Het is officieel, de één-na-laatste stemronde van de ER2006-pool is een feit. Wegens drukte ietsje later online dan normaal, mijn excuses. Zeven punten voor iedereen die in heeft gevuld dat Lenny de eerste proef won. Verder zeven punten voor het antwoord 'Lenny', die de tweede proef won. Ignazio werd als laatste weggestemd. Op het afvallerseiland is niemand naar Casaya gekomen, 'Niemand' is dus het enige correcte antwoord. Tot zover de goede antwoorden, ga even rustig zitten nu. De laatste stemronde gaat vanaf vanavond in. Je hebt tot maandag 4 december de tijd om te stemmen, extra lang dus. Ik heb extra vragen toegevoegd, zodat je nog lekker wat punten kan scoren. Zodra de uitslag bekend is, en voor de laatste stemronde de punten zijn verdeeld kan je geen punten meer scoren. Vanaf dan gaan er punten worden afgetrokken bij de vragen over de winnaar en de tweede plek. Stel dat Olga derde wordt, dan wordt bij elke vraag wanneer je invulde dat Olga eerste werd, de punten keihard afgetrokken. Dit zijn veel punten, wanneer je dat al vanaf aflevering 1 dacht, gaan er per aflevering minimaal 14 punten af.
Het is dus nog lang niet beslist!!!!In de
tussenstand is te zien dat Evenstar na weken, nog steeds op de eerste plek staat, met een totaal van 664 punten! Vinkje en lord menno volgen, net als de afgelopen weken. Dit is je laatste kans, pak hem ook!
De toegang is weer vrij, de poorten van onze pool gaan nog een keertje open dit seizoen! Zorg er nou voor dat je niet vergeet te stemmen. Er zijn extra punten te verdienen, dmv extra vragen. Het hek van onze pool sluit een halfuur voor de grote finale in Nederland, die waarschijnlijk
maandag 4 december om 21:30 uur begint! Wie o wie wordt de winnaar dit jaar? Nog twee weken wachten!
Veel Succes en geluk deze laatste aflevering!
Voor vragen over de puntentelling of de pool: Stel ze hier, of stuur me een PM!
JvB