Auteur Topic: *SPOILERS* (plaats hier je eventuele spoilers)  (gelezen 45413 keer)

Offline Lukas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Geenstijl.nl onthulde ER-deelneemster (spoiler?)
« Reactie #20 Gepost op: 10-08-2006, 22:52:03 »
Maar een Playmate of the year dus. Meer dan dat zal ze wel niet in haar aanmelding hebben hoeven zetten hé? Of zou een castingbureau haar benaderd hebben? Ik ontken niet dat ik het niet vervelend vind om naar haar te gaan kijken, maar eigenlijk is 't wel een beetje 'n goedkope manier van kijkers trekken. En het liefste zie ik eigenlijk Vlaamse oud-mijnwerkers en Friese schippers in Expeditie Robinson.
Je vergeet nog een belangrijk detail:
Naar ik heb gelezen heeft het de godganse maand geregend ginder, dus het zullen eerder groene vormeloze natte obelisken zijn die rondsjokken daar op dat eiland.
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 11-08-2006, 00:33:26 »
Sommige mensen willen het gewoon niet snappen dat er gefoeffeld wordt bij de selectie van de kandidaten. Gewone mensen zoals U en ik? laat me niet lachen!!
' k zie mezelf daar al staan met mijn papiertje bij me, waarop staat waarom ik een goeie kandidaat zou zijn,terwijl er naast mij een mokkel staat die pronkt op de cover van Playboy. Wie van de 2 zouden ze kiezen denk je?

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #22 Gepost op: 11-08-2006, 08:25:55 »
Sommige mensen willen het gewoon niet snappen dat er gefoeffeld wordt bij de selectie van de kandidaten. Gewone mensen zoals U en ik? laat me niet lachen!!
' k zie mezelf daar al staan met mijn papiertje bij me, waarop staat waarom ik een goeie kandidaat zou zijn,terwijl er naast mij een mokkel staat die pronkt op de cover van Playboy. Wie van de 2 zouden ze kiezen denk je?

Wacht eens even, ik zou jou kiezen hoor!! ::hypocriet::
...
PFFFFFFFF!! *proest* neen ik hou het niet meer! ::rofl::

OK OK, ik ben weer stout, ik weet het, ik ga al zélf naar mijn mand, 't is al goed... ;-)
;D

« Laatst bewerkt op: 11-08-2006, 08:28:26 door Lukas »

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: 11-08-2006, 08:34:48 »

ik zou jou sowieso kiezen hoor ::jaja::...ik val namelijk niet op vrouwen ::hypocriet:: ;D

maar gelijk heb je wel...dit lijkt op doorgestoken kaart...zijn ze dan zo bang om kijkers te verliezen na de afgelopen sof eh serie met titanen dat ze nu een playmate nodig hebben om de kijkcijfers omhoog te halen? ??? :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #24 Gepost op: 11-08-2006, 08:37:52 »
Tjah...
Eén ding: ze doet best wel haar nagels uit als ze in de brousse gaat rondkruipen met Klaar!

Dzjeezes, ik kan bijna niet meer wachten tot het begint!

Volgens mij, als ik zo een beetje rondlees op het web, is haar deelname niet meer dan een reclamestunt voor haar website, en rekent ze op een flinke moneyboost.

Eigenlijk moet op dit bordje staan:
"Sex sells, why work"

@ Bakkertje: "sof eh serie" lol

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #25 Gepost op: 11-08-2006, 13:23:08 »
Wie van de 2 zouden ze kiezen denk je?

stuur eerst eens een foto van jezelf naar mij, zonder kan ik niet kiezen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 11-08-2006, 13:33:37 »
stuur eerst eens een foto van jezelf naar mij, zonder kan ik niet kiezen.
ik wil je de teleurstelling besparen  ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 11-08-2006, 13:35:58 »
ik wil je de teleurstelling besparen  ::tandpastasmiley::

eej koekoe niet zo negatief hé! >:( enne Ibung heeft smaak hoor ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Madine

• Gast
Re: *SPOILERS* (plaats hier je eventuele spoilers)
« Reactie #28 Gepost op: 11-08-2006, 15:27:52 »
Kom, kom.. ik wil 'r het voordeel van de twijfel geven. Misschien is het wel een enorme survival-babe. En wees blij dat ze Robin hebben gevraagd om de mannen te leiden en niet Mick, want voor je het weet verval je weer in een goedkope, niet al te accurate, remake van Adam en Eva.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 11-08-2006, 16:18:30 »
Playmate in galajurk naar Expeditie Robinson...

