De elfde stemronde van de ER2006-pool is een feit. Allereerst mijn excuses voor de ENORM blonde fout van afgelopen week. Ik heb in alle haast gewoon niet de punten verdeeld, stom stom stom! Tijdens mijn vakantie kon Test het gelukkig bijstellen. Back to afelevring twaalf. Omdat de groepsopdracht lukte, krijgen Ignazio-, Linda-, Bernadette- en Lenny-antwoorden allemaal zeven punten. Zeven punten ook voor de tweede proef, waarin Lenny voor de derde keer op rij immuniteit won. Linda werd weggestemd. Op het afvallerseiland is alles ook onveranderd gebleven, daar dus zeven punten voor het antwoord 'Niemand'. Aangezien het er op lijkt dat op het afvallers eiland geen eliminatieproeven gespeeld gaan worden, maar er (GOK IK) een proef/stemming komt waarin één afvaller terug gaat keren in de expeditie, heb ik de afvallerseiland vraag iets aangepast. 'Wie, op het afvallers-eiland, moet de expeditie verlaten?' is 'Wie van de afvallers keert deze aflevering terug in de expeditie?' geworden, met als optie niemand erbij gevoegd.
In de
tussenstand is te zien dat Evenstar nog steeds aan de top staat, met 622 punten! VInkje volgt op twee, en lord menno staat op drie. Het spel is nog steeds open. Zodra bekend word wie er winnaar en tweede is, gaan er veel punten worden afgetrokken en word de lijst dus compleet anders.
De toegang is weer vrij, de poorten zijn weer open en de strijd is weer losgebarsten. Kortom, de pool is weer geopend voor boeren, burgers en buitenlui! Zorg er nou alsjeblieft voor dat je niet vergeet te stemmen. Dit kun je doen tot aanstaande
maandag 21:00 uur! Wie o wie gaat Evenstar voorbij? We zullen het volgende week zien, of niet!
Veel Succes en geluk!
Voor vragen over de puntentelling of de pool: Stel ze hier, of stuur me een PM!
JvB