Auteur Topic: *SPOILERS* (plaats hier je eventuele spoilers)  (gelezen 45409 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: *SPOILERS* (plaats hier je eventuele spoilers)
« Reactie #80 Gepost op: 26-08-2006, 17:56:59 »
Nu de site van Talpa online is, kunnen we de trailer nog eens onder de loep nemen:  ::vergroot::  :P

- Eerst zien we Bernadette, die huilend op het strand staat te zwaaien.
- Dan zien we Curd, die in zijn eentje flink zit te huilen.
- Dan zegt een vrouw: "Ik wil gewoon even niemand nu." Ik kan niet zien wie.
- Vervolgens ligt er een vrouw op de grond te hyperventileren (?)en wordt er om een dokter geroepen ("Toch maar even een dokter roepen hoor!"). Aangezien twee andere vrouwen handen over haar gezicht houden kan ik niet goed zien wie het is. Toch lijkt ze volgens mij het meest op Linda.
- Dan Klaar in de biechtstoel met zeurderige stem: "De bijl".
- Klaar: "Kun je geen 5 minuten lopen met 500 mango's, met je dikke reet?"
- Dan een huilende Wietske (denk ik), met een troostende ??Patricia?? (niet zeker)
- Rennende mannen, Lenny, de voetballer, gooit een koffer in de zee.
- Wanhopig huilende Linda of Patricia Saron (die staat op de foto met bril, maar ze zou het ook kunnen zijn  ???).
- Ruzie tussen Curd en Ignazio (denk ik).

Wat denken jullie ervan?
« Laatst bewerkt op: 26-08-2006, 18:09:16 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 26-08-2006, 18:15:51 »
Er is trouwens slechts één kandidaat van wie er een foto op de Talpasite staat die niet op een eiland/met oerwoud of strandachtergrond is gemaakt: Susanna.

Is zij dus de eerste afvaller?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline moltje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: 26-08-2006, 18:22:41 »
Waar staan die namen dan enzo op de talpa site??

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 26-08-2006, 18:27:04 »

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 26-08-2006, 18:45:33 »
Dank je

Offline Lukas

• Forumlid
  • There is always hope!
« Reactie #85 Gepost op: 26-08-2006, 23:26:39 »
Nu de site van Talpa online is, kunnen we de trailer nog eens onder de loep nemen:  ::vergroot::  :P

- Eerst zien we Bernadette, die huilend op het strand staat te zwaaien.
- Dan zien we Curd, die in zijn eentje flink zit te huilen.
- Dan zegt een vrouw: "Ik wil gewoon even niemand nu." Ik kan niet zien wie.
- Vervolgens ligt er een vrouw op de grond te hyperventileren (?)en wordt er om een dokter geroepen ("Toch maar even een dokter roepen hoor!"). Aangezien twee andere vrouwen handen over haar gezicht houden kan ik niet goed zien wie het is. Toch lijkt ze volgens mij het meest op Linda.
- Dan Klaar in de biechtstoel met zeurderige stem: "De bijl".
- Klaar: "Kun je geen 5 minuten lopen met 500 mango's, met je dikke reet?"
- Dan een huilende Wietske (denk ik), met een troostende ??Patricia?? (niet zeker)
- Rennende mannen, Lenny, de voetballer, gooit een koffer in de zee.
- Wanhopig huilende Linda of Patricia Saron (die staat op de foto met bril, maar ze zou het ook kunnen zijn  ???).
- Ruzie tussen Curd en Ignazio (denk ik).
Wat denken jullie ervan?

Ik vind het gewoon leuk zoals het hier beschreven staat... Eigenlijk eerder beloftevol.
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline michael56

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 27-08-2006, 23:18:43 »
op wikipedia stond bij ER panama ook de naam Michelle Hendrikx. Weet iemand daar meer van??

::jaja::

Foto van Michelle gespot op *******
Ziet er hier "anders" uit

link verwijderd
« Laatst bewerkt op: 28-08-2006, 06:44:57 door Bakkertje »

Madine

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: 28-08-2006, 01:08:59 »
Michelle woont hier bijna letterlijk om de hoek, ik moet toch eens wat tips 'hoe in ER te komen' gaan vragen daar.

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
Re: Geenstijl.nl onthulde ER-deelneemster (spoiler?)
« Reactie #88 Gepost op: 28-08-2006, 07:06:33 »
Maar een Playmate of the year dus. Meer dan dat zal ze wel niet in haar aanmelding hebben hoeven zetten hé? Of zou een castingbureau haar benaderd hebben? Ik ontken niet dat ik het niet vervelend vind om naar haar te gaan kijken, maar eigenlijk is 't wel een beetje 'n goedkope manier van kijkers trekken. En het liefste zie ik eigenlijk Vlaamse oud-mijnwerkers en Friese schippers in Expeditie Robinson.

