Playmate in galajurk naar Expeditie Robinson...
AMSTERDAM - Een Playmate die deelneemt aan het survivalprogramma Expeditie Robinson. Het klinkt tegenstrijdig en toch is het gebeurd. Tot in de puntjes verzorgd vertrok Olga Urashova (25) voor de opnamen naar Panama. De geboren Siberische mag weliswaar nog niet vertellen of ze het heeft weten vol te houden, maar ze lacht veelbetekenend: "Ik weet door mijn werk wat honger lijden is."
Zelf weet Olga Urashova, die sinds zes jaar in Nederland woont, wel dat ze meer is dan alleen een prachtig lijf met een mooi koppie. Toch blijft de Russische studente realistisch: "Ik hoop dat ik vanwege mijn persoonlijkheid heb mogen deelnemen, maar ik vrees toch dat het meer is omdat ik Playmate 2005 ben."
Olga vertelt: "Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het 'opvangresort'. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat ze spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island. De anderen waren namelijk echte backpakkers."
Ze schudt haar hoofd: "Ik had zelfs nog nooit van dat woord gehoord!" Toch was Olga minder onvoorbereid dan ze gekleed ging. " In de weken voor het programma was ik gestopt met roken, bouwde ik een vetreserve op, had ik mijn extensions uit mijn haar gehaald en las ik overlevingsboeken. Zo wist ik hoe ik vuur moest maken, water moest vinden en hoe een insectenbeet te behandelen. Jammer genoeg had ik er weinig aan. Voor het vuur aanmaken gebruikten we namelijk magnesiumsticks in plaats van een vuurboog. Maar ik wist wel weer dat je om de boel te ontsmetten je tanden met houtskool moest poetsen. Al volgde daarin niemand mijn voorbeeld, ha ha."
Bron: telegraaf.nl