Poll

wie zijn het sterks

vrouwen
11 (32.4%)
mannen
18 (52.9%)
geen verschil
5 (14.7%)

Totaal aantal stemmen: 33

Auteur Topic: vrouwen tegen de mannen  (gelezen 23430 keer)

Offline kolibri

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
vrouwen tegen de mannen
« Gepost op: 25-08-2006, 15:11:09 »
wie zal het sterkste zijn de mannen of de vrouwen en dan bedoel ik niet alleen maar met kracht
kolibri

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: vrouwen tegen de mannen
« Reactie #1 Gepost op: 25-08-2006, 15:15:58 »
Ik denk dat de Belgische mannen sterker zullen zijn. Fysiek maar ook mentaal. Het is wachten op de herindeling

Offline ItsNumber7

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 25-08-2006, 15:39:37 »
De mannen, niet speciaal omdat ze qua fysieke kracht sterker zijn maar omdat mannen samen veel beter kunnen opschieten met elkaar als vrouwen, al die vrouwen wordt een kippenhok.

Daarbij hebben de mannen Robin en die heeft een langere expeditie meegemaakt als klaar dus de mannen hebben iemand met veel ervaring erbij.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #3 Gepost op: 25-08-2006, 16:37:10 »
We zullen hier eens wat reacties losweken sé:  >:D
De mannen zullen veel sterker zijn dan de vrouwen en ook winnen, om de volgende redenen:
- fysiek sterker, dus zij winnen de fysieke proeven
- mentaal weerbaarder: vrouwen maken veel meer dan mannen ruzie onder elkaar, en dat vreet aan hen,
   dus meer opgaves door heimwee en uitputting etc...
- voor de volledigheid: bij de proeven waar je verstand voor nodig hebt of evenwicht zou het eventueel
   wel eens kunnen dat de vrouwen een proef winnen.
Dus gaan er bij de samensmelting 7 mannen en 2 vrouwen zijn.
Tenzij ze een hoop watjes geselecteerd hebben voor de mannen natuurlijk...
;D
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-08-2006, 16:44:51 »
We zullen hier eens wat reacties losweken sé:  >:D
De mannen zullen veel sterker zijn dan de vrouwen en ook winnen, om de volgende redenen:
- fysiek sterker, dus zij winnen de fysieke proeven
- mentaal weerbaarder: vrouwen maken veel meer dan mannen ruzie onder elkaar, en dat vreet aan hen,   dus meer opgaves door heimwee en uitputting etc...
- voor de volledigheid: bij de proeven waar je verstand voor nodig hebt of evenwicht zou het eventueel
   wel eens kunnen dat de vrouwen een proef winnen.
Dus gaan er bij de samensmelting 7 mannen en 2 vrouwen zijn.
Tenzij ze een hoop watjes geselecteerd hebben voor de mannen natuurlijk...
;D

de trailer van talpa gezien?
Citaat
"noemt ge mij een leugenaar? Stop dit ding in je mond, kun je helemaal niet meer praten, daar, kutjoch!" 
::) ;)
maar ik ben het eigenlijk toch wel met je eens, vooraal het feit dat vrouwen echt katten kunnen zijn  ::) ::) en je hebt waarschijnlijk ook vreselijke aanstellerige vrouwen ertussen zitten..  :-\\

quote aangepast
« Laatst bewerkt op: 25-08-2006, 17:22:54 door Bakkertje »
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 25-08-2006, 17:07:37 »
de trailer van talpa gezien? "noemt ge mij een leugenaar? Stop dit ding in je mond, kun je helemaal niet meer praten, daar, kutjoch!"  ::) ;)
maar ik ben het eigenlijk toch wel met je eens, vooraal het feit dat vrouwen echt katten kunnen zijn  ::) ::) en je hebt waarschijnlijk ook vreselijke aanstellerige vrouwen ertussen zitten..  :-\\
Ja die twee Belgen die ruzie maakten. Daar verbaasde ik me ook al over..
Alleen was één daarvan geen Belg van nature...

Offline nelledefelle

• Forumlid
  • Lenny for Robinson
« Reactie #6 Gepost op: 25-08-2006, 17:25:56 »
Vermoedelijk gaan er in het eerste deel van ER de vrouwen met bosjes sneuvelen, Ik denk dat de mannen altijd gaan winnen. Wanneer de ploegen worden herschikt dan pas zal er van een gelijke strijd mogen gesproken worden. Vrouwen in een zelfde groep is om problemen vragen : er moet altijd een haan zijn in het kippenhok

Kukelekuuu

Nelle
Nelle

Madine

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 25-08-2006, 17:45:05 »
Ik hoop voor de vrouwen dat het niet zo loop als de vorige keer dat er een vrouweneiland was.