Misschien is het wel een goedkope manier om kijkers te trekken. Voor mij zelf maakt dit niet uit. Maar zolang de kijkcijfers goed blijven zal het programma worden uitgezonden. Dus mijn zegen hebben ze :-)
Gek zijn is gezond

Offline amanap

• Forumlid
Re: Geenstijl.nl onthulde ER-deelneemster (spoiler?)
« Reactie #89 Gepost op: 28-08-2006, 17:25:03 »
Misschien is het wel een goedkope manier om kijkers te trekken. Voor mij zelf maakt dit niet uit. Maar zolang de kijkcijfers goed blijven zal het programma worden uitgezonden. Dus mijn zegen hebben ze :-)

We weten allemaal dat het bij televisie alleen maar gaat om de kijkcijfers, maar een playmate als rode draad voor de trailer te gebruiken om daarmee zieltjes, lees kijkers te trekken gaat mij te ver.
Door haar nadrukkelijker in beeld te brengen neigt het programma zich over een andere boeg te gooien.........
Expeditie Robinson is toch een survival reality programma waarin 16 verschillende type mensen uit alle lagen van de bevolking aan meedoen. Laat die dan ook zien!!!
kennis is macht, karakter is meer

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #90 Gepost op: 10-09-2006, 00:12:55 »
Ik zag vandaag een trailer op Talpa: 'Maandagavond, Reality Avond!' met daarin beelden van Big Brother en Expeditie Robinson.

In het Robinson ding zag:

Saron die hapt naar adem
Frederik die voor pampus ligt
Een vrouw die zegt: Of zij gaat of ik ga (doet me denken aan een langharige man met een 'indianenziel')

Ik was er alleen niet helemaal bij dus zag ik niet wie het laatste zei. Heeft iemand het ook gezien?

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 10-09-2006, 07:44:21 »
Ja, sommige delen hadden we al eerder gezien, zoals Saron, Frederick en Ignace die Curd joch of kutjoch roept.
Verder nog Klaar die het over een van de dames had en zegt dat ze een dikke kont heeft.

Jammer alleen van de BB beelden erdoor, dat was wel even onduidelijk om de beelden te screenen; wat hoort bij welke serie. Tegen dat je daar uit was, was het volgende stukje al weer aan de beurt :P Het ging heel snel.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 10-09-2006, 11:15:17 »
Ik zag vandaag een trailer op Talpa: 'Maandagavond, Reality Avond!' met daarin beelden van Big Brother en Expeditie Robinson.

In het Robinson ding zag:

Saron die hapt naar adem
Frederik die voor pampus ligt
Een vrouw die zegt: Of zij gaat of ik ga (doet me denken aan een langharige man met een 'indianenziel')

Ik was er alleen niet helemaal bij dus zag ik niet wie het laatste zei. Heeft iemand het ook gezien?

Die laatste is van BB  ;D

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 10-09-2006, 14:01:53 »
Die laatste is van BB  ;D
Oh sorry ::rofl::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 21-09-2006, 12:15:41 »
In de komende aflevering komen waarschijnlijk Olga, Koen, Bert en Bernadette op één eiland. In de voorstellingsfilmpje lieten ze daar wat spoilers over zien:

Bernadette - Koen - Bert

Olga & Koen
« Laatst bewerkt op: 21-09-2006, 16:29:05 door Art »
Nog even niks.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 21-09-2006, 16:22:09 »
Dat laatste stelt mij voor een raadsel. Klaar zal toch zeker Olga meenemen en Robin toch zeker niet Koen? Zijn dit wel beelden uit de herindeling, of eerder de samensmelting?
Dat weet je niet, maar ik denk de herindeling

Madine

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: 21-09-2006, 16:31:04 »
Dat weet je niet, maar ik denk de herindeling

Ik had m'n bericht alweer weggehaald, want ik bedacht me pas na het plaatsen dat als Klaar Olga meeneemt ze juist bij Koen komt die niet meegaat met Robin.

Olga en Bernadette gaan dus mee met Klaar, Bert en Koen niet met Robin.

Maar Curd en Ignazio krijgen toch woorden zagen we in het voorstukje? Die twee gaan dan zeker wel mee met Robin. Dan laat hij dus Lenny of Werner achter?

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 21-09-2006, 16:32:35 »
Ik had m'n bericht alweer weggehaald, want ik bedacht me pas na het plaatsen dat als Klaar Olga meeneemt ze juist bij Koen komt die niet meegaat met Robin.

Olga en Bernadette gaan dus mee met Klaar, Bert en Koen niet met Robin.

Maar Curd en Ignazio krijgen toch woorden zagen we in het voorstukje? Die twee gaan dan zeker wel mee met Robin. Dan laat hij dus Lenny of Werner achter?
Ik zag in het stukje 'Volgende week in Expeditie Robinson' Koen en Werner verontwaardigt op het strant staan...

Madine

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: 21-09-2006, 16:35:33 »
Dan geeft hij Lenny de voorkeur boven Werner. En weten we op één vrouw na al wie er allemaal meegenomen worden door de groepsleiders. Als we alle beelden juist interpreteren dan.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 22-09-2006, 11:56:57 »
Volgens mij zag ik in het voorstukje bij maandag reality avond dat Klaar Bernadette, Olga en Michelle meeneemt.