AMSTERDAM - Een Playmate die deelneemt aan het survivalprogramma Expeditie Robinson. Het klinkt tegenstrijdig en toch is het gebeurd. Tot in de puntjes verzorgd vertrok Olga Urashova (25) voor de opnamen naar Panama. De geboren Siberische mag weliswaar nog niet vertellen of ze het heeft weten vol te houden, maar ze lacht veelbetekenend: "Ik weet door mijn werk wat honger lijden is."

Zelf weet Olga Urashova, die sinds zes jaar in Nederland woont, wel dat ze meer is dan alleen een prachtig lijf met een mooi koppie. Toch blijft de Russische studente realistisch: "Ik hoop dat ik vanwege mijn persoonlijkheid heb mogen deelnemen, maar ik vrees toch dat het meer is omdat ik Playmate 2005 ben."

Olga vertelt: "Toen ik op Schiphol aankwam, was ik opgemaakt, had mooie schoentjes aan en heel veel bagage. Ik had eigenlijk meer gepakt voor de tijd erná, in het 'opvangresort'. Ik had enorm veel make-up en zelfs galajurken mee. Het was dus ook terecht dat ze spottend vroegen of ik ging meedoen aan Temptation Island. De anderen waren namelijk echte backpakkers."

Ze schudt haar hoofd: "Ik had zelfs nog nooit van dat woord gehoord!" Toch was Olga minder onvoorbereid dan ze gekleed ging. " In de weken voor het programma was ik gestopt met roken, bouwde ik een vetreserve op, had ik mijn extensions uit mijn haar gehaald en las ik overlevingsboeken. Zo wist ik hoe ik vuur moest maken, water moest vinden en hoe een insectenbeet te behandelen. Jammer genoeg had ik er weinig aan. Voor het vuur aanmaken gebruikten we namelijk magnesiumsticks in plaats van een vuurboog. Maar ik wist wel weer dat je om de boel te ontsmetten je tanden met houtskool moest poetsen. Al volgde daarin niemand mijn voorbeeld, ha ha."

Bron: telegraaf.nl
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Madine

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 11-08-2006, 16:40:32 »
Hahaha, aankomen in Gucci outfit, alle andere deelnemers zand in de ogen strooien en vervolgens goed voorbereid blijken te zijn. Lach me rot als het zo uitkomt.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 12-08-2006, 08:59:25 »
Oooh help, we krijgen toch geen 2de Lydia he....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 12-08-2006, 11:03:40 »
Ik vind het juist wel leuk dat ze mensen met allerlei soorten beroepen in de show proberen te krijgen. Volgens mij is dit voor het eerst dat ze een model/playmate/whatever in de show zetten, ik ben wel benieuwd hoe iemand als zij het zou doen.  ::ok:: En als zij de kijkcijfers omhoog doet schieten is het alleen maar beter voor het voorbestaan van het programma. ;)
Nog even niks.

Offline koekiemonster

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 12-08-2006, 12:06:01 »
Playmate Olga kan niet eens Nederlands spreken  ::ohno::

Offline TheNightcrawler

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 12-08-2006, 12:09:12 »
Playmate Olga kan niet eens Nederlands spreken  ::ohno::

Klopt, maar dat was enige tijd terug, tenminste als je dat interview bij Jensen bedoelt? Misschien heeft ze nog snel een cursusje Nederlands gedaan?  ;D

Ben trouwens wel benieuwd hoe de andere dames bij ER gaan reageren op de komst van een "bekender" persoon. 8)

Madine

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 12-08-2006, 15:13:14 »
Ik vind het juist wel leuk dat ze mensen met allerlei soorten beroepen in de show proberen te krijgen. Volgens mij is dit voor het eerst dat ze een model/playmate/whatever in de show zetten, ik ben wel benieuwd hoe iemand als zij het zou doen.  ::ok:: En als zij de kijkcijfers omhoog doet schieten is het alleen maar beter voor het voorbestaan van het programma. ;)

Fleur van 2005 en SdT deed toch ook modellenwerk? En meer kijkers wil nog niet meteen zeggen een beter programma hé? Maar wel, we hebben de kandidaten nog niet aan het werk gezien, dus een fatsoenlijke mening kunnen we ons nog niet vormen.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 15-08-2006, 10:08:53 »
Leuk die Olga. Een vrouw die iets aan haar figuur doet en praat met een grappig accent. Dat worden nog is mooie beelden..

::) 8)
er was eens......

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 15-08-2006, 10:47:14 »
Ben het ermee eens dat het wat genuanceerder kan, maar ik ben ook geen voorstander van Miss  Playmate 2005 in ER.
Wachten het maar af hoe de expeditie gaat lopen.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #39 Gepost op: 15-08-2006, 11:42:56 »
hahaha storm, blijf jij dit alle uitzendingen volhouden? ik hoop het!  ::rofl::

Geen bezwaar tegen Olga. Vind het alleen maar leuk dat ze van alles wat meesturen op expeditie.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw