De, jaja, alweer negende stemronde van de ER2006-pool is voorbij. Voor iedereen die dacht dat hij geen punten gekregen had, dat klopt. Of eigenlijk niet. Ik moest, zoals elke maandagavond, werken alleen liep het een beetje uit vandaag. Ik ben pas twintig minuten thuis en daarom is de pool ook wat later dan normaal. Zelf de uitzending nog niet kunnen zien, maar hier zijn de antwoorden. Lenny won de eerste proef, zeven punten voor een ieder die dat dacht. Hetzelfde geldt voor de tweede proef, waarin Lenny immuniteit won. Curd heeft via de eilandraad een ticket gewonnen voor het afvallerseiland, en zal daar Koen en Olga vergezellen. Op het afvallerseiland is alles ook onveranderd gebleven, daar dus zeven punten voor het antwoord 'Niemand'.
In de
tussenstand is te zien dat Evenstar nog steeds aan de top staat, met even veel punten als de naam van het populairste radiostation van Nederland: (Radio) 538! Vinkje staat sinds vorige week op plek nummer twee en de hekkensluiter van de top drie is deze week Tengku.
De toegang is weer vrij, de poorten zijn weer open en de strijd is weer losgebarsten. Kortom, de pool is weer geopend voor boeren, burgers en buitenlui! Zorg er nou alsjebleift voor dat je niet vergeet te stemmen. Dit kun je doen tot aanstaande
maandag 21:00 uur! Wie o wie gaat Evenstar voorbij? We zullen het volgende week zien, of niet!
Veel Succes en geluk!
Voor vragen over de puntentelling of de pool: Stel ze hier, of stuur me een PM!
JvB