De zevende stemronde van de ER2006-pool behoord tot het verleden. Ik heb een hele stomme fout gemaakt, na de samensmelting is er maar één proef, die om de immuniteits-ammulet. Ik heb echter nog steeds eerste en tweede proef neergezet, stom. De eerste proef geld voor de immunteitsproef, voor de tweede proef word geen enkel antwoord goed gerekend. Voor de eerste proef gaan de punten naar Lenny. Punten zijn er ook voor iedereen die dacht dat Olga eruit gestemd zou worden. De punten van Olga worden niet afgetrokken, ze maakt nog altijd kans om eerste, danwel tweede te worden. Een nieuwe vraag, in de vorige serie werden op ten duur (dmv proeven) mensen op het afvallers-eiland naar huis gestuurd. Voor de zekerheid is deze vraag toegevoegd, gewoon als extra kans op punten. Kans is groot dat dit Niemand word.
In de
tussenstand is te zien dat Evenstar inmiddels een gigantische voorsprong heeft weten te scoren! Met maar liefst 454 punten staat Evenstar gigantisch bovenaan. FFWD en Vinkje delen samen de tweede plaats.
Is de pool al beslist, of niet? Het ligt allemaal aan jou! Geef vooral niet op en blijf stemmen, de pool is weer geopent voor gokkers! Zorg ervoor dat je voor volgende week
maandag 21:00 uur hebt gestemd, anders is het zonde van je vandaag verdiende punten.
Veel Succes!
Voor vragen over de puntentelling of de pool: Stel ze hier, of stuur me een PM!
JvB