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #8 Gepost op: 25-08-2006, 18:07:39 »
Vermoedelijk gaan er in het eerste deel van ER de vrouwen met bosjes sneuvelen, Ik denk dat de mannen altijd gaan winnen.
::ok::
Er moet altijd een haan zijn in het kippenhok...
Misschien is die haan Robin??
:o
Ja die twee Belgen die ruzie maakten. Daar verbaasde ik me ook al over..
Waren dat wel twee Belgen? (lees het volgende niet te snel anders ga je struikelen) "K*tjoch" is geen woord dat ik als Vlaming met een meer dan gezond testosterongehalte in mijn sinds het stoppen met roken acht kilo te zware lijf in een door de extreme omstandigheden en natte weercondities veroorzaakte furieuze bui zou gebruiken tegen een mede-kandidaat die serieus mijn voeten uithangt.
Ik ken wat meer Vlaamsere... euh... Vlaamserdere... ??? Vlaamserderdere :P uitdrukkingen om iemand zijn vet te geven, zoals daar zijn en en niet te vergeten !!!!
;D

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 25-08-2006, 18:18:55 »
::ok::Misschien is die haan Robin??
:oWaren dat wel twee Belgen? (lees het volgende niet te snel anders ga je struikelen) "K*tjoch" is geen woord dat ik als Vlaming met een meer dan gezond testosterongehalte in mijn sinds het stoppen met roken acht kilo te zware lijf in een door de extreme omstandigheden en natte weercondities veroorzaakte furieuze bui zou gebruiken tegen een mede-kandidaat die serieus mijn voeten uithangt.
Ik ken wat meer Vlaamsere... euh... Vlaamserdere... ??? Vlaamserderdere :P uitdrukkingen om iemand zijn vet te geven, zoals daar zijn en en niet te vergeten !!!!
;D

ooit weleems een vrouw met baard, mannenlijf en zware stem gezien? ::) ::)
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 25-08-2006, 18:32:41 »
ooit weleems een vrouw met baard, mannenlijf en zware stem gezien? ::) ::)
Die ook nog eens met een zwaar Belgisch accent praat?

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 25-08-2006, 19:06:21 »
Die ook nog eens met een zwaar Belgisch accent praat?
oohja ook, want wij in Nederland ::) ;) , zeggen gewoon, het spijt me voor het taalgebruik, maar ik moet me even nader toelichten, Kutjoch, met een U, en die man zei: kuutjoch, met een uu... en een zachte g de zachte g is trouwens ook gewoon Nederlands.. durf eens te beweren dat dat niet nederlands is... >:D >:D
I'm a real big goblin..

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 25-08-2006, 19:20:03 »
Het waren duidelijk 2 Belgische mannen die ruzie hadden...

Maar ik denk dat de Belgische mannen sterker zullen zijn (en niet omdat ik Belgische ben) maar ik denk dat Robin als kapitein sterker zal zijn (en betere keuzes zal maken) dan Klaar.. Ik vrees voor Klaar dat ze het niet zo met de andere dames zal kunnen vinden... Klaar is leuk om naar te kijken maar in teamverband werken is niet zo haar ding denk ik.. ( cfr Klaar en Ernestine ...)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #13 Gepost op: 25-08-2006, 19:51:05 »
Klaar is niet leuk om naar te kijken maar in teamverband werken is niet zo haar ding denk ik..

::)

Van mij had ze niet in deze expeditie gehoeven. Net als Robin trouwens hoor.
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 25-08-2006, 19:52:07 »
Ik ben fan van het Nederlandse vrouwenkamp  ::jaja:: ::jaja:: [size=02pt]al mis ik wel een stormpie,Mapel en Bakkertje in de groep[/size]  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 25-08-2006, 20:26:47 »
Ik ben fan van het Nederlandse vrouwenkamp  ::jaja:: ::jaja:: [size=02pt]al mis ik wel een stormpie,Mapel en Bakkertje in de groep[/size]  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::bravo::

Ach ja ik heb het al eerder ergens gezegd, maar die oud kandidaten mogen van mij in het archief blijven liggen/zitten. ik vind het altijd een stukje waardevermindering :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #16 Gepost op: 25-08-2006, 21:07:56 »
Van mij had ze niet in deze expeditie gehoeven. Net als Robin trouwens hoor.

Ach ja ik heb het al eerder ergens gezegd, maar die oud kandidaten mogen van mij in het archief blijven liggen/zitten. ik vind het altijd een stukje waardevermindering...

Tja, 't is zo een beetje doordrammen met vergane en voorbije glorie hé! Angst dat ze niemand meer vinden die zo leuk/karaktervol/hekserig/vreemd/... is.
:-\\

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #17 Gepost op: 25-08-2006, 21:10:23 »
Ik ben fan van het Nederlandse vrouwenkamp! [size=02pt]al mis ik wel een stormpie,Mapel en Bakkertje in de groep[/size]
Vreemd, er druipt ineens slijm van mijn scherm?!  ???

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #18 Gepost op: 25-08-2006, 21:31:39 »
Ooit weleens een vrouw met baard, mannenlijf en zware stem gezien?

Jajaja, wis en zeker, ab-so-luut, meer bepaald mijn tante nonneke van Hunnegem, het mens leeft nog maar is ondertussen al 92 jaar oud. Als die je "ne pieper" (kus) geeft ligt je gezicht open! Ik ben trouwens afkomstig van ginder (vaderskant), Hunnegem is een stukje Geraardsbergen, daar hebben ze btw het oudste manneke pis van België, 160 jaar ouder dan diene van Brussel! Dus, boven-moerdijkers! Als jullie naar manneke pis gaan kijken, doe dat dan in Geraardsbergen, daar staat de enige echte, 160 jaar ouder dan diene van Brussel!
;D
Er staat... euh, zit trouwens sinds 1985 (in Brussel) ook een Jeanneke pis ...
Helemaal on-topic dus deze reply: vrouwen tegen mannen, jeanneke tegen manneke...  ;D :P
« Laatst bewerkt op: 25-08-2006, 21:35:42 door Lukas »

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 25-08-2006, 21:41:08 »

::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Ik wacht even met stemmen.. eerst maar eens zien wat voor types er dit jaar gekozen zijn..  ::jaja::
er was eens......