ach misschien hebben ze het Belgische kamp volgegooid met autistische Björn types. Je weet nooit.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 26-08-2006, 07:56:31 »
Vreemd, er druipt ineens slijm van mijn scherm?!  ???
:P
Ben je aan't kijken naar die Olga misschien?  ::) ::)

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #24 Gepost op: 26-08-2006, 09:23:34 »
Ben je aan't kijken naar die Olga misschien?

Woehahahaha lol! 
Neenee, het slijm droop van jouw wel héél kleine lettertjes... ;D :P
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline nelledefelle

• Forumlid
  • Lenny for Robinson
« Reactie #25 Gepost op: 26-08-2006, 09:37:36 »
::ok::Misschien is die haan Robin??
:oWaren dat wel twee Belgen? (lees het volgende niet te snel anders ga je struikelen) "K*tjoch" is geen woord dat ik als Vlaming met een meer dan gezond testosterongehalte in mijn sinds het stoppen met roken acht kilo te zware lijf in een door de extreme omstandigheden en natte weercondities veroorzaakte furieuze bui zou gebruiken tegen een mede-kandidaat die serieus mijn voeten uithangt.
Ik ken wat meer Vlaamsere... euh... Vlaamserdere... ??? Vlaamserderdere :P uitdrukkingen om iemand zijn vet te geven, zoals daar zijn en en niet te vergeten !!!!
;D

Mannekes en meskes ,

na het beluisteren en bestuderen van de ruzie tussen de twee belgen ( da op zich al abnormaal is) ben ik tot de volgende verassende conclusie gekomen.

De man met baard en tattoo's zegt volgens iedereen  "kutjoch" maar dat woord wordt bijna nooit gebruikt bij vlamingen. Ik denk dat hij de naam van de kandidaat zegt, namelijk Kurtje. Heeft er iemand weet van een deelnemer die kurt zou heten of een gelijkaardige naam?

Dat is allesinds iets waarover iedereen kan nadenken en zo wordt de trailer nog wat meer bekeken.

Nelle

(edit: quote gefixed)
« Laatst bewerkt op: 26-08-2006, 09:45:13 door Stormpie »
Nelle

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #26 Gepost op: 26-08-2006, 13:32:59 »
Over de Belgische mannen vs. Nederlandse vrouwen opzet denk ik het volgende:

Wint er 1 keer geen Belg (Ryan), wordt er meteen naar dit soort maatregelen gegrepen!
 >:( >:( >:(

;)

Ik begrijp trouwens totaal niet waarom een aantal van jullie het onmogelijk achten dat twee Belgische mannen ruzie zouden maken...  ??? Net alsof Belgen nooit ruzie maken?  ???

Afgaande op het filmpje, verwacht ik dat ik geen fan ga zijn van de man die 'kutjoch' of wat dan ook roept. En ik verwacht dat die ander het knap moeilijk het krijgen, want je ziet hem eerder in het filmpje ook al huilen...

Ik ben benieuwd, zo te zien wordt het weer erg heftig.
En het koffer-/mollenstreekfragment maakt me ook erg nieuwsgierig
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 26-08-2006, 13:33:33 »
Kurt toch, dat is het !!!! Wij Vlamingen gebruiken het woord zonder de R niet...

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #28 Gepost op: 26-08-2006, 14:27:48 »
Kurt toch, dat is het !!!! Wij Vlamingen gebruiken het woord zonder de R niet...
Het zou kunnen. maar misschien was die man een uitzondering?

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #29 Gepost op: 26-08-2006, 15:24:39 »
Citaat
zit trouwens sinds 1985 (in Brussel) ook een Jeanneke pis ...

manneke pis, jeanneke pis... en nu nog een jeannétje pis en het spul is compleet.

voorlopig geef ik de vrouwen toch ook veel kans; in ieder geval zullen ze voor flink wat (psychologisch interessant) spektakel zorgen. wat moet je nou toch met een vlaamse-mannenkamp; die lui schelden blijkbaar niet eens lekker.

ik wil geen harmonieus, in balans zijnd groepje kerels op mijn tv. vlammen moet het, spetteren, knallen!!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #30 Gepost op: 26-08-2006, 17:35:47 »
Het is inderdaad geen kutjoch, maar Curd.

Kijk maar op de site van Talpa!!!  :D :D :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #31 Gepost op: 28-08-2006, 08:46:57 »
De vrouwen tegen de mannen kan een interessant gegeven zijn. De vorige ervaringen met een vrouwen en mannenkamp zullen hier wel toe geleid hebben.

De mannen zullen waarschijnlijk snel en goed een kamp opbouwen, waarbij lanterfanten vrij direct zal leiden tot wegstemmen. Je zult vrijwel direct fysiek aanwezig moeten zijn. Interessant is de inbreng van onze psycholoog Robin, wat is zijn invloed in het geheel, kan hij stemmingen of de sfeer beinvloeden?

Het vrouwenkamp zal zeker snel ruzies kennen omdat het fysiek veeleisende begin (kamp bouwen) hier waarschijnlijk minder snel en goed zal gaan. Klaar is met haar botte eeerlijkheid beslist olie op het vuur. Interessant wordt de aanwezigheid van een Plaboymodel tussen deze vrouwen. Er zal beslist veel te zien zijn in het vrouwenkamp.

Wat ik me afvraag is de positie van kampleider, kunnen deze ook winnen en hoelang hebben ze immuniteit?

Daarnaast zijn de mannen vaak fysiek sterker, hoe gaat dit uitpakken bij de proeven winnen de mannen dan meerdere proeven op rij en gaan veel vrouwen snel naar huis?

Daarnaast kunnen er interessante zaken ontstaan als miss Playboy de samensmelting haalt. Kan zij er dan voor zorgen dat de mannen geen eenheid meer vormen?

Kortom ik kan niet wachten om weer te gaan kijken.
Gek zijn is gezond

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 28-08-2006, 14:25:02 »
Wat ik me afvraag is de positie van kampleider, kunnen deze ook winnen en hoelang hebben ze immuniteit?

0 dagen hoop ik.  :-X
Nog even niks.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 28-08-2006, 20:29:21 »
Ik ga er net als de meesten vanuit dat het mannenkamp het sterkste zal zijn. Maar bij het vrouwenkamp zitten volgens mij een paar dames, die ons weleens zouden kunnen verrassen.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 6-09-2006, 16:34:39 »
deze even opheisen want ik ben toch wel nieuwsgierig voor welk kamp men voorkeur heeft.

Is die voorkeur trouwens veranderd? We zouden ook vlak voor iedere uitzending de poll weer op 0 kunnen zetten.. Wie weet wat voor verschillen daar uit komen.
er was eens......

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 6-09-2006, 16:45:56 »
Ik ga nog steeds voor de mannen
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #36 Gepost op: 6-09-2006, 16:57:48 »
Zeker weten het vrouwenkamp ::ok:: ::ok::

First you go backwards, but then forwards again

Offline Stormpie

• Forumlid